Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 19.12.2009.

...snjezna kraljica

...Bebek-Lagano umirem u tvome sjecanju

Nekidan sidin u ateljeu i u nedostaku inspiracije odlucin malo listat stare skice, jos od vrimena kad sam bija zelen i mlad i kad sam tek ulazija u slikarske vode.
...mozda naletin na kakav dobar crtez!? ...promislim i otvorin jednu staru fasciklu... prelistan je cilu i onda pri kraju pod ruku mi naleti grubo izradjena skica zenskog akta.
Film mi se odmota dok si reka keks! ...odlozim fasciklu, naslonin se udobno u naslonjac fotelje i sa smjeskom se sitin vrimena ciji je fragment osta na skicirnom papiru....
...ha, bila je to prava Love story!!!
Sicam se, bija sam pozvan na jednu sedmodnevnu litnju likovnu koloniju na moru.
...smistili su nas u jednom kampu na nacin da je svaki slikar ima svoj sator.
...super vam je ta ideja!!! ...odusevljeno sam komentira domacina koji nam je sve nabrzaka objasnija, podilija slikarski materijal i pozelija ugodan boravak i plodonosan rad.
Kako sam cesto kampira, nije mi tesko palo nedostatak mekog kreveta i sobe, pogotovo sta sator nisam mora dilit sa nikim.
...al' jebes te detalje... vracam se na Love story! :-)
Nakon rucka i popodnevnog odmora uzmem pribor i opalim drito na plazu.
...zavucem se u sjenu borova, zavalim se u sklopivu stolicu i naravno ka' prava umjetnicka dusa najprije osmotrim „bojno polje“ :)
...nije mi dugo tribalo da mi pogled zapne i to di ce nego drito na guzi sladoledarke koja je bas u tom trenutku „ronila“ u sadrzaju „Ledo“ frizidera slazuci robu.
...mmmmmm to je bija pravi praznik za oci gledajuc kako njena lipa guza mjesa onako naguzena priko bande od frizidera
U tom trenutku dosli su neki klinci po slaju i ona je izronila iz njega... osta sam paffff...!!!
...na crnoj ricavoj kosi uhvatilo joj se inje iz frizidera, onako preplanula, plavih okica ka' safiri i duda koje samo sta nisu ispale iz majice na spaline... jebate, parila mi je ka' snjezna kraljica!!!

Image Hosted by ImageShack.us

...ha, nju moram portretirati... hmmm, a mozda i nesta vise, takvo nesta ne smim propustit... razmislja sam vec sa dozom adrenalina koji se lagano penja pogotovo u mom donjem dilu tila.
Cili dan nisam nista radija, samo sam je gleda, skicira zanimljive detalje i zamislja kako mi pozira.
...jebi ga, bila je tako lipa, a izgledala je tako cedno i naivno da se moje sampouzdanje rusilo sve vise i vise... nisam ima hrabrosti da je zamolim za to plaseci se da cu je povrijediti i da ce me odbiti.
Sutradan prije nego je zatvorila stand, skupim snage i pridjem joj...
...heeej mala! ...pocmem nekako zamuckujuc, gledajuc i utapajuc se u plavetnilu njenih ociju...
...slaju, a??? ...kojeg tribate??? ...procvrkutala je smjeskajuc se i otkrivajuc prekrasni niz bilih zuba, a na licu joj se stvorise dvi male jamice koje su je pravile jos sladjom

Image Hosted by ImageShack.us

...ne bi ja slaju...ja bi tebe!!!... privalin nekako priko usta gledajuc je ne trepcuc.

...nastavlja se!


...lip pozdrav!mah


- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker