UČENICI ODGOVARAJU 2001
ŠTO SU UČENICI ODGOVORILI NA PITANJA IZ UPITNIKA 2001
(Ovaj smo tekst stavili na oglasne ploče i podijelili po jedan primjerak po radionici nakon ispunjavanja upitnika za 2002. godinu, pa su tako mogli vidjeti što su učenici napisali godinu dana prije.) Mnogi su se pitali: čemu upitnik? Sjetimo se: bez vrednovanja rada nećemo doznati što je bilo dobro (i zašto), a što treba popraviti, a bez toga nema napredovanja. Putem upitnika vi ste, djeco, ocijenili rad organizatora, mentora i ostvarivanje ideje škole za nadarene. Za to vam hvala. Organizatori i mentori uvažavaju vaše pohvale, primjedbe i prijedloge i nastoje ih ugraditi u svako novo Novigradsko proljeće. Svake ćemo vas godine ponovo moliti da odgovorite na pitanja iz istog ili nekog promijenjenog upitnika, vaše nam je mišljenje dragocjeno. Evo kako su učenici 2001. godine odgovorili na pitanja iz upitnika. Pitanje br. 1: razlozi za dolazak na N.P. Najviše vas je došlo zbog DRUŽENJA s drugom djecom koja vole isto što i vi. Gotovo isto toliko da NAUČE NEŠTO NOVO, nešto manje vas da se DOBRO ZABAVE, a ima ih i koji su došli: da upoznaju dobre cure zato jer su prošle godine bili u krivoj radionici da budu s mamom da se odmore od škole da prožive nezaboravne trenutke (naš komentar: samo trenutke?) itd., itd., itd…. Pitanje br. 2: jesu li tvoja očekivanja ispunjena? Nitko nije odgovorio NE, što znači da su svi odgovorili DA (naš komentar: dobar znak!) Pitanje br. 3: Je li rad u radionicama bolji od rada u školi? Ima ih samo nekoliko koji su odgovorili NE (a i za te mislimo da su se zabunili). Pitanje br. 5: Ima li u «običnoj» školi nešto što je bolje od rada u radionicama N.P.? NIŠTA! je bio najčešći odgovor. Ipak, neki su rekli da je u školi VEĆI MIR, a neki opet vole OCJENJIVANJE OD 1 DO 5, ali oni su u manjini. Neki opet misle: u školi smo zatvoreni, a ovdje smo slobodni škole treba reformirati sve je isto u školi imam više prijatelja u školi manje učimo i imamo manje sati Nismo zaboravili pitanje broj četiri (a jeste li primijetili da je redoslijed bio 1235?!) Pitanja br. 4 i br. 6: Po kojim osobitostima je rad u radionicama N.P. bolji? Većina učenika misli ovo: da je bolje što se RADI BEZ STROGE DISCIPLINE, ŠTO JE ZANIMLJIVIJE, ŠTO SE UČI LAKŠE I PRIRODNIJE, VODITELJI BOLJE PRISTUPAJU DJECI i RADI SE BAŠ ONAKO KAKO SAM ŽELIŠ. Neki još misle da je bolje što: svoje znanje uvećavam kroz zabavu i igru što možeš ići kod drugih cura kad hoćeš u radionici mogu naučiti više nismo pod stresom jer nema ocjenjivanja (naš komentar: ima, ima!!!) radionice su zakon! Tko zna gdje bismo bili da su takve i škole! ovdje su sva djeca jadnakovrijedna, a to mi se sviđa u radionici vam se nitko ne dere jedini način da me stvaralaštvo pridobije je da mi da pravo na vlastito mišljenje ovdje mogu izraziti svoje mišljenje bez straha da ću biti ismijana i neshvaćena Pitanje br. 7: ocijeni od 1 do 5 koliko si zadovoljan / zadovoljna sa … najvišu ocjenu su dobili MENTORI i NAČIN RADA U RADIONICAMA – čistu peticu, a najslabiju, negdje oko trojke, DNEVNI RASPORED AKTIVNOSTI Pitanje br. 8: što ti je bilo najljepše na N.P. izazvalo je pravu provalu rječitosti, pet i pol gusto tiskanih stranica, već i to nešto govori, a svakako da nitko nije ostao ravnodušan. Veliku većinu tih odgovora možemo sažeti u jednoj rečenici, koju je napisala učenica iz scenske: SVAKI MI JE DAN U RADIONICI NAJLJEPŠI DAN, a kad pogledamo i ostale, shvaćamo zašto je to tako: najljepše je i što sam upoznala mnogo prijatelja 100% najljepše je vježbanje u radionici 255% najljepše su radovi koje sam napravila 255% najljepše je što radim ono što volim 389% najljepši je Tanjin pristup nama 452% najljepše je što smo se zabavljali, igrali, izmišljali, stvarali, prijateljevali i učili 1000% Nekima je još bilo najljepše: kad je nestalo struje u hotelu pa je nastala vriska slobodno vrijeme – HA, HA, HA! Joža sladoled u hotelu vrijeme more tulumarenje Pitanje br. 9: vaše primjedbe i prijedlozi Bili ste kreativni i u ovom dijelu, na naše zadovoljstvo, više u prijedlozima nego u primjedbama. Najviše ste primjedbi imali na NEDOSTATAK SLOBODNOG VREMENA, OGRANIČENJE SLOBODE DA SE OSTANE DO KASNO i PREKRATKO TRAJANJE NOVIGRADSKOG PROLJEĆA. Najveći broj prijedloga odnosio se na DOLAZAK SREDNJOŠKOLACA NA N.P. i PRODUŽENJE TRAJANJA N.P. Nekima su još bile pretijesne sobe bilo premalo tuluma premalo sportskih druženja želja da se može uključiti u dvije radionice smetala pravila pa su tražila njihovo ukidanje (dnevnog rasporeda) itd., itd., itd…. JAKO VAS VOLIMO IDETE NAM NA PSIHU stručni tim |
< | siječanj, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv