< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Auto cesta ZG-ST

Objavljeno u nedjelja, 26.06.2005. u 21:14.

Nevjerojatno, ali istinito. Autoput je završen na vrijeme! Gdje su sada oni “pametnjakovići” koji su se smijali Račanu kada je donešena odluka da se završi u tako kratkom roku. Da mi je bar vidjeti njihove face, iščupati negdje stare tekstove i nabiti im ih na nos. Brijali su kak je to nemoguće kako nema šanse da se to napavi, ali se ipak napravilo. Mislim da je jedan od glavnih razloga zašto se to napravilo upravo u tome što je cilj bio postavljen prilično visoko i izazovno. Visoki ciljevi motiviraju. Nitko nije inspiriran zaraditi jednu kunu, ali milijun? Nedavno sam (opet) pročitao još jednu fenomenalnu knjigu. Ova je stigla za rođendan i na neki način spljuvala gomilu drugih koje sam do sada pročitao. Volim takve radikalne ideje. Npr. Jeste li zapisali svoje ciljeve? Čitate li ih svaki dan? Razmišljate li pozitivno o njima? I još ih niste ostvarili? E pa dobro došli u klub:)))) Razlog zašto ih niste ostvarili vjerojatno leži u činjenici da ih zaista NE ŽELITE! Razlog zašto ih niste ostvarili je zato jer ih u stvari NE ŽELITE! Fakat! Kaj mislite da si je Jordan zapisivao na papirić i čitao: želim biti najbolji košarkaš? NE! A ne trebate ni vi. Ono što zaista želite to ćete i napraviti ne treba vam papirić, ne trebate se “uvjeravati” da to želite pozitivnim mislima i afirmacijama. Najveći je problem otkriti što zaista želimo, a poslije sve ide automatski. Ono što se događa je da mi mislimo da nešto želimo i onda nakon nekog vremena odustanemo. Prepreke nas pokolebaju, neda nam se itd.itd. Želja nije dovoljno jaka. Odnosno to nije ni bila prava želja. Kako je to netko lijepo rekao prvo dolazi zašto, a onda kako. (first why than how)

Financijska neovisnot, blagostanje i normalan život trebali bi biti svačija želja. Cijeli život slušamo kako Hrvatska ima potencijal kako možemo biti ko Švicarska (i bolje), ali nikad nismo. Možda zato što u stvari ne želimo? Možda volimo osrednjost i prosječnost. Možda bi "htjeli" biti ko Švicarska, ali bi više htjeli kruha bez motike? Jedno od najboljih rješenje za izlazak iz krize čuo sam od V. Sriće. Da onaj Srića koji piše knjige o managementu i drži predavanja na ekonomskom faksu. Rekao je da se Hrvatska ponaša ko učenik koji uči za dva umjesto da uči za pet. Zadovoljavamo se gospodraskim rastom od dva, tri, tri pol posto. Umjesto da pucamo na barem 10%! U stvari baš me zanima kako te mršave brojke smješno zvuče ljudima koji nisu ekonomisti. Rast od 3 fucking posto! Je li to rast? Ma da sjedim i niš ne radim toliko bi se samo stvorilo ni iz čega. Kako vama zvuči taj “rast”? Inspirirajuće?

Vratimo se na autocestu. Jako mi je drago zbog tog uspjeha i nadam se da će se preslikati i na ostale djelove gospodarstva. Da će poduzetnici početi međusobno surađivati i zajedno nastupati na stranim tržištima (pogledajte Slovence kako dolaze u paketu) umjesto da jedan drugome zabijaju nož u leđa i svađaju se. Trebaju nam veliki ciljevi. Sve se vraća sve se plaća. Ako smo se cijeli život provlačili (u školi, na faksu, na poslu) zašto se sada odjednom čudimo što radimo za kiki-riki? Kaj tu nije jasno?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.