na samom startu moje poduzetničke karijere jedan mi je rekao: hm. krasno je sve to što vi nudite, ali nešto ste mi prejeftini da bi to bilo dobro? nikad više nisam igrala na kartu jeftinoće. kad sam bila privatnik, znali su mi reći da sam skupa...odgovarala sam: a zato što sam dobra. a u konačnici, više sebe cijeniš. sad više nisam poduzetnik, a zbog djece spremnija sam na daleko veće kompromise...ali i dalje smatram da kvalitetu treba naplatiti dobro. i stajati sto posto iza te cijene.
17.04.2006. (21:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
17.04.2006. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Što se tiče usluga, možda bih se i složila, ali što se tiče proizvoda, naše tržište traži samo jeftinu robu. Kao što vjerojatno i sam znaš, usluge i prozvodi nisu isto. Najprije govoriš o uslugama, a potom govoriš o nekim proizvodima po kojima objašnjavaš da nam nije bitna cijena. Mislim da primjer nije bio najbolji.
17.04.2006. (21:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
EH, tamo daleke 1987 bavio sam se kompukterskom fotografikom (ne pitajte me sta je to) uglavnom otkrio me neki tamo Dubravko Jagetic i organizirao izlozbu, pa jos jednu i tako to krenulo. Doso neki lik, galerist iz Rovinja i reko da bi on to uokvirio i pokusao prodati u svojoj galeriji, kao nesto novo, dobra fora kompukteri tako to. I pito on mene kolko bi ja za to trazio i ja reko, ma daj cijemu izrade pa puta dva i nek ide, samo da se proda. I nije se prodalo, nista. I pred kraj sezone zove on mene i kaze da nista nije prodao i da li da ostavi grafike ili ne. A ja mu ljepo velim nek ih ostavi ali nek nabije cijenu na parsto maraka, da barem izgledaju skupo... nakon 2 tjedna doso neki svabo galerist i otkupio pola stvari i odnio u Njemacku. E, pa ti vidi, neke stvari jednostavno MORAJU biti skupe da bi se prodale. Neke opet moraju biti jeftine, vecina ih je negdje u sredini ali se uvijek moze prodati "spika". ;-)
18.04.2006. (03:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ok,sve to stoji što si napisao(moj muž je u toj branši),ali još puuno ljudi prvo gleda cijenu pa sve ostalo,to je pretežno slučaj kod generacije srdenje dobi i one starije,radije će kupiti jeftinije i manje kvalitetno,nego skuplje i kvalitetno.Na žalost u našoj državi jedino mlađa generacija sebi može priuštiti nešto skuplje i kvalitetnije,naravno ima izuzetaka!
18.04.2006. (08:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
državne firme još uvijek biraju usluge po cijeni (najjeftinija ponuda) i sistemom "lokalnog majstora", što naravno nije i najbolje.. dapače, ispadne koma posao s fikus firmama...
18.04.2006. (10:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ah, neki korisnici koji dođu kod mene se žale da im je usluga skupa, a neki opet kažu da im samo moj savjet vrijedi cijele cijene knjigovodstvene usluge. Uvijek se postavlja pitanje što se nudi za neku cijenu, i koliko se kvalitetno odrađuje posao. No nažalost, ime se stiče. Ja se npr. ne reklamiram po novinama, mene reklamiraju moji zadovoljni klijenti. No nije svima tako, pa misle da mogu ići ispod svoje cijene kako bi dobili posao. No tada čine nelojalnu konkurenciju, jer će ih sigurno nakon nekog vremena uvjeti natjerati da klijentu odrežu primjerenu cijenu za svoj rad, a time će doći na cijenu konkurenta kojeg su na neki način prvobitnim spuštanjem cijene prešli. Ja nisam ni za najjeftinije ni za najskuplje. Ukoliko je moguće, treba razmotriti kvalitetu ponude. Imam primjer da je jedna moja "konkurentica", da bi ona dobila posao vođenja jedne firme, a ne ja, postavila smiješno nisku cijenu za vođenje materijalnog dijela knjigovodstva. U vrlo kratkom vremenu uspjela je napraviti toliko pogrešaka i u financijskom i u materijalnom dijelu, da je čovjeku prouzročila štetu, te je tako njegova knjigovodstvena usluga, umjesto da pojeftini, jako, jako poskupila. Zato, kad meni klijent postavi pitanje cijene, ja od svoje ne odstupam, jer i to je pokazatelj koliko čovjek cijeni svoj rad.Ako krenete odstupati od svojih zacrtanih cijena samo da bi dobili posao, tada je to očito i onda gubite konce u rukama.U svakom poslovnom pregovoru druga strana mora osjetiti vašu sigurnost u taj posao i nesmijete dopustiti da vas izmanipulira.Kod državnih firmi vrijede neki drugi uvjeti o kojima nebih sada jer je opširnija tema i tu se ne radi o realnim natječajima nego o već dogovorenim pozicijama natjecatelja za posao.
18.04.2006. (10:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odnos usluge i novca promatram kroz to koga su poduzetnici voljni zaposliti i za koliko para. Kako se poslovi šire, a poslodavci u početku angažiraju neiskusniji i slabije plaćen kadar, na većim i zahtjevnijim poslovima se počinju blamirati. Samo dio ih je svjesno problema, da im treba jači i iskusniji kadar i spremni su platiti i stvarno ekstra cijenu da im se riješe problemi, ali teško se rješiti kadra koji nije u stanju raditi bolje i na novi način i koji je stvarao firmu u početku. Trenutno vidim to kao jedan od razloga koji je velika kočnica u razvoju: vrijedan, ambiciozan ali kadar koji ipak ne zna raditi.
19.04.2006. (18:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xxx
ako je usluga identicna, onda je cijena presudan faktor. ali ako se usluga razlikuje (a postoji milijun nacina da se napravi uslugu razlicitom) onda nece samo cijena igrati ulogu. evo primjera kako marketing "podize" cijenu. recimo uzmimo onaj ormaric za cipele koji na velesajmu kosta 200 kn. u tv-shopu se isti prodaje za recimo duplu cijenu (neznam sad tocno). i sada vi dodjete, gledate taj ormaric tamo na velesajmu i mislite si... da li je to dobre kvalitete, da li ce se raspasti da li je drvo dobro ovo ono.. a ovaj na tv-shopu je upravo to sve rekao da je dobro i pokazao radi cega je dobro... i kome ces sada vjerovati? pa jasno ovome o kojem imas bolju informaciju. e tu cijena prestaje igrati ulogu ali za takvo nesto je potrebno dati usluzi DODATNU vrijednost (inace ona zaista ne vrijedi nista vise od nekoga tko je jeftiniji...)
19.04.2006. (19:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mua
Kako cijenim tvoje mišljenje, a i sam si ranije naveo da si radio za neku banku, zanima me tvoje mišljenje o novonastaloj "blog - aferi" o PBZ-u :-)
28.04.2006. (00:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Wanda
na samom startu moje poduzetničke karijere jedan mi je rekao: hm. krasno je sve to što vi nudite, ali nešto ste mi prejeftini da bi to bilo dobro? nikad više nisam igrala na kartu jeftinoće. kad sam bila privatnik, znali su mi reći da sam skupa...odgovarala sam: a zato što sam dobra. a u konačnici, više sebe cijeniš. sad više nisam poduzetnik, a zbog djece spremnija sam na daleko veće kompromise...ali i dalje smatram da kvalitetu treba naplatiti dobro. i stajati sto posto iza te cijene.
17.04.2006. (21:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Wanda
uslugom, naravno
17.04.2006. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Što se tiče usluga, možda bih se i složila, ali što se tiče proizvoda, naše tržište traži samo jeftinu robu. Kao što vjerojatno i sam znaš, usluge i prozvodi nisu isto. Najprije govoriš o uslugama, a potom govoriš o nekim proizvodima po kojima objašnjavaš da nam nije bitna cijena. Mislim da primjer nije bio najbolji.
17.04.2006. (21:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Überblog
Cccccccccccccc
18.04.2006. (00:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Cartmann
Situacija nije crno-bijela, ali slazem se s bitkom teksta.
18.04.2006. (01:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zombix
EH, tamo daleke 1987 bavio sam se kompukterskom fotografikom (ne pitajte me sta je to) uglavnom otkrio me neki tamo Dubravko Jagetic i organizirao izlozbu, pa jos jednu i tako to krenulo. Doso neki lik, galerist iz Rovinja i reko da bi on to uokvirio i pokusao prodati u svojoj galeriji, kao nesto novo, dobra fora kompukteri tako to. I pito on mene kolko bi ja za to trazio i ja reko, ma daj cijemu izrade pa puta dva i nek ide, samo da se proda. I nije se prodalo, nista. I pred kraj sezone zove on mene i kaze da nista nije prodao i da li da ostavi grafike ili ne. A ja mu ljepo velim nek ih ostavi ali nek nabije cijenu na parsto maraka, da barem izgledaju skupo... nakon 2 tjedna doso neki svabo galerist i otkupio pola stvari i odnio u Njemacku. E, pa ti vidi, neke stvari jednostavno MORAJU biti skupe da bi se prodale. Neke opet moraju biti jeftine, vecina ih je negdje u sredini ali se uvijek moze prodati "spika". ;-)
18.04.2006. (03:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Leni1
ok,sve to stoji što si napisao(moj muž je u toj branši),ali još puuno ljudi prvo gleda cijenu pa sve ostalo,to je pretežno slučaj kod generacije srdenje dobi i one starije,radije će kupiti jeftinije i manje kvalitetno,nego skuplje i kvalitetno.Na žalost u našoj državi jedino mlađa generacija sebi može priuštiti nešto skuplje i kvalitetnije,naravno ima izuzetaka!
18.04.2006. (08:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
državne firme još uvijek biraju usluge po cijeni (najjeftinija ponuda) i sistemom "lokalnog majstora", što naravno nije i najbolje.. dapače, ispadne koma posao s fikus firmama...
18.04.2006. (10:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dnevnik nas 2 2
Ah, neki korisnici koji dođu kod mene se žale da im je usluga skupa, a neki opet kažu da im samo moj savjet vrijedi cijele cijene knjigovodstvene usluge. Uvijek se postavlja pitanje što se nudi za neku cijenu, i koliko se kvalitetno odrađuje posao. No nažalost, ime se stiče. Ja se npr. ne reklamiram po novinama, mene reklamiraju moji zadovoljni klijenti. No nije svima tako, pa misle da mogu ići ispod svoje cijene kako bi dobili posao. No tada čine nelojalnu konkurenciju, jer će ih sigurno nakon nekog vremena uvjeti natjerati da klijentu odrežu primjerenu cijenu za svoj rad, a time će doći na cijenu konkurenta kojeg su na neki način prvobitnim spuštanjem cijene prešli. Ja nisam ni za najjeftinije ni za najskuplje. Ukoliko je moguće, treba razmotriti kvalitetu ponude. Imam primjer da je jedna moja "konkurentica", da bi ona dobila posao vođenja jedne firme, a ne ja, postavila smiješno nisku cijenu za vođenje materijalnog dijela knjigovodstva. U vrlo kratkom vremenu uspjela je napraviti toliko pogrešaka i u financijskom i u materijalnom dijelu, da je čovjeku prouzročila štetu, te je tako njegova knjigovodstvena usluga, umjesto da pojeftini, jako, jako poskupila. Zato, kad meni klijent postavi pitanje cijene, ja od svoje ne odstupam, jer i to je pokazatelj koliko čovjek cijeni svoj rad.Ako krenete odstupati od svojih zacrtanih cijena samo da bi dobili posao, tada je to očito i onda gubite konce u rukama.U svakom poslovnom pregovoru druga strana mora osjetiti vašu sigurnost u taj posao i nesmijete dopustiti da vas izmanipulira.Kod državnih firmi vrijede neki drugi uvjeti o kojima nebih sada jer je opširnija tema i tu se ne radi o realnim natječajima nego o već dogovorenim pozicijama natjecatelja za posao.
18.04.2006. (10:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
suzi q.
Odnos usluge i novca promatram kroz to koga su poduzetnici voljni zaposliti i za koliko para. Kako se poslovi šire, a poslodavci u početku angažiraju neiskusniji i slabije plaćen kadar, na većim i zahtjevnijim poslovima se počinju blamirati. Samo dio ih je svjesno problema, da im treba jači i iskusniji kadar i spremni su platiti i stvarno ekstra cijenu da im se riješe problemi, ali teško se rješiti kadra koji nije u stanju raditi bolje i na novi način i koji je stvarao firmu u početku. Trenutno vidim to kao jedan od razloga koji je velika kočnica u razvoju: vrijedan, ambiciozan ali kadar koji ipak ne zna raditi.
19.04.2006. (18:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xxx
ako je usluga identicna, onda je cijena presudan faktor. ali ako se usluga razlikuje (a postoji milijun nacina da se napravi uslugu razlicitom) onda nece samo cijena igrati ulogu. evo primjera kako marketing "podize" cijenu. recimo uzmimo onaj ormaric za cipele koji na velesajmu kosta 200 kn. u tv-shopu se isti prodaje za recimo duplu cijenu (neznam sad tocno). i sada vi dodjete, gledate taj ormaric tamo na velesajmu i mislite si... da li je to dobre kvalitete, da li ce se raspasti da li je drvo dobro ovo ono.. a ovaj na tv-shopu je upravo to sve rekao da je dobro i pokazao radi cega je dobro... i kome ces sada vjerovati? pa jasno ovome o kojem imas bolju informaciju. e tu cijena prestaje igrati ulogu ali za takvo nesto je potrebno dati usluzi DODATNU vrijednost (inace ona zaista ne vrijedi nista vise od nekoga tko je jeftiniji...)
19.04.2006. (19:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mua
Kako cijenim tvoje mišljenje, a i sam si ranije naveo da si radio za neku banku, zanima me tvoje mišljenje o novonastaloj "blog - aferi" o PBZ-u :-)
28.04.2006. (00:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LS: Stock exchange of paranoid toughts
Dobar ti je clanak, ali sve ovo sam mogao procitati i u svom udzbeniku iz marketinga.
15.08.2006. (12:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...