veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[četvrtak][28.02.2008.]

Malo mi je bolje...

Danas je bilo dosadno tuzan ... Opet nisam išo u školu al me niš ne boli yes ... Pustio me stari na vjerić, sva sreća nije bio Loris tamo pa me niko neće cinkat da sam došo(a nisam bio u školi). Poslije sam pričo s Evom eek ... Nismo baš nešto riješili, ali sam ju poslije nazvo pa smo se pomirili thumbup ... One more friend is back thumbup !!! Nije da sam se još s nekim pomirio ali... Jbg došlo mi da to napišem... Bwahahaha rofl ... Ahhh... Stari me ne pušta van sutra, ja bi do Žaca da se zajebavamo no ... A valjda ću preživit. Nemam o čemu pisat kad ne idem u školu il kad ne idem van!!! Pozz everybody wave



[ 6 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][27.02.2008.]

Bolest me ubila...

Hy ljudi, eto... Bolestan sam zujo , imam temperaturu zujo , boli me grlo zujo ... Smrc cry ... Neam para na mobu da posaljem poruku nekim osobama, a neću moć ni na vjerić sutra no ... Glava me boli pa neću puno pisat. Ahhh... Ne znam šta mi je, ali mi fali škola bang ... Neda mi se bit doma sa starim... Ja bi se htio sprdat u rovu sa Reom, Gugom, Enom i Zrnom (i Lenom)... A dobro... Idem ja... Pozz svima wave



[ 33 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][25.02.2008.]

Odu boce našeg dragog Vigora

Dan je bio ok, išo sam kod Žaca oko 4 i bio do 8, donio sam pikado od doma thumbup . Majko mila, sve je bilo ok dok Žac nije postavio 5-6 boca Vigora party , pa smo to gađali, ništa , ništa... Bam rofl , ode mali dio boce i slomi se strelica, popravili smo ju selotejpom smokin ... Onda je došo Marek (Bergi) pa je počelo ludilo party smokin ... Došao sam s 3 strelice, 2 su otišle u kurac no ... nisu više za uporabu no ... Jedino je ona šta sam ju slijepio ostala čitava (donekle)... E da... Bacili smo 3-4 boce Vigora jer su skroz rukle tuzan ... Hehehe... Kakvi smo mi delikventi smokin ... Sutra je Taji i Ivanu mjesec dana da su skupa cerek ... Baš su cakani... Bwahahahahahahaha rofl ... Lol rofl ... Uglavnom je sve bilo ok... I uspio sam starog nagovorit da ostanem do 8 i pol. Jooojjj... Nadam se da ću smjet u četvrtak u Delnice na nogomet cry ... Ne znam dal će pedagogica šta srat... Lol rofl . Pozz svima wave P.S. Boli me grla mamu mu jebem...



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][24.02.2008.]

Cool, sve je opet cool

Naradio sam se ko stoka danas sa starim...bang al bilo je ok. Navečer sam išo kod tete i išo na neku stolicu na masažu... belj Tako me lijepo zmasiralo i jednastavno ulilo sreću u mene, dogovorio sam se sa starim da ostanem kod žaca do 9... Išo sam tamo, došo je Bergi pa smo išli kupit cigare smokin pa u Drio na cedevitu, platio sam sebi i Begiju cedevitu, a Žac sebi i Ivanu. Igrali smo pikadu, pito sam starog dal mogu ostat do 9 i pol, reko je da može... Zadnju partiju sam zamišljo jednu osobu umjesto onog kurca šta se gađa i bio sam zadnji tuzan . Išli smo nazad do Žaca... Ostale su mi 4 cigare smokin ... Jednostavno sam sretan... Spušio sam u pikadu tuzan ... Popušili smo sve cigare smokin ... Ostala mi jedna kuna u novčaniku namcor ... Al sam svejedno sretan thumbup . Ludo, glupo, nezamišljivo al istinito thumbup ... Pozz svima i budite ovakvi ko ja svaki dan (samo sretni, nemojte bit ko ja, nemojte pušit smokin , pit party , ić na partye party smokin i ubijat se od alkohola party , nemojte bit glupi namcor , budite zgodni thumbup). A sad lošiji dio o kojem nisam razmišljo... Danas je prvi rođendan prabaki od kako je umrla no ... Dođe mi da plačem cry .Bilo mi je jako teško na sprovodu cry , isplako sam se ko majka cry ... Šmrc cry , šmrc cry , šmrc cry ..... Još jednom pozz wave



[ 9 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][23.02.2008.]

Party i njegove posljedice

Jučer sam bio na partyu, bilo je jebeno (u lošem smislu)... Prvo sam prico s Dayom, rekla je da je vidjela blog i da neće bit ko prije... Reko sam joj da joj ne vjerujem al ok. Odtad su krenula sranja, Ivan i njegov stari su se skoro pofajtali mad ... skucali su Barbaru glavom u staklo headbang ... Jebote kako se tresla... Na svu sreću ja nisam bio tamo kad se to desilo... Išo sam otpratit nezahvalnu Evu. Zatim je Lena neš počela plakat dok smo išli na stanicu, Kašo se otrijeznio al ga je probilo u mišiću, sav se treso, bilo mu je hladno. Onda je Daya bila neš u kurcu i dokazala da je opet sve po starom, nije htjela uopce pričat samnom, cry a pričala je s Žacom i Bašom... Ja sam otišo pričat s Enom pa mi je rekla da Daya još voli Bašića i on nju. Otišo sam po njega i reko mu da bude snjom, on je reko da neće zbog mene al sam mu reko neka to napravi ako mi je frend jer oću da bude sretna. I tako sam i ovaj party moro gledat kako se žvale i to cry ... Posvađao sam se s Evom jer sam joj reko da ode pričat s osobom koja joj se sviđa, a ona nije htjela. A to je za njeno dobro, trebaju popričat, opet mi je zabila nokte do krvi burninmad i onda mi je dopizdilo burninmad ... Neka radi šta oće, zaboli me, burninmad ja joj samo želim bit best frend. Kad su Hreljani išli ća pozdravio sam sve osim Daye, već mi je pun kurac kako se ponaša prema meni, tvrdi da sam joj (best) frend, a ne dopušta mi ni da joj pomognem kad joj je teško... Sa starim sam danas radio neki kurac, postavljo laminate i sređivo kuhinju na Krku, sad sam kod sestrične s kojom se stalno zezam rofl ... Hehehe... Obadvoje smo ludi... Išo sam doma s partya u 1, a probudio sam se u 15 do 8... Do 10 sam bio u kurcu i jedva sam gledo... Al opet ću se napit party ... Jer ipak moja najdraža poslovica : Čemu tuga, čemu bol, kad postoji alkohol. party Alkoholom protiv droge party .Na Krku neam kompa pa kod sestrične vidim... Pozz wave



[ 17 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][21.02.2008.]

Daya

Uhh... Danas sam skoro zakasnio na bus, zujo uglavnom je u školi bilo ok, samo šta Daya, Guga i Rea neće doć na party ("nesmiju"). Na tjelesnom smo išli popravljat žicu (ogradu) na igralištu, bang pa smo se uspjeli svi dečki izvuć sa engleskog. Išo sam oprat ruke, Daya me došla pitat dal idem s njima u rov, išo sam se presvuć pa smo krenuli. Jučer smo se neš zakačili tuzan jer sam joj ja reko da joj nisam frend (a ona tvrdi da jesam, al ne izgleda tako), dogovorili smo se da ćemo pričat pod velikim odmorom ali nismo, nije ni riječi rekla. Pričali smo u rovu, neš malo. Krenuo sam na stanicu jer su svi neš bili u kurcu pa mi dopizdilo, ona me zvala da ostanem al nisam htio pa je išla samnom do stanice. Tamo smo malo pričali al je došla neka baba pa smo išli natrag u rov. Ne znam kako da joj objasnim, već sam joj za Novu Godinu reko da mi se sviđa (do tad smo bili best frendovi), ali nakon toga je sve postalo drukčije, ne želi me više zagrlit jer valjda misli da ću ja to krivo shvatit. I tako smo pričali i ona je rekla da nismo dobri ko i prije (to je vjerojatno rekla jer sam joj reko da sam ju prebolio). I šta da joj kažem... I kako da joj objasnim da... Ahhh... U subotu sam se napio i mislio sam da sam ju prebolio party ... Ali kad sam joj danas pogledo u oči cerek ... Kad sam vidio kako se smije cerek ... Jebemu ubija me to namcor ... A da joj to kažem opet bi sve propalo. Jbg!!! Moram ić na vjerić, al naravno sat vremena prije idem do žaca se malo zajeb i slušat ziku rofl . Pričat ću s njom sutra u školi, a jbg kad joj nemogu to reć no ... Svi mi govore da ju prebolim i znam da me ne voli cry i da me nikad nije cry ni neće cry ,ali jbg. Pozz



[ 16 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][20.02.2008.]

Dosadnooo...

Jučer navečer sam bio kod žaca pa smo radili hrpicu jedni na drugima (Žac, Ivan, Mate i ja), lomili smo si kralježnice i to, smokin uglavnom zajebavali smo se. Ipak ništa od Mateovog partya u petak, al zato Eva i ja organiziramo party, hehehe. Stari me ne pusti van, kao moram učit, bwahahaha, još najbolje. Stari mi je opet počeo pušit, stalno je živčan pa mi dođe da ga posaljem u kurac. Jbt svaki put kad je party kod Žaca neš razbijemo, staklo il neš. Trebam skupit 30 kn za party a para neam. Svakako se mislim napit ko deva na partyu party i doć doma oko 1 ujutro. thumbup A u subotu se u 7 moram dignut i ić sa starim na Krk, moram mu pomagat neš pilit i postavljat laminate, u kurac cry headbang . A baš mi se niš neda, još moram starog nagovorit da me pusti van, bar do 9. I moram pitat Taju i Ivana kako bolje uredit blog i to... Pozz ljudi neda mi se više pisat, a i idem stavit neku ziku i gledat telku... wave



[ 20 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][19.02.2008.]

Ovaj put ni kriv ni dužan

Jučer sam nešto srao Oblačnoj jer mi nije htjela otvorit vrata (bila je dežurna) pa me je zapisala da radim nered i da lupam po vratima. Danas mi dođe pedagogica i pita me zašto sam reko Oblačnoj da potrga papir na koji me zapisala (a ja sam joj samo reko da ne piše takve gluposti). Ja kažem dobro, žao mi je i te gluposti i vidim Oblačnu kako dolazi u školu, krenem prema njoj a ona pobjegne kod pedagogice, za 5 min zove me pedagogica. Dodem u njen ured, tamo Oblačna i još neka s Praputnjaka, pita mene pedagogica zaš sam prijetio Oblačnoj. Klinka si previše dozvoljava burninmad al ok, šutim ja pedagogica se dere da neću više bit dežuran i da ako još napravim neko sranje da će mi neš napisat u svjedodžbu i zvat starce. lud Na kraju mi kaže da se ispričam, a ja joj odgovorim da neću jer nisam nikome prijetio. Uglavnom pustila me na sat, dodem na sat (imali smo Hrvatski) i krenem pisat matišu, nastavnica skuži i kaže mi da spremim to u torbu, ja samo nastavim pisat. Opomenula me jedno 5 puta i nakon toga mi uzela bilježnicu (vratila mi ju je nakon sata i rekla da cu slijedeći put dobit komad). Onda smo imali blok kemiju, pa matišu. Joj šta mrzim taj predmet, namcor zadaća mi je bila kriva kao i inače, to je valjda zato sta cijelo polugodište pišem zadaću na satu. Onda smo imali SRZ pa mi je razrednica rekla kako je pedagogica njoj rekla da sam svaki dan kod nje u uredu jer radim neka sranja (a nisam bio od početka polugodišta). Ja joj kažem kako to nije istina i da nisam niš napravio, ona kaže da se smirim jer da mi ne želi zvat starce, bila je nobično dobra prema meni, lol. Danas vjerojatno neću van jer me stari neće pustit, u petak možda bude Mateo slavio rođendan kod Žaca pa ćemo se napit (ja oću sigurno) party . Sve u svemu imo sam loš dan tuzan



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][18.02.2008.]

25 nacina da nazivciras starce!!!!

25 nacina da nazivciras starce!!!!(uspjeh zagarantiran...)

1. Pratite ih svugdje po kući!!!!!!
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime!!!!!!
3. Pravite se da imate amneziju!!!!!!
4. Pričajte unatrag!!!!!!
5. Zabijajte se u zidove!!!!!!
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri!!!!!!
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“ !!!!!!
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače!!!!!!
9. Govorite sve riječi iz filma!!!!!!
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“ !!!!!!
12. Pričajte s olovkom!!!!!!
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme!!!!!!
14. Pokušavajte se popeti na zidove!!!!!!
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“!!!!!!
16. Zabijte si kolce u nos i oči!!!!!!
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“!!!!!!
18. Jedite kosu!!!!!!
19. Primite ih za ruku i prošapćite „I see dead people!“!!!!!!
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“!!!!!
22. Pravite se da ste telefon!!!!!!
23. Pokušavajte plivati po podu!!!!!
24. Kucajte im na vrata cijele noći!!!!
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati!!!

thumbup



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.