Slažem se, kako je bilo i rečeno, da su nedostajale učiteljice.
Što radim s djetetom koje je hiperaktivno u mom razredu i što bih trebala raditi u razredu s hiperaktivnim djetetom, pitanja su na koja bi najbolje odgovorila učiteljica.
Učiteljica u razrednoj nastavi ali i učiteljica u predmetnoj nastavi.
Većinom smo bili stručni suradnici, ali nam je voditeljica radionice otvorila oči za doživljavanje hiperaktivne djece iz njihove unutarnje slike.
Vježba: Igranje uloga hiperaktivnog djeteta.
Osoba u ulozi hiperaktivnog djeteta treba ispričati priču o Crvenkapici uz istovremeno odgovaranje na pitanja i reprodukciju motoričkih zadataka.
Sjede u krug četiri osobe.
Druga postavlja pitanja otvorenog tipa.
Treća postavlja pitanja zatvorenog tipa.
Četvrta osoba šuti ali je motorički aktivna.
Bio je to težak zadatak i za osobe koje su postavljale pitanja odnosno zadavale motoričke radnje, ali najteže je bilo u ulozi hiperaktivnog djeteta jer je trebalo odgovarati na pitanja otvorenog tipa i pitanja zatvorenog tipa, koja su se istovremeno postavljala, i reagirati motorikom, sve uz pokušaj "normalnog" pričanja jednostavne bajke o Crvenkapici. To je bilo toliko teško da su mnogi promatrači rekli da su shvatili ali da ne bi pokušali igrati uloge.
Post je objavljen 05.11.2005. u 23:21 sati.