< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Google

Objavljeno u srijeda, 01.09.2004. u 19:30.

Vlasnici su postali milijarderi - nedavno;) No on zaista "nemaju" sve te miljarde na računu u cashu. Oni imaju toliko dionica koje kad se pomnože sa trenutnom cijenom dionice na burzi ispada da imaju toliko love.

Ono što je najljepše u cijeloj priči je što su to postigli za vrlo kratko vrijeme - manje od 10 godina!

Ovdje možete pročitati više o tehnologiji i
povijesti kompanije. Vrlo zanimljivo.

Međutim ono najzanimljivije je od kuda i zašto tolika lova? Prava tajna nije u gornjim linkovima nego u ovome (budući poduzetnici - pročitajte): 10 principa. Kao prvo google se fokusirao maximalno na korisnika. Ništa novoga - kupac je uvijek u pravu što bi rekli. Ok. Mnoge firme se furaju da su im kupci najvažniji no da li je to istina tako? Da li one zarađuju ili vrijede kao google? U koliko ste se firmi ZAISTA osjećali da im je stalo do vas i vaših potreba? Ja još ni u jednoj. Možda ste vi bolje sreće - slobodno mi napišite komentare ako naletite na takvu;)
Google se fokusirao samo na jednu stvar i u tome postao najbolji na svijetu. Ima milijune posjeta dnevno. Ostali su dodavali razne usluge, ali su time samo sve razvodnili. Mislim Nokia je pojam za mobitele - kakvog ima smisla da proizvodi monitore? Boss je bio pojam za mušku odjeću - kakvog ima smisla Boss woman? Amazon je bio pojam za knjige - sad prodaje sve živo, Mercedes je bio pojam za luksuzni auto - koji im je kurac trebala ova serija A? I sad još i BMW ide istim stopama? Užas. To je tak kad se kompanija polakomi i neki menađerčić želi kratkoročno još malo povećati prodaju i onda gura firmu u neke stvari kojima se firma inače ne bavi. Proširuju ponudu. Na kraju žele postati sve za svakoga odnosno ništa za nikoga. Ja više volim kad se firma specijalizira za nešto i u tome je najbolja. Ako hoće još nešto dodati neka ide pod drugim imenom.

U današnje vrijeme kada smo izloženi tolikim reklamama i kada je toliko teško doći do kupca i pozicionirati se u njegovoj glavi mislim da je glupo to riskirati i izgubiti iako mi je jasna i njihova filozofija. Žele iskoristiti svoje "jako ime" i na druge stvari, ali po meni onda upravo gube to jako ime. Zamislimo si sad da Ferrari počne proizvoditi obiteljske monovolumene. Ne kažem da ga nitko ne bi kupio, ali kako bi se osjećale muškarčine koje su godinama kupovale Ferrari baš zbog onoga što on predstavlja?

No vratimo se lovi, Google zarađuje od reklama i to jako, jako puno love. Naime kad upišete neku riječ on s desne strane nudi sponzorirane linkove i dobiva lovu svaki put kada netko klikne na taj link. Očigledno to funkcionira iako ja nikad nisam kliknuo;))) Na ovom linkuProspekt za burzu lijepo piše koliko je to para kroz godine poslovanja, a na kraju linka je i odličan Playboyev intervju s osnivačima.

Dakle 1999 prihodi su bili 220 tis $ i završili su godinu s GUBITKOM od 6 milijuna $.
2000 - prihodi su 19 milijuna $, a sada je gubitak 14,7 milijuna $.
2001 - prihod je 86 milijuna $ - i konačno ostvarena dobit od 6,9 milijuna $
2002 - prihod je 439,5 milijuna $, a dobit je 99,6 milijuna $
2003 - prihod je fantastičnih 1,46 MILJARDI dolara! a dobit je 105 milijuna $
Ok. priznajem da u Hrvatskoj ne bi nikad postigli ovakav uspjeh. Mislim tko bi im dao početnih milijun $ na temelju dobre ideje? A upravo su toliko skupili kad su krenuli.
Ono što je jako zanimljivo je da iako je Google tehnološka firma u prodaju i marketing je ulagao više novaca nego u istraživanje i razvoj! To sam tek sad skužio kad sam prepisivao podatke. Prodaja je ipak najvažnija:)

www.blog.hr ima stotine tisuća posjeta dnevno - hoće li se pretvoriti u novi google? Neće ako ne nagovori firme da se oglašavaju, a koliko čujem marketing na internetu u Hrvatskoj je još u povojima. Šmrc.

No možda vi dobijete neku novu ideju ili inspiraciju od cijele ove priče. Sve se vrti oko prodaje na ovaj ili onaj način.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.