Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 29.04.2010.

Eva 2

...Guetta David ft. Akon - Sexy Bitch

...jahala me, a ja sam gusta ka' prasac jer ovakav „kvik upad“ nisam ni u snu ocekiva.
Dok se saginjala da me ljubi vlaznim i socnim usnama, odjednom sam skuzija da su joj vlazni i obrazi.
...k'vragu, pa ona place!!! ...proletilo mi je glavom i nije mi nista bilo jasno... ha, sitija sam se Kare koji je uvik govorija kako je plakanje dobro, jer tada se manje piski.
...gleda sam je i vidija da uziva, pa mi nije nista bilo jasno... istezala se u luku prema nazad kao da se hoce istrgnuti, a onda se vratila i divlje se nabila na mene... stisla mi je zapesca ka' da me hoce razapet, a meni je bilo za popizdit lipo jer sam osjeca kako se cila grci...



...ha, valjda svrsava!? ... pomislija sam slusajuc je kako govori neke nerazumljive, meni tad slatke rici. Jecala je i postajala sve glasnija, tako da mi je odjednom postalo neugodno i poceja sam je umirivat.
...ssssssssss!!! ...stisava sam je bojec se da nas ne cuju ostali u hotelu i da ne pomisle kako je maltretiram, a njeni jecaji poceli su bit sve cesci i glasniji...
...jebat ga, nasa sam se u neobicnoj situaciji jer ona se i dalje zestoko nabijala na mene, a meni je poceja svaki kurac padat na pamet.
Nisan zna jeli mozda luda ili je sizofrenicna, da nije mozda nifomanka??? ...u jednom trenu poceja sam se bojat sta ce na kraju ispast iz svega toga, a sa druge strane bilo mi je bozanstveno lipo.
Na trenutak sam pozelija da se prestane nabijati na mene, da se smiri, da se samo ljubimo... al' je kurac ova je bila ka' ruska samohotka... nije pristajala!
...ko ga jebe!!! ...pomislija sam, zatvorija sam oci da je ne gledam i prepustija se gustu do kraja.
I dok sam se laganini poceja priblizavat vrhuncu mislec da kako-tako sve drzim pod kontrolom, odjednom se Eva pocela cudno ponasat, sada bez glasa i stenjanja... njeno znojno tilo se naglo ukocilo i neprirodno se nadvilo nada mnom.
Pogleda sam je i skuzija da su joj oci zapiljile negdi u daljinu, nije me opce vidila.
...a u kurac, sta joj je sad??? ...ovo nije svrsavanje garant, ovako nesta jos nisam vidija!!! ...usra sam se ka' grlica i iskobelja se ispod nje.
Spustila je glavu, cilo se tilo opustilo tu odma kraj mene, neprirodno mirno... nije ubrzano dahtala, nije cak bilo nikakvog disanja. barem ga ja nisam cuja od panike i krvi koja mi je jurnula u glavu.
Evaaaa!!! ...Evicka, cujes me...??? poceja sam je zvat ka' blesav. ....probudi se! ...heeeeej nemoj me strasit!!!
Nisan zna jeli me cuje i razumi, a meni se sto pizdarija pocelo vrtit po glavi; ...ne samo da sam bija u tudjoj hotelskoj sobi, nego sam mozda pojeba curicu sa srcanim tegobama, mozda ima Anginu pektoris ...ugradjen bypass, mozda ima epilepsiju???
Razne su mi varijante strujale glavom dok sam je i dalje drma i stalno govorija: Evaaaaaa, jebate...budi seeeeee!!!
...Pajdoooo, sta ti je ovo tribalo!!! ...razmislja sam groznicavo, oblaceci se.
...ufffff, samo da ovo sve izadje kako triba, nema Pajdo vise jebacine, ovo lito ces samo drkat, citati romane i srkat pivu.
Panicno je prevrnem na ledja, stavim uho na njezina prsa da vidin jel joj kuca srce, kad se ona odjednom trzne, zakaslja i otvori oci.
...falaaaaa bogu, ziva si!!! ...pun odusevljenja uzviknem, a ona me gleda... vidim joj po ocima ka' da me ne pripoznaje.
Mahinalno je pocela povlacit lancun na sebe, jebate, ka' da je nisam vidija golu.
...kako si??? ...upitan je, pruzajuc ruku prema njenom ramenu, ali ona mi odgurnu ruku i poce govorit nesto ubrzano i nerazgovjetno, rijeci joj sustizu jedna drugu, nesto je tila ocito da mi objasni, a mene je vec lipo bolija kurac za svim posto je ionako nisam nista razumija, a vazno mi je samo bilo da nije umrla.
Ko zna, mozda mi je objasnjavala nesta o svom eventualnom pejsmejkeru, kojem su baterije pri kraju ili ko zna sta.
Jebiga, sad kad je ozivila i kad sam vidija da joj je dobro, meni se odjednom islo ca... nasmjesim se nekako kiselo, dignem se, dan joj mot rukom da idem, sagnem se da je poljubim za rastanak, ali ona okrenu glavu na stranu.
Ucinilo mi se na trenutak da se stidi onoga sto joj se dogodilo.



...ha, razmislja sam: ...nisi ti Pajdo kriv za nista i dok sam na neki nacin posramljeno, ali s olaksanjem odlazija iz njezine sobe, nije uopce gledala u mene, vec kroz ponistru negdi na plavu pucinu ka' sta su bile njene lipe okice.
...aj booooog!!! ...reka sam i lagano zatvorija vrata za sobom.
...ufffffff Pajdooooo, zamalo si posta kriminalac!!! ...sapuca sam u sebi dok sam sa noge na nogu skakuca niz hotelske skaline.
...bogami, ne's vise jebat bez ljecnicke svjedozbe, never more!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker