< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[petak][04.04.2008.]

Niš novo... Ili ipak ima nešto...

Evo novi post thumbup !!! Pa nema baš ništa novo u mom životu, mislim uvjek ima nešto ali ovaj put niš posebno... Jedino šta se sad desio BIG SHIT headbang !!! Harry headbang , murja headbang , ispitivanja headbang ... Sve je to komplicirano bang ... Ja više ne znam čemu da vjerujem... Ali i kad budem bio siguran u šta ću vjerovat svejedno ću bit kao Dino (držat svoje mišljenje za sebe) jer mislim da je tako najbolje... Pa... Eto baš sam razmišljo, dugo nisam pio, od ponedjeljka party party party !!! E da u utorak (ja mislim) sam se išao cijepit, Ena, MO i ja smo se cijepili, a Daya, Guga, Rea i Lena su išle na sistematski yes ... E pa skupa smo išli, odjednom, se cijepit pa sam Enu zafrkavao kao dal da joj dam ruku rofl ... A ono ona kaže može... Pa eto mislim nije mi bed... Al kad ju je probola igla ja više nisam osjećao prste puknucu ... Zlomila mi prste (ne doslovno)... I tako MO-a i Enu bolila ruka, a meni ni kurca rofl rofl rofl ... Lupam se tamo di me ubola al niš... Ni malo da me zaboli... Al kad sam došo doma... Navečer sjedim i gledam telku, al kad je počelo bolit namcor , drugi dan me bolilo još više (e da, cijepio sam se u srijedu)... I onda danas... Izlazim iz škole na velikom odmoru i dođe Kašo i opali me poruci, lagano, al je malo zabolilo burninmad ... Onda vraćam se sa odmora i Šime mi pokaže neki kurac za se prijavit u rugby klub u Krasici i pita dal ćemo se prijavit i zakuca se u mene, ramenom burninmad ... Pogodite u koju ruku i gdje burninmad ... Već me ruka počela stalno bolit i malo mi je nateklo... Al ok... Odem poslije škole do Zrna i debil me cimne ja se maknem i on se zadere moša i opali me šakom točno u milimetar tamo gdje sam se cijepio burninmad burninmad burninmad ... Tako da me sad boli ruka za popizdit puknucu ... Ne mogu je ni pomaknut, sve mi je crveno... I sad dok pišem me boli namcor !!! A jbg, valjda će proć... Idem ja... A da... Puno pozdrava i pusa Evi koja je bolesna, brzo mi ozdravi mah kiss !!! Pozz wave



[ 23 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.