< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[četvrtak][10.04.2008.]

Vratio vam se stari ubedirani Nikec

Hy... kako ste??? Evo ja sam malo ubediran tuzan no cry ... Ali malo... Najviše su to primjetili Hreljani jer sam u ponedjeljak i utorak bio happy yes , a ovih dana no ... Pa bio sam ko i inače... Ono, malo sjeban... Pa... Znate šta je danas... 10.04. tog dana je nastala Nezaisna Država Hrvatska (NDH) thumbup !!! Dosta nas je došlo u crnom rofl , čestitali smo si, a jbg za nas je ovo praznik rofl rofl rofl !!! Razmišljo sam da prestanem pušit smokin ... Maybe... Maybe ne. Odsad ću stavljat najbolje pjesme pjeva ... Tojest pjesme koje me opisuju... Ma neznam kako da objsanim... Uglavnom stavit ću linkove tih pjesama sa youtube-a pa svi koji ih ne znate možete poslušat, a vi koji ih znate ih poslušajte još jednom i vidjet ćete da govore ponešto o meni. Danas je mojoj teti rođendan mah ali ja sam odlučio ne ić samo zbog ekipe na vjeriću smijeh ... Svi koji pitate zašto sam obrisao onaj post... Pa zato da zaboravim kolko sam glup burninmad headbang itd... Da zaboravim na neke stvari! Jučer sam bio kod Žaca od 15 i pol do 21 yes ... Jebeno, a do 18-19 (otprilike) sam pomagao Žacu i Ivanu premjestit kauč dead , ormare dead , popravit rolete dead itd. Poslije su na 15 min došle Guga i Lena pa sam ih zajebavao rofl ... Poslije su došle Eva i Dora, pa onda su došli Dino i Bačva. Prvo sam moro doma u 20 al sam nagovorio starce da me puste do 21... Jebeno thumbup !!! Aj ljudi nek vam je sa srećom u ljubavi cry !!! Pozz wave



[ 24 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.