novigradsko 2008

04.08.2005., četvrtak

Dnevnik D.T. - 14.o4.2oo5. četvrtak - treći nastavak

Jedna grupa djece moje radionice oslikava vanjski zid škole, ima tu svakakvih životinja, prevladavaju žirafe. Iz učionice pored čuju se vježbe Scenske radionice a iznad njih Majićevi literarci žongliraju stihovima.

Sjedim na stolici i kao nešto pišem. Uživam u toplom jutarnjem suncu, gledam zelenog guštera na bijelom zidu i promatram djecu što rade. Mala Rene miješa boje i radi to tako dobro da za razliku od mene ostane neumrljana. Pitam ju:

« Rene, šta radiš? «

« Kuham ručak! « odgovori i zapanji me svojim odgovorom, navuče mi osmjeh na usne i zanijemi me.

« Jel' fin? « upitah ju nakon par sekundi koje su mi se učinile jako duge dok sam smišljao što ću.

« Hoćeš probat' ? « odgovori dijete i totalno me razoruža. U tom trenutku shvatio sam da ću u srcu cijelog života ostati dijete ali da nikad neću moći vratiti onaj dio djeteta koji mi je ukrao onaj odrasli čovjek u meni. Hvala Rene.

- 12:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

TOP LISTE

Da li dobro brojim ?