Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
OBZNANA - JA SAM TITOV PIONIR - Blog.hr

JA SAM TITOV PIONIR

utorak, 30.12.2008.

OBZNANA

Ovaj post objavljujem da dam na znanje novosti koje če se ubuduče dogoditi.
Naime, ja i moji partijski drugovi odlučili smo izvesti državni udar i na takav način smijeniti nesposobnu lopovsku sanaderovsku hadezeovsku vlast. Ovim putem pozivamo sve koji su voljni pomoči nam u tome, bilo koga tko ima veze u policiji, vojsci, zdravstvu, školstvu, pa čak i u kulturi da nam se pridruže u bespoštednoj borbi protiv trulog kapitalizma i fašizma koji izjedaju zdravo tkivo ove države.
Svim komunistima i poštenom radnom narodu obznanjujemo da konačno stižu pravedna vremena, vremena gdje če radnik primati plaču, glumac honorare, doktor pacijente a lopovi bukurešt.
Djeca u vrtičima ponovo če učiti pjesmicu Druže Tito mi ti se kunemo - baš kao i ja nekad.
Nadalje, nepotrebne rukometne arene pretvorit čemo u zatvore i sabirne centre za ustašku, popovsku, hadezeovsku i kapitalističku đubrad koja krade ovaj narod.
Ustaškoj i desničarskoj đubradi poručujemo da brzo pobjegnu u Argentinu i Španjolsku dok im je još vrijeme jer kojeg ustašu zateknemo, nečemo imati trunke milosti.

ŽIVJELI DRUGOVI, ŽIVJELA NAM NOVA SOCIJALISTIČKA FEDERATIVNA REPUBLIKA JUGOSLAVIJA!
ŽIVJELI TITO I PARTIJA!!!
SMRT FAŠIZMU, SLOBODA NARODU!!!

- 01:34 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društveno neprilagođeni pripadnik tvrdolinijaškog komunizma/staljinizma

  • Za sve komuniste, protivnike fašizma, obožavatelje lika i djela Druga Staljina

    LINKOVI ZA LAŽLJIVA KAPITALISTIČKA GOVNA

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dnevnik.hr
    Index.hr

    Photobucket
    Luka Ritz (1990-2008) - žrtva kukavičkog premlaćivanja.
    NEKA MU JE VJEČNA SLAVA!

Moji dragi partijski drugovi, borci za običnog čovjeka, protivnici fašizma, kapitalizma i crkve

Nepartijski drugarice i drugovi

Narodni neprijatelji i ostali štetni elementi kojima ćemo suditi kad preuzmemo vlast