nitko nije otok

subota, 28.04.2007.

pedesete

Nisam pisala zadnje vrijeme, što nisam stigla, što zbog zauzetog kompa. Mogla sam osloboditi komp, ali nije mi gušt kad mi Hiphoper stoji iznad glave i zvoca. Te sam makla, te niko nema mamu blogericu, te napiši došo mi sin. Treba mi prazna soba i onda je gušt potpun.
Svašta je bilo zadnjih dana. Kad vijesti nisu dobre, nisam baš ni ja dobro, pa je i komunikacija nikakva. Nekad je bilo sasvim obratno.Kad sam bila mlađahna ,skroz. Voljela sam piskarati, pisati pjesme. Nastajale su kad sam bila ful tužna.Kave s frendicama ispijale su se satima, razglabajući o tuzi.
No kad uđeš u petu obljetnicu (nećega), malo malo loše vijesti, te poznata ova, te poznata ona, boleštine, i onda te loše vibre opale hoćeš, nećeš.
Ženu znam 20-ak godina, susjeda, pa je radila i u mojoj firmi, i odjednom tumor maternice, maligni. Mislila sam biti će dobro, tolike žene izvade maternicu, išla je redovno doktoru. No ona nakon operacije i druge kemoterapije, baš nije dobro. Veliki bolovi, gubitak volje za daljnju borbu, kao da se predaje.
Bila sam kod ginekologa, nakon godinu i pol. Pikalo me ovdje, ondje, u rebrima visoko iznad struka. Već sam mislila, jebote ko zna di mi je spirala, nakon devet godina. Zezale me one moje, da će mi kroz grlo izaći. Doktor još, kao ne zna hoće li je moći odmah izvaditi, ako ne drugi put. Pa objavljujem- IUD je vani. Još bolje, sve je u redu.
Obavila sam važnu stvar za svoje zdravlje.
Čopila me i alergija, osulo me od sunca po licu, užasno. Nikad ovako jako, i po usnama . Sva sam kao da imam ospice. Morala doktoru, nakon raznih savjeta frendica, ništa bolje. Kaže doktorica pad imuniteta, na plućima malo bronhitisa- antibiotik, za lice antialergik tablete i nekakvu mast, kortikosteroidnu. Terapija pet dana pa ćemo vidit. A vidit ćemo!
Dolazm k sebi. Ma u stvar skroz sam dobro.
Jedino u međuvremenu, imam sliku ali nemam ton, kad je Roker na ekranu. Pitanje sata kad će se popravit.

................................................
Odavno sam dobila zadatak od Suncokretića da napišem tekst. Odmah me čopila glavobolja. Nikakve ideje mi ne padaju na pamet. Sjedim pred kompom i razmišljam. Misli mi vrludaju i nervozno vrtim privjesak- potkovu na lančiću. Možda pomogne. Paralelno škicam na televizor. Reklama za odmor u nekom hotelu s pogledom na slapove Krke. E da mi je ponovo zbrisat iz grada, a ovako printer izbacuje samo prazan list papira.

- 18:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.