Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 16.10.2008.

..."reklama" 2

…The Wall - Pink Floyd

....nastavljam sa reklamama ...pa onda mora bit u stilu:)
…eto, nema teorije da se it'jednog dana na TV ili kroz novine ne provuce bar neka od kampanja ili bar koji novi famozni prijedlog kako smrsavit!
Tako neki dan citam u novine kako je preporuka „Svjetske radnicke asocijacije njegovanja estetike“ …u daljnjem tekstu citaj SRANJE... da se vratimo korjenima i prirodi, a sve u svrhu napretka covjecanstva… jer navodno pretilost ce nas unistit prije nego glad.
Ajme da ih oni u Africi cuju, jebali bi im mater svima odreda!
E onda kad je vec tako, ima jedna naprava koja se koristila kroz dugu povijest u cilom svitu… doduse koristi se i danas, samo je niko ne obada i ne voli:)
Cim je pocelo zeljezno doba… postala je jedno od glavnih pribora radnicke klase i seljaka koji su je upotrebljavali i „kapom i sakom“!
Naravno, moderan covik je zbog brzog nacina zivota, strojeva, informatike i ostalog napretka civiliziranog svita izmedju ostalog i onog SRANJA, jednostavno zaboravija na jednostavan i efektan izum koji je generacijama prije nas pomagao u održavanju tjelesne tezine i forme…oli ti rec kondicije!
Virujem da nasi didovi i pradidovi nisu imali problema sa povisenim tlakom, LDL i HDL - kolesterolom, trigliceridima, prekomjerenom tezinom i SRANJEM (ovo bi moglo i malim slovima, al' neka... bolje da je vece!) rolleyes

...a znate zbog cega? no

...jer su imali lopate i sta su lopatali!

...vidi ideje, zasto ne opet??? lud

...AJDEEEEEEEEEEEE idemoooooo!!!

...REKLAMA NOVA! fino

...nikad vidjena do sada! nono

...novo na trzistu! thumbup

CUDESNA LOPATA za mrsavljenje! eek

Image Hosted by ImageShack.us

- Ako su mogli nasi didovi i babe, zasto ne bi i mi uspili! - zubo

Image Hosted by ImageShack.us..100% provjereno-uspjeh garant'..Image Hosted by ImageShack.us

...meni je uspilo, za samo 100 dana ... skoro ka' i onima na Vlasti! belj
...i jos da napomenem, a sta je najvaznije, cudesna lopata je ...poluautomatik!
...dizes je snagom misica, a sama pada nazad u pocetni polozaj!

...eto ga lipi moji, samo naprid... 100 dana i nije bas nesta puno za ono sta dobijes! ...LINIJA da nemoze bolja!
...sve modele pa i ovaj mozete naci u svim novijima i vecim trgovinama za alatke, poljoprivredu i kucanstvo... i to u svim velicinama!

P.S.
...nego kad smo vec kod toga, moram spomenuti da za ljubitelje horoskopa, a u baustelskom svitu postoji i horoskopski znak LOPATA!

Lopata

22.12. - 19.1.
Rodjeni u ovom znaku najcesce najebu. Dovedu ih na pripremu gradilista i do jaja su u blatu.
Inace se odlikuju analitickim duhom i romanticnom prirodom, ali to im kurca ne koristi ako ih dopadne lopata.
Dobro se slazu sa rodjenima u znaku krampa.

Eto jos na kraju ...rudarski pozdrav:) ...SRETNO!

Mujine iskrice smokin

Fata stoji gola pred ogledalom u spavacoj sobi:
-Bolan Mujo, jebem ti ovakav zivot, osjecam se debelo i ruzno.
Okrece se prema Muji:
- A jesi bas neka picka, pa moga si mi udjelit bar koji kompliment!
Mujo ce:
-Jebes mi mater...vid ti je savrsen Fato!

&

Kupio Mujo auto, pa rejsio da se provoza. Posle pređenih par kilometara, pukne mu guma. Mujo odluci da je zamini, pa okrene auto na krov! U tom trenutku prolazi Haso, pa upita Muju:
• Sta radis, bolan?
• Minjam gumu.

• Pa ne radi se to tako! - kaze Haso.
Mujo ce na to:
• Ti ces da mi to kazes...budaloooo! Pa bar ja vozim biciklo cilog zivota!

&

Tri jarana govore o godisnjicama braka i poklonima za svoje zene. Prvi kaze:
- "Ja sam svojoj zeni kupio poklon za godisnjicu. Zamislite od 0-100 za 7 skundi."
- "Sta ti je to?"
- "Porse, moj jarane."
Drugi kaze:
- "Nije to nista ja sam svojoj kupio od 0-100 za 5.2 sekunde."
- "Sta je to majke ti?"
- "To ti je jarane Ferari."
Mujo kaze na to:
- "E ja sam mojoj Fati kupio od 0-100 za samo jednu sekundu."
- "Eeee... to ne moze da mu jebes mater, sta ti je to?"
- "Vaga moj jarane, vaga."


Lip pozdrav...mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker