Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 26.07.2008.

...planine

...nije Merkuri, ali...:))

…lipi moji, sta sam se smrza gore u planine!… bog te molovo, ne idem ti vise tamo osim velike potribe... neka naseg mora, lita i nase vrucine, skoro sam se ukocija od zime neku vecer!
Vracali se mi kasno sa nekih narodnjaka, ponoc davno prosla… gledam onu sofersajbu, sva zamaglila iznutra od nase lampe ...a kako i nece kad nam "dimi" iz usta ka' da je prvi misec.
…pajdo, djava te lipi ne odnija… pali to grijanje vidis da Jure ne vidi di vozi!!!
…a je, dobro i kazes... otic cemo svi u kurac ako falimo cestu… derem se i ja i bacim pogled na onu komandnu plocu, a ono na toplomiru svitli ona oznaka crvenim brojevima... trepce -1 C
…jebate pa mi smo u minusu… promrmljam naglas.
…ma sta u minuuusu, kaaaakvom minusu, ko jeeee u minusu …javi se sa zadnjeg sica Lovre pijan ka' maca.
…a jel veeeelika kamaaaata?...jel' mooooze na rate???... lupa on i dalje ka' Maksim po diviziji?!
…suti i muci bleso jedan, nisi u banci i nije ti dosla opomena za kredit!
Odma je umuka i privatija se boce …ka' malo dite, samo sta mu fali duda na njoj.
…jeeeeebate sta si ruzaaaan tako u mraaaku! …poceja on srat odozada
…sta jeeeeee, a ti si ka' lip!?
…maaa biiiija sam prijeee i mmmlad i liiiip, sada sam samo „ i „ …i koooo vas jebeee!
…hehehehe… razvalili se mi smijat, a on nastavija onako u po glasa:
…ma jeeeebes ti ovaki ziiiivot, jutrooooos sam se jeeedva diga…a kooo ce tek suuutra!
…a ka' da je meni lakse!... umisa se Jure sofercina.
…zato ti se ja moj Lovre dizem na etape!
…kaaaaakve etape, sta me jeeeeebete…te rate, teeee etape, te kaaamata… Lovre vec poceja pinit, sta od bisa, a sta od pive :))
…pa moj Lovre, na etape…ahaaaa, najprije mi se digne kurac, a onda tek ostatak!:))))
…hahahahahahaha… to je vec bilo za stat i pisat jer puno se pive popilo!
Poredali se mi na cesti ka' srdele il' bolje rec pingvini, pa udri na otakanje… do mene se nasadija Lovre i sve ka' da mi ima nesta rec ...malo se otriznija od friskog zraka, onako lagano se ljulja i sapuce:
…pajdoooo, jebateee led… da ti kaaazen neeeesta!
...ajde reci moj Lovre, samo pomalo da te razumim!
...zzznas, ima bit da pppicka ipak ima zuuube!
…ma daj ne seri Lovre, nema teorije... a odakle ti to!?
…neee znam... meni se uuucinilo kad sam zaaaadnji put jebbbava u aaautu!
…eeee moj Lovre, to si garant jebava kroz slic.. aaaa!? ...pa te patent nazulja!!!
…a u piiicku mateeerinu, vidis toooga se nisaaam ni sitija… moooglo bi bit... jeeebiga, poooopilo s maaalo!
…dobro je moj Lovre, polako sa njim nazad da ti ga opet ne gricnu zubi:))
…brrrrrrrrrrrrrrr... otresem malo nogom, ubacim onaj "cevap" u toplo i sitim se one Imotske haiku poezije:

Zima je…
Pivac stoji na jednoj nogi.
Vitar gonja lepusinu po guvnu.
Je' ladno, krvi ti Isusove.


..e daaaaa, jebate skoro sam zaboravija… ostatak stripa na kojem ste se pritgrli od komentiranja:))
…strip je zavrsija bas onako kako je Macka u martama pretpostavila:

Image Hosted by ImageShack.us

…za nju, njen nenadmasni instikt i kao virtualnom winneru poklanjam ovaj cvitak! :)

Image Hosted by ImageShack.us...Cestitam Macko! :)... kiss

...lip pozdrav mah

- 14:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker