< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[četvrtak][06.03.2008.]

Brrr... Ladno...

Hy, stari me opet živcira lud ... Još sutra škola pa vikend, a to znači PARTY party smokin party smokin party smokin !!!!!!!!!! Bwahahaha rofl ... U školi je bilo super... Pisali smo povijest i dobio sam 4 (iz znanja) i 2 (iz vremena). Bilo je teško pušit u rovu smokin !!! Bilo je teško zapalit cigaru smokin i ne se smrznut. Išo sam kod Žaca prije vjerića, zajebavali smo se i bilo mi je super pa sam odlučio ostat (ne ić na vjerić) rofl !!! Lena neš govori da neće doć na party jer sam piso na blogu ono za nju i Bergija no ... Znate onaj post belj ... Hehehe rofl ... Baš sam zloban smijeh !!! Pito me Iso dal ću sutra u školu, tojest da ne idem pa će nam bit opravdano zbog vremena... Ja pitam starog dal moram sutra u školu, a on debil mi kaže: "Ne moraš uopće ić u školu..." lud A debilaaaa... Baš me živcira burninmad puknucu !!! Opet me grlo boli al ne smijem reć doma jer me neće pustit na party party !!! Sad ću starog pitat jel dobio plaću yes ... A neeeee no ... Nije još... A u kurac headbang !!! Mamu mu jebem... Kakav debil lud !!! Sad neam za cigare smokin , a cijeli tjedan govorim Stjepani i Dayi da ćemo pušit sutra moje cigare... Ups pjeva ... Ubit će me bang !!! Odo ja smislit kako da skupim pare za sutra belj . Pozz wave



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.