Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 15.10.2009.

...nije zvaka za seljaka!

...Magazin-E moj care...

...Pajdoooooooo, jesi doma???
...a di cu bit u ovo doba!!! ...sta ti triba?? ...procidin ne otvarajuc oci zavaljen u mojoj cosi na trosjedu.
...a u kurac, kako znas da mi nesta triba??? ...brontula je Antisa u slusalicu, ocito isfrustriran sa necim sta ga je nateralo da mene zovne odma iza obida kad odmaran oci.
...jebi ga stari, izvini al' iman problem sa PC-em!!!
...e!
...sta e?...mozes li mi pomoc???
...jebat ga sad, a taman sam poceja brojat ovce!!!

Image Hosted by ImageShack.us

...kakve ovce, otkad ti imas ovce???
...ma dobro je moj Antisa, ne mogu ti sad to objasnjavat... aj govori u cemu je problem!!!
...kakvi problem??? ...zbunjeno ce Antisa i vidin ja da je vrag odnija salu, pa otvorin oci i preuzmem servu.
...sta ti se desilo PC-u moj Antisa???
...ahaaaa, e da... upravo sam tipkao pismo braji u Kanadu i odjednom su sva slova otisla!!!
...otisla?
...aha, nestala majke mi... Pajdo, neces virovat al' je tako!!!
...hmmm... a kako ti ekran izgleda sada!?
...nista moj Pajdo!!!
...bas nista? ...bija sam uporan i dalje
...ma Pajdo sve je prazno, ne prihvaca nista sto ja pisem!
...Antisa, jesi ti jos u Wordu ili si izasa iz njega?...pokusan dobit pravo stanje stvari, ali onda je sve pocelo.
...kako mislis izasa??? ...muca je sa one strane Antisa i nastavija ...nisan nigdi izasa Pajdo, doma sam ja!!!
...jebate nisan na to mislija, nego jesi jos u programu???
...programu???
...nema veze, ajmo ovako... mozes li micati kursorom, znas ...onim misom po ekranu?
...ma nema nikakva kursora ni misa, reka sam ti ne prihvaca nista sto ja tipkam!!! ...sve je crnooooo!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

...pa jel ti ukljucen monitor???
...nemam pojma!!!
...jebate kako neznas, jel ti gori to malo svitlo koje pokazuje da je ukljucen?
...ne gori nista!!!
...aj dobro, pogledaj otraga i vidi di idu kablovi za napajanje. Mozes to vidit???
...ahaaaaa, mislin da mogu!!!
...aj dobro, prati di ide kabel i reci mi je li ustekan u zid.
...aha, cek malo.... je, jeeeee ustekan je!!!
...a jesi vidija jeli ustekan onaj sta ide u PC???
...a nisan njega moga vidit, on mi je skroz dole iza stola.
...pa sta ima veze, jeba ga ti...nagni se malo!!!
...ma djabe moj Pajdo, mrak je...ne vidi se dole nista!!!
...mrak??? ...sad sam ja poceja mucat umisto njega
...jebi se, sta stedis struju pa upali svitlo!!!
...ne mogu Pajdo!!!
...neeeeeee? Zasto ne mozes???
...jebi ga, izgleda da nema struje!!! ...potiho je on meni objasnjava situaciju.
...struja… nema struje, kazes???…. aha, dooooobro... sad smo rijesili problem!!!
...skuzija si sta mu je Pajdooooo???
...jesam moj Antisa, nego jesi bacija one kutije u kojem ti je kompjuter dosa kad si ga kupija?
...nisam, evo ih svih na ormaru!!! ....zasto???
...odlicno. Uzmi ih, ubaci u njih kompjuter i zapakiraj ga da bude bas onakav ka' kad si ga donija doma i onda ga vrati u ducan di si ga kupija
...stvarno? ...zar je osa u pizdu materinu, jel crka cili???

Image Hosted by ImageShack.us

...ahaaaaa, bojim se da je!!!
...a dobro onda!!!… u kurac, a sta cu im reci da mu je bilo???
...reci im isto sta i meni, svatice oni... jos je u garantnom roku!!! ...mozda ti vrate lovu, mislin da bi to bilo najbolje za tebe!!!
...aj fala ti i skuzaj na smetnji!!!
...nista, nista... jebat ga, nije zvaka za seljaka!!!
...kakva zvaka??? ...culo se sa druge strane zice.
...ma one free sugar, nije to za seljacine nego za ovce, idem ja njih opet brojit... aj bog moj Antisa!!!
...'eeeej pa kad si nabavija ovc.......???
...tu-tu-tu-tu...!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker