Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 19.07.2008.

…liposukcija:)


…Lagano padam – Psihomodo pop

...sinoc sam se napija ka' letva nut
...jebate, onaj ludi Sime me srija na plazi pa smo komentirajuc sise i guzice od piplica popili po' gajbe pive na teraci kafica, a da nismo trepnuli… ili nam se to samo cinilo:)
Onda nam je to dopizdilo, pa smo osli kod njega doma na obid, namlatili se pecenih srdela i za ne falit prisli na vino party
Posto nas je neznam zasto pocela vatat lampa, osli smo se ladit u konobu.
…stvarno je vruce, jel da pajdo?
...aha, ja neznam sta je ovo… ovako nije bilo prije, ako se ovako nastavi, sjebat ce nas ove klimatske promine totalno… glupi ozon, jeben ga!
…iz tvojih usta u bozju mater!... Sime je laja ka' pas, a brale nisam ni ja zaostaja:)
…nego, pajdo je li se i tebi cini da su zenske iz dana u dan sve lipse i lipse?
…ma jesu kurac, nisu! …to ti nama kako starimo… sve vise i vise padaju kriteriji!
I tu je bija kraj nasoj cakuli, tresnula su vrata od konobe i za minut je tu bila klapa od pet-sest krsnih Dalmatinaca.
…nego da ja prikratim, igrala se briskula i treseta, a usput se pivala cilu noc pisma
…uz poneku suzu cry
…“Maslina je neobranaaa, nima koga da je bereeee...“ i ostale da ih ne nabrajam…pjeva
…nemam pojma kad sam lega, ali znam da sam se probudija sav izjeban i neispavan.
Uputim se pjehe na autobusnu, jer sam zna da nema te sile koja bi Simu sad probudila, a kamoli sila za volan…
Ufffff, ufffff, ufffff …jebate koja uzbrdicaaaaa… sicam se i dok sam bija mladjahan momak ja, da sam se uvik pita koji je jebeni inzinjer projektira Magistralu tako visoko od mista.
Uspnem se ni ziv ni mrtav do stanice, jezik isplazija do poda i jedva disem …na skrge!
…ajde kontam valjda ce brzo autobus, a mozda neko i stane… miljun auta islo je tamo amo.
…dizem ja prst non-stop ka' sritan, al je' vraga…niko te ne jebe ni za suvu sljivu.
I taman dok sam jednom pozdravlja mater jer je na moj palac diga svoj sridnji prst, skuzim piplicu kako dolazi na stanicu.
Ajde bar ce mi bit lakse cekat, kontam u sebi… imat cu drustvo dok dodje bus.
Gledan je… rasna crnka, kosa ja do po ledja... minica plisirana pa ti jebe oci svaki njen korak kad napravi… sandalice sa peticom…crne ocale, macka i po!
…ufffff, je vruceeeee…a mala!?
…sta buljis, stari?... odbrusi ona na moju prvu.
…alooooo, lipotice… to se na hrvatski kaze…sta guzicis!
…opaaaaa, a sta oces ti lipotane?
…nista, vadis mi mast! …poceja i ja kontrirat
…eeee, stari moj…to ti je besplatna liposukcija, a triba ti…vidis kakvi si!
...????? …osta je bez teksta, ovo je bila moderna konverzacija na koju nisam ima spreman odgovor.
Groznicavo pocmem kontat sta cu joj rec, ali u to dize ona prst… i to ne sridnji :)
Skriiiiiiiiiiip!!!!... stade joj neki crni BMW iz prve, otvori tip vrata, a unutra udara tehno ritam da mu sve tablice zvece …taman pase uz njen crni imidž.
…jebi se lipotane tu na suncu… i to ti je liposukcija! …aj booog!
Podize ocale rukom, namignu mi crnim okom, uskoci u auto, i opet skrrrrrrrriiiiiiip…
…ode i BMW i ona… nisam ni trepnija!
U nos mi je jos ulazija miris oktana, znoj se cidja niz ledja, a ja sam konta u sebi:
…e moj pajdo, dobro kaze ona poslovica da dlaka cud ne minja.
…a vuk... jebate, sta ono vuk radi? fino

Image Hosted by ImageShack.us

...ulje u stilu ...Sunshine reggae!... oslo nije se ni osusilo! :)


...Mujine iskrice smokin

Iz Save kod Zagreba izvukli su les. Nisu kod njega nasli nikakve dokumente, samo pismo u kojem je pisalo:
"Mujo, bolan... kad se za godisnji odmor budes vraca iz Ljubljane, skoci prije u "Savu" pa mi uzmi dvi gume za ficu."

&

Mujo pisa pokraj puta, ruke prekrizija na leđima, a pogled mu uprt u nebo.
Prolazi Haso pokraj njega i upita ga:
- Bolan Mujo, sta to radis?
- Tko me jednom iznevjeri, nit' ga gledam, nit' mu ruku pruzam!

&

Mujo ceka pred vratima da mu pokazu dite koje je upravo dobija.
Babica iznese dite na rukama. Mujo se odusevi:
- Sincinaaaaaa! Zna sam.... isti tata!
- Gospodine, dobili ste krasnu curicu... a sad mi, molim Vas... pustite prst.

&

- Doktore, imam problema s kurcem!
- Kakvih problema moj Mujo?
- Jebes mu mater, ponasa se ka' pas!
- Kako mislis, ka' pas!?
- Paaaaa... eto, moju Fatu ni da pipne, a susidu bi razvalija ka' mrsnu kesu!

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker