Dojmovi s radionica
Slažem se, kako je bilo i rečeno, da su nedostajale učiteljice.
Što radim s djetetom koje je hiperaktivno u mom razredu i što bih trebala raditi u razredu s hiperaktivnim djetetom, pitanja su na koja bi najbolje odgovorila učiteljica. Učiteljica u razrednoj nastavi ali i učiteljica u predmetnoj nastavi. Većinom smo bili stručni suradnici, ali nam je voditeljica radionice otvorila oči za doživljavanje hiperaktivne djece iz njihove unutarnje slike. Vježba: Igranje uloga hiperaktivnog djeteta. Osoba u ulozi hiperaktivnog djeteta treba ispričati priču o Crvenkapici uz istovremeno odgovaranje na pitanja i reprodukciju motoričkih zadataka. Sjede u krug četiri osobe. Druga postavlja pitanja otvorenog tipa. Treća postavlja pitanja zatvorenog tipa. Četvrta osoba šuti ali je motorički aktivna. Bio je to težak zadatak i za osobe koje su postavljale pitanja odnosno zadavale motoričke radnje, ali najteže je bilo u ulozi hiperaktivnog djeteta jer je trebalo odgovarati na pitanja otvorenog tipa i pitanja zatvorenog tipa, koja su se istovremeno postavljala, i reagirati motorikom, sve uz pokušaj "normalnog" pričanja jednostavne bajke o Crvenkapici. To je bilo toliko teško da su mnogi promatrači rekli da su shvatili ali da ne bi pokušali igrati uloge. |
< | studeni, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv