< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Zarađujete upravo onoliko koliko mislite da vrijedite

Objavljeno u ponedjeljak, 19.12.2005. u 10:55.

Niti kunu više niti kunu manje. Svatko od nas ima svoju unutarnju sliku o sebi koja nam govori koliko možemo zaraditi. Tu sliku smo formirali na temelju svog prijašnjeg iskustva i naših vjerovanja. Većina ljudi NE VJERUJE da može zarađivati 20.000 kn neto mjesečno! Taj iznos je toliko iznad njihove realnosti da jednostavno odbacuju svaku pomisao na tu mogućnost. Svi bi mi "željeli" više novaca, ali ne vjerujemo u sebe i svoje sposobnosti. Stvorili smo neku sliku o sebi i ograničili se na određeni iznos novaca za koji mislimo da smo sposobni zaraditi i za koji se osjećamo ugodno. Bilo kakvo odstupanje od tog iznosa dovodi nas do neravnoteže koji mi podsvjesno vrlo brzo ispravljamo.
Kako to funkcionira? Recimo da zarađujete 3.000 kn već godinama i da je to razina novaca koja je u skladu s vašim mišljenjem o sebi. Onda dolazi šef i smanjuje vam plaću na 2.500 kn. Vi ćete se potrgati, tražiti novi posao, možda naći i dodatni posao itd. itd. dok ponovo ne dostignete svoju razinu od 3.000 kn. Nažalost vrijedi i obrnuto. Ukoliko iznenada dobijete povišicu od 1.000 kn, a taj iznos je iznad vašeg mišljenja o sebi taj će novac brzo otići od vas. Pojaviti će se iznenadni troškovi, investirat ćete u neke stvari na kojima ćete izgubiti novac i sl. Možda čak počnete i zabušavati na poslu kako bi vam smanjili plaću ili vas vratili na staro radno mjesto. Jednostavno ne osjećate se ugodno s tolikom plaćom. Zamislite si samo da odjednom iz čista mira dobijete 5 puta više novaca za isti posao koji sada radite! Osjećali bi se neugodno. Svi žele veću plaću, ali ipak ne toliko veću. Možda samo malo.. 500-1.000 kn.

Ja (ipak) mislim da zaslužujem veću plaću
Uvijek ima ljudi koji misle da su potplaćeni. Misle da rade više nego što dobe love. Koji je njihov problem? Problem je u tome što ti isti ljudi ne žele potražiti drugog poslodavca koji bi im dao veću plaću. Možda ih je strah pitati šefa za povišicu. Zašto? Odgovor je vrlo jednostavan. Iznos koji dobivaju točno je u skladu s njihovim mišljenjem o sebi iako svjesno misle kako zaslužuju više. Činjenica da ništa ne poduzimaju po tom pitanju dokazuje da sam u pravu, zar ne? :)))

Jeste li premalo plaćeni? – TEST
Ovo sam saznao na jednom zanimljivom seminaru kako možete istestirati jeste li premalo plaćeni. Jedna gospođa je rekla kako smatra da je premalo plaćena. Radila je u nekoj državnoj firmi ili je bila profesor – ne sjećam se više. Uglavnom pita nju voditeljica seminara za koliko novaca odnosno za koju mjesečnu plaću bi bila spremna ostaviti taj posao i prihvatiti recimo rizičan posao kod nekog privatnika? Nakon podužeg razmišljanja došli smo do cifre od 20.000 kn. Dvadeset somova i žena bi bila spremna promjeniti posao i riskirati. Zaboravio sam napisati, njena plaća je bila oko 4.000 kn. Koji je zaključak svega ovoga? Žena je VEĆ SADA IMALA plaću od 20.000 kn samo što je 4.000 kn dobivala u cashu, a 16.000 u sigurnosti:)) Ona je procjenila da njena sigurnost vrijedi 16.000 kn. Sve što trebamo napraviti je vidjeti koliko sada zarađujemo i zašto se bojimo promjeniti posao za veću lovu. Možda nam je lokacija blizu i imamo dobro društvo. Koliko nam to vrijedi? Ne mogu se ni sjetiti koji bi sve razlozi bili zašto ljudi pristaju raditi za malo novaca, ali znam da je iznos koji zarađuju uvijek u skladu s njihovim vrijednostima i mišljenjem o sebi.

Okolina i lova
Ako živimo okruženi ljudima koji imaju prosječnu plaću velike su šanse da ćemo i mi imati takvu plaću. S druge strane da su svi naši frendovi puni para i mi bismo vrlo brzo od njih naučili kako zaraditi novac. Shvatili bismo da je to moguće jer i SVI naši frendovi zarađuju toliku lovu, ako mogu oni onda možemo i mi. Možemo li?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.