Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 14.02.2009.

...Valentinovo!

...Cosas de la Vida - Eros Ramazzotti

...jebate, nadire iz svih novina, reklama, sa svih radio i TV postaja ka' i narodnjaci u nasim kaficima, pa ti komentar za oboje dodje na isto: ...a u kurac, evo ga opet!
...daaaa, pogodili ste! ...VALENTINOVO!
...ka' ono niko TO ne pusi, a kad dodje 14-ti jebate, ne'mos od cvica i poklona proc gradom.
...dakako i sad dok vam ovo pisen pici reklama na radiju sa pismom u podlozi „Ruzo mojaaaa crvenaaaaaa...“ a na Wikipediji nalazin kako je tomu ni „kriv ni duzan“ bija neki svecenik Valentin.
Naime, tadasnji car Klaudije I. naredija je bija svojim vojnicima da se ne smiju zenit, jer prema njegovom misljenju ozenjeni vojnici ne bi tili ici u rat... normalno!
Svi su to postovali osim tog jadnicka Valentina, koji je odrzava tajne ceremonije vincanja mladih parova i sve bi bilo ka' u prici da ga jedan dan nisu uvatili, odveli u tamnicu i odma osudili na smrt.
Dok je tamo ceka smaknuce, zaljubija se u 'cerku tamnicara i kasno skuzija da se zajeba ka' niko u zivotu zato sta je dilija ruze crvene onim „sretnicima“.
Valentina su spalili na lomaci za „svaki slucaj“ i to 14. veljace, a nakon toga Papa Gelacije ga je 469.g. proglasija svecem i taj datum uzeja ka' dan zaljubljenih, a njega ka' sveca zastitnika.
...e jebat ga, bas je bija pegula ...ka' da nije moga bit miran i lipo uzivat boga svoga!
...al' tija je covik slavu, pa mu se sad ovih dana stuca za popizdit!
...zato iman filing da se ON nama zbog toga osvecuje iz dispeta, jer u ovakoj recesiji i ekonomskoj svjetskoj krizi spickat cemo i zadnju kunu, a najcesce i jos vise zaglibit u minus na bankovnom racunu, a sve na zadovoljstvo parfumerija, cvjecarnica i ostalih vrsta trgovina slicnog tipa.
...citam da se prosle godine samo u Americi prodalo cvica u vridnosti priko 600 miliona dolara... jebate, koja lova... a pola Afrike umire od gladi.
E sad ce ispast kako Pajdo ima nesta protiv zaljubljenih i romanticara koji uzivaju da dragoj osobi daju do znanja koliko su im srcu drage, a u principu samo sam tija rec kako je TO kao i sve ostalo na ovoj jebenoj zemaljskoj baloti samo dobro osmisljena globalna kampanja i to usmjerena bas di triba i di smo najtanji... u nasa meka srca i supalj dzep.
I taman dok sam Vam ovo pisa sa omiljene Radio Dalmacije, "uleti" mi u uvo intervju sa gradjanima bas na ovu temu, pa je onda jedan tip izmedju ostalog lipo reka voditeljici:...a ljudi moji, sta ja znan!!!... pari mi da bi ovi trgovci tili dobit jos jedan Bozic u drugom misecu, koliko su se raspizdili sa ovin poklonima!
...ha, ovdi sam sta' i procita tekst da vidin sta sam sve napisa pa sam skuzija da sam sad sam sebe doveja do velika zajeba.
Ako se pocmem pravdat i nastavim pisat o ljubavi nakon svega ovoga, ispast ce pateticno i pickasto od mene, a ako ovdi stanem fali ce mi teksta i ispast ce glupasto i nedoreceno:)

...ma isto cu ja za svaki slucaj stat!... ha, ceka me jos jedna lipa ladna Karlovacka pa se bojin da cu napisat jos vece pizdarije.

... zato dragi moji mislin da bi danas bilo sasvim dovoljno uz zagrljaj i iskrenu cmoku dragoj osobi samo sapnit na uho onu poznatu:

Image Hosted by ImageShack.us

...YOUR VALENTINE! cerek

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker