< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[nedjelja][12.10.2008.]

Prokleti party

Alo ekipa, opet vam je Nikec slobodan!! yes

Party:
Pa bio sam na partyu kod Bašića, Bergi je slavio rođendan thumbup , i tako to.. Bilo je sve super i tako, pio sam party, napio se i to.. I onda je Mia otišla negdje, bila je u kurcu cry !! Ja ju nazovem i ona mi kaže da je na igralištu, onda smo Isak i ja išli na igralište, dođemo tamo, nema nje.. Ja ju nazovem, kaže ona da je iznad Bašićeve kuće.. Opet mi dođemo i do tamo.. Gledam ja sjede gore Eva i Mia, a Lena ide prema meni. Dođe meni Lena, da sam joj super frend i da mi mora neš reć dead .. Ja ono, pa reci jbt.. I tako ona meni kaže: Lorena i Mrva su zabrijali mad headbang !! Šok!! Ono koji kurac!? Jbt nije me bilo 15-20 min i ona me već prevari, ugl smirio sam Miu i vratili smo se na party. Idem ja u kuću i već mi se Bergi dere sa prozora dal znam.. Hehe.. I tako kad su to svi saznali onda su se cure okupile oko mene, ono dal sam dobro, dal sam u bedu itd. I onda ključni trenutak.. Idem po stepenicama, sjednem na krevet i dođe mi Adriana, kao zaš sam u bedu.. Ja ju gledam, dignem se i kažem:Prevara dušo cry !! i Onda je ona pukla, nabrijala se da će razbit Lory, da će joj izbit zube, polomit kosti....... thumbup Ne znam zašto, ali odgovorio sam je od toga.. Ono, bio bi mi gušt to gledat, luda Andriana lomi rebra pijanoj Loreni...... Mislim ono, zamislite si to!!!!!!! I tako, smirio ja nju.. Onda mi je došo Ivan kao šta je tebi, i njemu sam reko.. Onda se on nabrijo da će razbit Mrvu.. thumbup Pa.. Iskreno, reko sam mu neka ga razbije ako hoće, hehe.. I tako nakon nekih sat vremena, došli su Mrva i Lory, onda mi je Mia došla reć da su došli i da Lory plače.. Ja ono zaboli me.. Onda je došo Mrva do mene, ono sere ko debil reko mi je nešto kao, ne budi glup, pa nebi ja zabrijo s njom kad znam da ima dečka i te spike.. Ja se spustim do Lory, ona tuli ko debil,pitam ju ja dal je zabrijala sa Mrvom i ona keže da je.. Pa koji kurac onda meni Mrva priča priču, onda je Isak počeo kao da joj dam drugu priliku i te spike, al naravno nisam glup.. I da joj oprostim ona bi se opet napila, i opet bi me prevarila.. Sjebano.. Ma ljudi, ajmo na party.. Bilo je jebeno, 2 puta sam se napio, napleso sam se.. Pogotovo sa Deom, s njom sam se napleso i napričo!! E da, naravno, ovo su bili parovi: Mika&Sara, Bašo&Eva, Bašo&Taja, Bašo&Lucija (za to nisam siguran), Romano&Eva, Bibi&Lucija, Robi&Lucija, Bergi&Dea, Žac&Andriana i najbolji par sa partya LORY&MRVA mad !!!!!! Možda sam nekog zaboravio, jbg.. Btw best mi je bio Ivan, dok sam jos bio sa Lory, pleso sam sa Deom i reko mi je ako zabrijem sa Deom da će me ubit, ja ono ne namjeravam.. Onda kad sam prekinuo sam Lory, onda mi je reko ako budem opet sa Lory da će me ubit i da ide po Deu pa da zabrijem sa njom, lol..

Želio bi zahalit Ivanu jer je zbog mene htio prebit Mrvu, Andriani jer je zbog mene htjela prebit Lory, Taji&Evi&Dei&Dori jer su me tješile i bile uz mene, Mii&Isaku jer su nas pokušali pomirit.. I to bi bilo to, sry ako sam zaboravio na nekog.. Dada, jesam.. Sari jer je također bila uz mene!! E da i Mrvi jer me je sjeb, ipak on je bio trijezan, i svejedno je iskoristio Lory, a znao je da sam ja s njom!! mad

Aj ljudi budite mi cool, Pozz everybody wave

P.S. Za Lory: Ako budeš ovo čitala, a vjerojatno nećeš.. Al svejedno.. Samo da znaš, i ja sam tebe mogo prevarit, al nisam.. I ja sam bio pijan, i ja sam isto to tebi mogo napravit al nisam, razmislio sam i reko sam si ne, volim ju, i onda za pol sata ti mene prevaris.. Onda mi tvrdiš da me voliš, da ćeš se ubit zbog mene, e pa da me voliš onda to nebiš napravila!!!!! namcor mad headbang cry



[ 34 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.