< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Zašto cijena (ni)je najvažnija?

Objavljeno u ponedjeljak, 17.04.2006. u 21:23.

Zato jer sam ja uvjeren da još uvijek vrijedi ona: kolko para tolko muzike:)

Na ovaj tekst su me potaknuli prijatelji poduzetnici koji su mi se požalili kako nikako ne mogu prodati svoju uslugu jer je preskupa. Svi im stalno govore: cijena, cijena, cijena....

Kao poduzetnik početnik a ako se još bavite i uslugama morat ćete odrediti njihovu cijenu. Kako? Kako odrediti cijenu tako da budete u plusu, a da opet i dobijete posao. Nevjerojatno koliko ljudi i dalje misli kako je cijena najvažnija. Međutim dovoljno je da pogledamo u vlastiti život i skužit ćemo da sama cijena igra malu ili nikakvu ulogu u odlučivanju. Uzmimo primjer i pogledajmo što trenutno imamo na sebi od obleke, nakita i ostalih sitnica. Koju od tih stvari smo kupili SAMO ZATO jer je bila najjeftinija? Ako ste žensko najvjerojatnije nemate niti jednu takvu stvar na sebi, a ako ste muško možda su to čarape. Što nam to govori? Da je za odluku o kupnji potrebno puno više informacija od same cijene.

Kako sada sve češće komuniciram s poduzetnicima uviđam kako su spremni platiti PUNO VIŠE samo da riješe svoje probleme. Nitko ne traži najjeftiniju ponudu nego traže rješenje svojih problema. A za dobro rješenje bez problema će platiti malo više. I upravo je tu prilika za Vas da se zaradi novac. Potrebno je biti “malo” bolji od ostalih. Malo se više potruditi i uspjeh je zagarantiran. Jedini uvjet je naravno da uopće postoji stvarna potreba (problem) za uslugama koje nudite.

Prije nisam kužio zašto velike firme stalno angažiraju druge velike firme i plaćaju ogromne novce za njihove usluge kada ja “znam” i za dosta drugih tvrtki koje bi to možda i bolje odradile i sigurno znatno jeftinije. Razumijem kada se radi o velikim poslovima i kada manje tvrtke nemaju kapacitete kako bi odradile posao, ali i za obične stvari angažirati jako skupe “brand” tvrtke nema smisla. Fora je u tome da je menadžere “strah” od pogrešne odluke i osjećaju se sigurnije potrošiti gomilu para na poznatu tvrtku. Ukoliko ispadne neko sranje lakše će se obraniti rečenicom: pa uzeo sam najbolju firmu, nego: uzeo sam ovu firmu jer je bila najjeftinija.

Kada kao mlada tvrtka uletite negdje na razgovor i kažu vam da ste preskupi umjesto opravdavanja bolji je odgovor protupitanjem: U odnosu na što? Na konkurenciju? Na druge usluge? Recimo da tvrtka ima i neku ponudu koja je jeftinija od vaše? Zašto bi ipak trebali uzeti vas? Samo vi znate odgovor na to pitanje, ali ono što uvijek možete dodati je kako ste primijetili da NE voze najjeftiniji automobil niti ne nose najjeftinije odijelo, zašto bi se onda zadovoljili i nekakvom najjeftinijom uslugom?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.