< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Koristiti ili posjedovati

Objavljeno u petak, 10.06.2005. u 08:49.

Nekako svi mi želimo imati nešto SVOJE (u vlasništvu) nešto što nam nitko ne može uzeti i s čime možemo raditi što god želimo. Ono što mene muči je trebam li baš kupiti sve što želim u životu jer moram priznati koliko god ja bio skroman čovjek ipak je to dosta love;) Osim toga za par godina ću imati drugačije želje i trebat ću još love i tako nikad kraja.
Rješenje vidim u tome da samo koristim stvari u kojima želim uživati bez da moram prije toga pljunuti ogromnu lovu za njih.

Velike multinacionalne firme često samo unajmljuju poslovne zgrade iako bi ih bez problema mogle kupiti. Zašto? Sigurno ne zato jer imaju budale u financijama koji ne znaju izračunati da će za 10 godina najma platiti više nego da su zgradu odmah kupili - iako mi to prvo pada na pamet. Sigurno nije ni zato jer vlasnici imaju rodbinu po cijelom svijetu i onda “peru lovu” tako da od njih iznajmljuju poslovne prostore. Pa u čemu je onda fora? Jedan od mogućih odgovora bio bi koncentracija na osnovni biznis, a ne na dilanje nekretnina kojima je cijena narasla i briga oko njihovog održavanja. Drugi bi možda bio u fleksibilnosti – poslovnu zgradu je dosta teško prodati na brzinu, a ako biznis zapne lakše je otkazati najam i uzeti neku manju ili se čak preseiliti u drugi grad i sl. Možda ima još nekih razloga koji mi za sada nisu poznati, ali sam razmišljao može li se to primjeniti i na život običnog čovjeka.

Trebamo li kupiti novi auto ili je možda bolje svake godine samo voziti najnoviji model? Trebamo li deset godina graditi ogromnu zidanu kuću kako bi na kraju skužili da ćemo u njoj živjeti nekakvih 20-30 godina. Nedaj Bože da nakon kaj sve završimo dobimo ludog susjeda, autoput ili tvornicu mesnih prerađevina u svojoj blizini. Slobodno zaboravite i na ono “radim to za djecu” jer će ona najvjerojatnije htjeti otići od vas što prije i započeti svoj život negdje drugdje - vjerojatno i u drugoj zemlji. Umjesto toga možda biste za tu lovu već danas mogli živjeti u kući svojih snova, a za par godina u drugoj kući svojih snova kada shvatite da više ne želite kuću sa staklenim stjenama nego bi radije onu drvenu.

Što se nasljedstva tiče pitajte svoje klince kaj bi radije? 100.000,00 EUR-a casha da si kupe stan svojih snova ili neožbukanu kuću vaših snova? :))

Meni osobno vlasništvo predmeta postaje sve manje važno koliko mi je važna mogućnost njihovog korištenja i to što prije. Čak sam počeo razmišljati i o lizingu nekih stvari iako je lizing u pravilu uvijek skuplji od klasičnog kredita. Jednostavno su mi smješni npr. dedeki koji su cijeli život štedjeli da si mogu kupiti kabriolet kad su se praktički već odavno mogli navoziti u njemu, a i bolje bi prolazili kod komada.

Sve se svodi na to da stvari brzo dosade, a još brže dolaze nove i ne možemo ih sve kupiti (nitko nije lud baš toliko bacati lovu). Možda ih možemo koristiti samo onoliko koliko nam je potrebno. Vjerujem da će se u bliskoj budućnosti moći sve iznajmiti. Ljudi su to vani već odavno s(pri)hvatili. Ako želite poslovni prostor oni vam ga slože za jedan dan. Izaberete si koji hoćete namještaj iz kataloga (možda i tajnicu? :)) i sutra je sve spremno za vaš biznis. Za tjedan dana možete otkazati prostor i otići negdje drugdje. Nema selidbe stvari, brige hoće li stol stati u novi ured, gnjavaže oko instalacija žica i sličnih gluposti – samo radite ono u čemu ste najbolji.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.