Kako dalje?


Dugo nisam napisala novi post, ali ne zato što ne bi imala o čemu pisati. Stvar je u tome što čim smislim o čemu bi pisala, pomislim da bi me netko mogao prepoznati...osim onih koji me već poznaju, dakako...hoću reći da bi me mogao prepoznati netko tko ne bi smio..skužili ste ;)

Danas sam u takvom raspoloženju da mi to uopće nije bitno. Možda sutra ili za par dana promijenim mišljenje pa izbrišem ovo što ću napisati.
Dakle, problem je u tome što mi moj "dragi" (namjerno je u navodnicima!) pokvari svaki vikend. Ne znam zašto sam tek nedavno to skužila. Kada pogledam u rikverc, već dugo je tako. Nemam pojma zašto to radi, u čemu je štos, ali na kraju svakog vikenda sam emocionalno maksimalno iscrpljena i slomljena. Dobro, ne kažem da i preko tjedna nema trzavica, ali zašto su vikendi tako specifični, ima li on neki tajni plan? I ako ima, što namjerava njime postići? To me zanima.
U stanju je planuti na jednu moju sasvim normalnu rečenicu, izrečenu sasvim mirnim tonom. Jednostavno se osjeti napadnutim, počne dizati ton, počne nervozno vikati. A ja nisam od onih koje će šutjeti, moram se obraniti. I evo svađe zbog najmanje gluposti. Iako mi u tom trenu ne izgleda kao glupost. Užasno me iscrpljuje sve to, jako smo se udaljili i ja negdje u dubini znam kako će to završiti, samo si još ne želim to priznati.
Nemam volje nikuda ići s njim niti pozivati nekoga kod nas jer sam stalno na oprezu hoće li mi na neku moju rečenicu nešto grublje odgovoriti ili spustiti. U shopping idemo odvojeno jer svaki put ili prije ili poslije izbije svađa. S djecom idemo samo on ili samo ja. Ako kojiput slučajno ipak odemo nekuda zajedno, ili djeluje izvještačeno i usiljeno, ili se pokajem što sam uopće išla. I na kraju, ti vikendi kojima sam se prije uvijek radovala, prođu u mojim suzama. Jednostavno, NE MOGU VIŠE! Nedostaje mi odvažnosti za korak koji ću morati kad-tad napraviti, to je sasvim izvjesno. A nemam instant-rješenje...


17.02.2007. u 21:39 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



SERVISNE INFORMACIJE


VRIJEME U OSIJEKU



TV PROGRAM







Cursors