Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Kronika mjeseca - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

nedjelja, 25.01.2009.

Kronika mjeseca

Drage drugarice i drugovi!!!!!

Ja nikako da se sjetim pisati nešto konstruktivno, stoga stalno neki kurac kenjam.

Meni i Partiji nikako ne ide u glavu zašto domača rukometna repka još nije popušila ikoju utakmicu. Ne znam kad več misle popušiti, pa da se i ja i ekipa iz Partije malo veselimo. Fucking Červar!

Nadalje, Slovenci i Pahor guze Sanadera sve u 16, što je svakako dobro, međutim još nam nisu uspjeli uzeti more. Također nam nije jasno što im toliko dugo treba, stoga ih ja i drugovi ovim putem molimo da več jednom požure i uzmu nam to more jer ih mi u tome podržavamo.

U jednom od prošlih postova pozvali smo narod i sve državne i društvene strukture na državni udar kako bi preuzeli vlast. Nažalost bez nekog odaziva. Sretni smo da nas za pozivanje na pobunu nisu ulovili i strijeljali. Više sreče drugi put, kad narodu govna koja jede počnu na usta curiti van. Možda se tad opameti i podrži nas u državnom prevratu u kojem preuzimamo vlast.

Ponovo biskupi i popovi seru i educiraju ljude o sexu, djeci, kondomima, jebavanju, bolestima, itd. Pametan narod kaže: "tko o čemu, kurva o poštenju, vojnik o skračenju, a popovi o opčenju". Sram vas bilo popovi. Jedite govna vi, bogznanič, a i sveto trojstvo može jest govna zajedno s vama.

Hadezeovci i dalje kradu. Popovi jedu govna. Rukometaši ne gube. Arene se ne ruše. Zadar je postao leglo primitivizma.
Sve u svemu, sere nam se od ove države.

ŽIVJELA SOCIJALISTIČKA FEDERATIVNA REPUBLIKA JUGOSLAVIJA!!!!!!!

- 13:05 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast