30

nedjelja

lipanj

2013

I know, I know

nervozna sam jer je on nervozan. to je tako glupo i dječje i mislila sam da se ovo neće više dešavat, al osjećam da je nervozan i da je nešto bilo ili je ili ne znam. opet se osjećam optuženom makar ne verbalno, samo osjećam da nešto nije ok..
jučer se opet izgubila ta jednakost među nama.
možda je to bilo samo na jučer, nadam se.

moram faking učit a toliko sam glupa i niš ne radim. idem. bježim.
nadam se najboljem.

volim ga, baš zbilja, nedam ga. nikako.

Oznake: volim, ljubav, dečko, dječje, napad

20

četvrtak

lipanj

2013

hoye road

e pa ja volim.
hih.
dada, opet je do toga došlo i opet je moj samo moj. moje najmoje.
promijenio mi je planove ali je došlo ipak do kompromisa i pa.. bit će to ok.
nekak se držim u ovome i ne dam. ne puštam.
sretna sam..

faks je čist ok, drugi je semestar riješen AHAA!
a ovaj prvi ću još smislit, imam sad vremena al nadam se najboljem fakat.
trudit ću se pa kak bude bude..

jučer sam se igrala sa svojim rukama i bilo je jako super, i vruče je, umorno i teško.
buraza boli i to me živcira jer ga ne mogu gledat takvog i užasno je kad je u kući čudno, ne bi da je tako.volim one glupave normalne dane kad svi zajedno vani sjedimo i pijemo kavu a ne kad je on u krevetu i boli ga. stvarno mi je dosta toga i živcira me al najgore je što nemam ništa za napravit..
i sad mi je palo na pamet koliko užasno će biti kada se nešto nepovratno u obitelji tako desi.. daj fuj, neću o tome razmišljat uopće..

Lejla ima novog psa, malu Nallu koja je divna i slatka :D

Fotka mi se, samo bi radila nešto kreativno staaalno al svaka ideja koju imam nestane samo tako hah. ili radi ljudi ili vremena ili mene xD

i fali mi seka. jako. glupo mi je javljat se njoj stalno, još pogotovo nakon kaj mi je B pričala jučer to kaj je i onak, zakaaaj si ona to raaadddi. kak ne kuži. mislim, živimo 2 minute jedna od druge DA FAK. fali mi i želim imat vruče ljeto s njom da ležimo i gledamo serije i sunčamo se i slikamo :(

znam da se vremena mijenjanju al opet.. nostalgija me ubija ponekad, pogotovo u vezi nje i tog dijela mog djetinjstva.
sad imam novi dio života, znam to..
i sad sam sretna, znam i to :)
i neka samo tako i ostane :)

Oznake: seka, brat, obitelj, sretna, vesela, faks

02

nedjelja

lipanj

2013

stay..

zaboravljam da nismo više zajedno.
ili jesmo. ili nismo. ili budemo? ili ne budemo? kajjjj?
i čudno je i živcira me, a opet, nemam ništa za očekivat.
i mrzim feeling nakon što "pošalješ poruku" i onda nakon pola sata skužiš " da, nije mi to trebalo" al jbgg sad

i moram učit tako jako faking moram učit.

idem.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.