< |
prosinac, 2007 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Ukupno online
Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites
Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.
Hrvoje Prpić
O čemu se tu radi
O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.
Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.
Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.
blog.hr
Knjige koje mi se sviđaju
Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.
E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.
How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)
Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.
Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )
The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!
Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)
Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.
Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.
Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.
što sam naučio u 2007?
Objavljeno u ponedjeljak, 31.12.2007. u 23:58.
Dok protječu zadnji dani uvijek se hoćeš-nećeš pokušavaš sjetiti što je sve bilo ove godine.
Naučio sam jednu jako važnu stvar i zato ju stavljam na prvo mjesto:
posao koji nam ima smisla je posao koji u stvari volimo. Ne možemo voljeti posao koji nema
smisla. To otkriće mi je puno pomoglo jer sam stalno tražio nešto što bih mogao "voljeti" dok sam u stvari trebao tražiti posao koji za mene ima smisla raditi. E da i nemojte misliti da ste stvoreni za posao koji vam ide od ruke. To može biti klasična zamka.
Druga stvar: treba se baviti prodajom i marketingom umjesto razmišljanjem o tome kako zaj... državu i što više stvari knjižiti na firmu. Nije da sam pristalica takvih stvari, ali većina oko mene je i zato mi je jako drago što je to izjavio uspješni poduzetnik.
Zatim, lijepo je imati novaca i kada ne moraš razmišljati kako proći što jeftinije i uštedjeti već kada možeš kupiti ono što ti se zaista sviđa. Nažalost novac ne može riješiti ostale probleme (loše izvođenje, rok isporuke, izgubljeno vrijeme itd. itd.) Frustracije su i dalje tu.
Ovo je samo par sitnica koje bih na brzinu izdvojio. U 2008. planiram raditi na nekim vlastitim osobinama, a manje na samoj zaradi.
Od najvažnijih stvari koje su obilježile 2007 su pokretanje
portala i dobivanje nekoliko nagrada za isti te novi posao. Upoznao sam jako puno novih ljudi, putovao, pročitao nekoliko novih fenomenalnih knjiga i prilično napredovao u svemu čime se bavim.
Sve u svemu 2007 je bila fenomenalna godina i sve su naznake da će i 2008 nastaviti u istom trendu. Držim fige.
Izazov 2008 godine
Objavljeno u srijeda, 19.12.2007. u 19:33.
Evo imamo već i prvog izazivača. Stanoviti "OM" (nije option master) tvrdi da će zaraditi milijun kuna u godinu dana:
OM: Javiti ću ti se za točno 365 dana, bez obzira na to što je iduća prestupna i ako treba evidentirati ću ti svoja primanja u proteklih godinu dana. A ona će biti milijun kuna, nadam se da dozvoljavaš toleranciju od 1%. Ako ništa drugo napraviti ću to tebi u inat :o) Inače, trenutno ne zarađujem mjesečno više od 5.000,00 neto. I time ću dokazati da su tvoje priče pusta naklapanja, i da svatko može, ako to želi, uistinu postići ono što naumi.
He he he. Ne kažem ja da je nemoguće, ali vidjet ćemo rezultate na kraju godine. Puno ljudi tako priča i postavlja nerealne ciljeve i na kraju se samo razočara i onda odustane ili produži rok na još jednu godinu i još jednu i još jednu. A sve bi bilo lakše da su si odmah dali koliko toliko realan rok od 5-7 godina.
Nego ima li još netko tko se želi prijaviti i biti milijunaš na kraju 2008.g? Ili možda samo obavijestiti ostale čitatelje o svom cilju za 2008? Kada se javno obvežemo za neki cilj više smo motivirani raditi na njemu, a i drugi su tu da nas "podsjete" i ohrabre.
Napišite u komentar svoj financijski cilj za 2008. i sudjelujte u izazovu :)
Ja ću kvartalno ili češće napraviti listu da vidimo koliko je tko blizu svoga cilja. Ako ništa drugo možemo svi gledati OM-a kako postaje milijunaš.
Objavljeno u nedjelja, 02.12.2007. u 09:23.
Slušate li uopće svoje kupce?
Kako upropastiti biznis
Priznajem ne razumijem se u pekarski biznis, ali s obzirom na sve hajke koje su bile nad njima pretpostavljam da imaju ok marže. Međutim ono što meni nije jasno je zašto ne slušaju svoje kupce? Dođem u 12 sati (rade do 15) i tražim kukuruzni francuz. I naravo više nema, sve su prodali ujutro. I tako već mjesecima. I sad se ja pitam ima li netko malo mozga u toj pekari pa da ispeče malo više kukuruznih francza. Prodaja očigledno nije problem. I tako ja njima svaki put prigovorim (doduše prodavačicama, a ne vlasniku) zašto ne ispečete više francuza? Naravno da one ne znaju i da svaki put ostanu bez riječi. Jednom mi je čak odgovorila da bi im onda ostalo više neprodanih drugih vrsta kruha.
Pa zašto pečete kruh koji ljudi ne žele? Da ja imam pekaru i da mi neki proizvod svaki dan plane do 10 sati (a radim do 15) ispekao bih malo više tog proizvoda i povećao prodaju. Ne znam možda ja krivo razmišljam. Možda pekari znaju optimalnu kombinaciju proizoda pri kojoj najviše zarađuju i imaju najmanje troškove. Mene i dalje živcira što bih trebao dolaziti u 8 ujutro kako bih kupio kruh koji želim. Srećom nisam jedini "zahtjevan" kupac pa su mi jednom prilikom rekli da si mogu rezervirati francuz ako želim. Znači ima još ljudi koji ne žele dolaziti u 8 ujutro, a jede im se baš taj kruh, dapače čak ga i rezerviraju. I još uvijek im nije palo na pamet da ispeku više komada?!?! Što bi se trebalo dogoditi da počnu
slušati svoje kupce?
Nemojte istu grešku napraviti u vašem biznisu. Sprijateljite se s kupcima i izvucite iz njih što zaista žele. Ako imate puno zaposlenih i niste stalno u direktnom kontaktu s kupcima pitajte svoje prodavače na što se ljudi žale. Koje proizvode najviše traže. Ne sjećam se da sam ikada vidio kako prodavač zapisuje na papir kojeg proizvoda nisu imali kada ga je netko tražio. Zar je tako teško (sa)slušati kupce i ponuditi im ono što traže?