Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 29.11.2008.

…travel by kum / 4

…The Moody Blues - Nights in White satin

….stojadin je tako lipo „pliva“ po Dalmatini da je bilo milina kunjat na ligen-sicu, a Miso Kovac je piva na CD-u:
…Daaaaalmatiiiinac saaaaam, tu sam rooooodjen jaaaaa… plavoooooo mooooore znaaaa…znaaa…znaa… a onda je kum „malo“ lega na kocnicu i odma je poceja priskakat .
…sta je to bilo kume??? …trznem se ja i proskiljim na jedno oko da vidim o cemu se radi, a ono situacija cista nigdi nikoga isprid nas… pogledam kuma, a on vozi i nekako cudno trepce…

Image Hosted by ImageShack.us

…nista nije bilo, dobro je! …procidi on priko usana.
…jebate kume dobro ti izdrzis vozit posli ovakve janjetine da ti se ne spava!!!
…haaaa, to ti mislis pajdo… i ja ti ubijem malo oko tamo di je bas iljadu posto pravac!
…daaaaaaaaaj ne seri kume, ozbiljno!!!!???
…ahaaaa, pa sta ima veze… tri trake su, malo livo – malo desno …ne mozes falit!!!
…ooooo, jeben te blesava… oces da poginemo bez zrna baruta!?
…nista se ti ne sekiraj kume, samo ti spavaj!... uvjerljivo ce kum
Al' djava ti ga je vise zaspa…cim bi povirija kakvi veci pravac, samo na jedno oko, ka' zec:)
Oko nekih doba cujen ja njega kako mrmolji: …cujes ti bleso, aj malo vozi… ionako ne spavas ka' pravi covik, malo me zamini!
…aj dobro, di smo sad??? …onako napola zmirec promrsim i ja njemu.
…evo ga Zuta Lokva, tu cemo izac pa doli na Senj!
…ajde super, al' dok ja dodjem sebi vozi ti do Senja pa cemo tamo popit pice, a onda ja preuzimam timun!
…OK, al' da znas …opet si me zajeba, mislija sam izbjec ove serpentnine do mora… al' neka ti bude, smijat cu se i ja tebi dok budes pilija do Slovenskog mora:)
Da ja malo prikratim muke i sebi i Vama: …. Rijeka, tunel Ucka, pa onda oni ipsilon Pazin, Buzet…i onda prema plavilu mora u daljini.
Negdi prid sumrak ugleda sam zvonik crkve gradica u kojeg smo ulazili…
…ajmeeeeeeee, fala ti boze da smo stigli… utrnila mi je guzica vise, a kume koje je ovo misto i di cemo spavat?
…misto?... pa evo pise ti!
Bacim ja pogled na zutu tablu pored puta, a ono pise CITTA DI PARENZO.
… ti boga kume, sta je ovo…al' smo mi prisli granicu da ja ne znam??? …jesmo li vec u EU ili ti ga u Italiji?
…hehehehe jesi moj kurac, pa pajdo to ti je grad POREC, samo na talijanski!

Image Hosted by ImageShack.us

…a jebem ti ovaku drzavu kad neznas da si jos u njoj…poceja ja bestimat, a kum se izvalija smijat.
…ajde jeben te belsava…stani ovdi, vidis onaj kafic tamo cemo pitat za smjestaj!
Parkiram ja, izadjemo iz zelembaca ka' kauboji nakon 3 dana jahanja.
Jebate, zaboravis 'odat od pustog sidenja… ha, pa jos kazu da ja Hrvatska mala… je pic-mac mala, pari mi da je duza nego CHILE!
…ajde, ajde ne brontulaj vise… vidis koji lipi kafic!?... serki kum, pa ja bacin oko na svjetlecu reklamu, a ono pise „Zlatna ribica“!
…jebate kume, pravo si misto trefija… ovdi siguro ispunjavaju zelje!
Sidnemo na terasu, a one sidalice bas dobre…mekane i ljuljaju se! …taman za nase utrnule guzice!
Pogledam prema ulazu i skuzim konobaricu kako se spremala na posluzivanje…
Viknem ja njoj onako priko cile terase ka' da smo doma u omiljenom kaficu:
…aloooo, mala… donesi ti nama dvi kave ovdi isprid kuce!
Nista, ova ne trza…nego drito do nas!... pomete krpom mrvice za koje bi se ja zakleja da ih nije bilo na stolu i sa smjeskom nam se obrati:
…dobro vece, kaj ce decki narucit?
...sta je lipoto… al' si ti gluva, pa rekli smo ti lipo…dvi kave isprid kuce!
…prosim, kaj ste rekli… ne razmem! ...bum kavu popili, al' koju??? …duzu, kracu, ice caffe, ness, cappuccino, moccaccino, cokolada, vanilija, bela kava…
…malaaa stani malooooo jebate, sta si se navila ka' gramofon!?... dvi obicne, kava ka' kava, …razumis ti nas?
…bumo doneli… prosim lepo! …i ode ona njisuci onom guzom priko terase
…a moj pajdo smiri se malo, pa nismo doma…sad smo ti brale na pragu EU! …smije se kum i vec dimi onim duvanom meni prid nosem.
…znas sta???... jebi se i ti i EU! …bas cu te vidit kad zbog te EU sljedece lito neces pusit u kaficu!
…jebe mi se, pusit cemo isprid kuce ka' i sad!... aj kume zivija ti meni!
…aj zivija, al' sa cim!? …jos mala nije donila nista!
…da, daaaaa… a vidi ovo!!! …supraaaaajs, imam ti ja pajdo u borsi nase orahovice za dezinficirat usta i ako ti padne secer!... kroz smjesak ce kum, pa mi doda bocicu od „male Jane“.
…mmmmm kume...doooobra jeeee! …al' da znas, ne's ni ovoga u onoj tvojoj jebenoj uniji!
…o tom po tom, nego vrati ti meni moju bocicu… pravo mi je dobro legla!
…a evo ide i mala! …promrsi kum i slozi zavodnicki osmjeh.
... e kume, kume ...nikad se neces opametit, uvik isti!

...nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek


- Ako te unapride na poslu prije nje, onda je to favoriziranje muskih.

- Ako ona dobije unapredjenje prije tebe… jebat ga, imali ste istu sansu.




...Mujine iskrice smokin

Dobio Mujo na LOTU Ferraria. Dođe do njega Haso, gleda zvijerku pa ga pita ...
Haso: - "Jel ba, vozis li ti to ?"
Mujo: - "Ma vozim kurac, to ti je samo za sminku, ka' amajlija mi sluzi..." Haso: - "Kako jebo matere, auto je auto!"
Mujo: - "Ajd onda pizda li ti materina, otvori mi vrata i uđi njega ako mozes."

&

Pita Mujo Hasu: - "Koliko je 1+1?"
Haso sjeo i poslije duzeg razmisljanja kaze: - "2!"
Gleda ga Mujo onako zamisljeno i kaze:
- "Malo, jebo majku!!"

&

Mujo po drugi put bio na ispitu i ponovo pao.
- "Naravno", objasnjava on:
"ISTA KOMISIJA, ISTA PITANJA!"

&

Idu Mujo i Haso planinom i Haso padne u jednu provaliju.
Nakon par minuta zove od gore Mujo Hasu:
- "Hasoooooo, jesi li dobroooooo?"
Haso: - "Jeeeeesaaaam"!
Mujo: - "Pa kako tooooo kad si paoooooo?"
Haso: - "Nisam paooooo, jos padaaaaaaaam!"

&

Uđe Mujo u frizerski salon i frizer ga upita kako hoce da se osisa.
-Pa ovakoooo, osisaj na centimetar desnu stranu, a na dva lijevu.
-Onda mi ostavi neravne siske i iza rep neka bude na koso, a na sred glave mi ostavi rupu.
-Izvinite, ali ja vas ne mogu tako osisati!
-Ne mozes, jebo svoju majku?!?! A prosli put si mogao, jel majmune jedan!



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker