Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 02.08.2009.

...Đani!

...Tisina-Bajaga

Taman sam okrica zadnji list list Slobodne, kad ositim da je sa druge strane pitara koji je dilija kafic od trotoara i ceste, stalo auto... Golf duja dizel, pa ga ti sad ne cuj!!!
Pajdooooo, ajmo na plazu!!! ...sa rukom priko prozora, a duvanom u ustima procidi mi na jedvite jade Juraj zvan Đani.
Bija je to dobar momak u dusi, ka' kruv... krsan i ka' od brda odvaljen, bogu dan ako ti je tribalo sanit termo-akumulacionu sa 5 kata, al' zato je obicna krizaljka za njega bila ka' prijemni na bilo kojem faksu...
Ajmo, moj Đani!!! ...ko ga jebe, brze ce nam proc vrime do rucka, a i malo cemo naparit oci promislim...
Za kvarat ure vec smo sidili u ladovini kafica na samoj plazi sa kriglama nase omiljene Karlovacke i vec mantali glavon livo desno ka' da gledamo tenis...
... Pajdoooo vidi ovih loptica, lopti, baluna na sve strane!!!
...ahaaaaaa, moj Đani ...i ja bi igra sa tim lopticama picigin!!! ....iako sam zna na sta on tocno misli.
...vidi duja, trica, cetvorki, peticaaaa po izboru!!! ...brojija je on ne stajuc i sve vise nateza bocu.

Image Hosted by ImageShack.us

...mmmmmm, krusaka, jabuka, lubenica!!! ...mama miaaaa... nabraja je on i dalje, samo je sad prisa na voce, a ja sam mudro sutija i taman sinja jednu lipu jabuku/cetvorku kad ce on meni:
...Pajdo, jesu li oni dvoje tamo sta side na plazi pirineji???
Bacin pogled za prstom kud je je on upra i skuzim dvoje malih ljudi... bas ono sta kazu, metar i zilet.
...neeee moj Đani!!! ...rekoh mu, a valjda mislis na pigmeji???
...ma neeeeee!!! odvrati on… pigmeji je ono sto nam se nalazi pod kozom i zbog cega pocrnimo kad se suncamo!
...ma to je pigment moj Đani … pokusam mu objasnit, ali on je vec nastavija po svom.
…nije Pajdo, pigment je bila ona karta na cemu su oni zidari piramida pisali ...jel da???
...pobogu Đani, … to je bija pergament!!!
...nijeeeee, pergament je kad neko nesta procita iz novina!!! ...bija je uporan, a ja vise nisam ima volje da mu objasnjavam da se radi o fragmentu.
...iden ja progibat malo i usput stopit noge!!!
...ajde moj Đani!!! ...dobra ti ideja, ja cu malo prolistat ove stare novine!!! ...sav sritan sta cu ga se rjesit bar na neko vrime, odgovorim mu i bacin pogled na clanak kako su moji Neretvani priveslali kanal La Manche između britanske i francuske obale u dužini od 36 kilometara sa Neretvanskom ladjom.

Image Hosted by ImageShack.us

Bravo momci, ispunilo se ono sta je nas Pekma napisa u pismi o neretvanskoj ladji:

...plovit ce lađa, plovit mnogo lita
cut ce se za nju i na kraju svita!


I taman sam gusta gledat fotke poslagane u reportazi, kad mi Đani pribaci svoju neobrijanu facu priko ramena...
...sta je to Pajdo, jesu to nasi kad su veslali priko Lamanča???
...jesu, jesu moj Đani ...samo se ne kaze Lamača, nego La Manša! ...pokusan bit koristan i naucit ga nesta, al' ka' da je djava usa u njega i on opet poce:
...jebi se ti Pajdo, jel mi to oces bit legionar ka' da ja nisan ucija Vrancuski, aaaa???
…mislis na lektora???
...je ti kurac, lektor je bija jedan grcki heroj... gleda san nekidan oni film Troju da znas ... neces ti meni opet solit pamet!... navija se on ka' Aran kad upali, pa nezna stat.
...ma to ti je bija Hektor, a jedina istina... bija je iz Troje!!! ...iznanadjeno ga pogledan kako je nekad zna puknut i ono sta triba, al Đani se nije da tek tako.
...ne, neeeeee hektor je mira za povrsinu, znam ja ...pokojni caca mi je prica kako imamo po' hektora zemlje za sadit kumpire.
...ma mira za povrsinu ti je hektar, moj Đani!!!
...je ti kurac, hektar je neko bozansko pice... to su pili oni iz Troje, gleda sam ja!!!
...ahaaaaa, nektar ti je bozansko pice, bas ka' i nasa piva!!!... aj zivija ti meni Đani, pa cemo zapivat u duetu, jeba ti ovo filozofiranje!!! ...i dodan mu frisku orosenu bocu Karlovacke pokusavajuci sa tom gestom prikinit nemogucu misiju.
Taman je bija primaka bocu ustima, al' tad je vrati i onako filozofski me upita:
...Pajdo, jel to duet kad igraju Dinamo i nas Hajduk???

Image Hosted by ImageShack.us

...je, jeeeeeeeee, moj Đani!!!... aj zivija ti meni!!!
...zivijaaaaaaaa Pajdo!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker