.
Par savjeta za bolji život
-Nastoj uvijek pomoći prijatelju kad je potrebno
-Imaj samopoštovanja!
-budi hrabar!
-...iako nema ničega lošega u tome ako se koji put prestrašiš...
-podijeli puno poljubaca
-ne brini se previše za kilograme... to su samo brojevi
-nastoj uvijek čašu vidjeti polupunom...
-zadrži pribranost...
-...čak i kada se situacija čini očajnom...
-zadrijemaj često
-Ako ti dođe- budi svoj!
-voli svoje prijatelje bez razlike...
-ne razbacuj se hranom
- s vremena na vrijeme poduzmi kakav rizik
-opusti se!!!
-nastoj se razveseliti svakog dana
-održi duh timskog rada
-podijeli šalu s prijateljima
-zaljubi se
-izrazi svoju kreativnost
-budi svjestan svog izgleda
-budi uvijek spreman na iznenađenja
-voli svim srecem
-sve dijeli s prijateljima
-Krenut će na bolje...
-uvijek postoji netko tko te voli više nego što misliš...
-održi se u formi sportom
-budi na visini svojeg imena
-ne gubi kontakt s prijateljima- malo ih je i daleko su
-...s vremena na vrijeme dozvoli si pokoje pretjerivanje s onime što doista voliš
-uživaj u vikendu!
-...na kraju dana moli...
-i na kraju-zatvori oči i nasmiješi se barem jedanput na dan!



Novost u koju ne vjerujem:
Pjevanje uzrokuje debljanje!
(Valjda zato mnogi pjevači pjevaju na playback. HE,HE,HE.)


WE RULE!!!!!!

srijeda, 30.11.2005.

POUČNO ZA SVE NAS ...

Bio jedan mali dječak koji je imao lošu narav. Otac mu je dao vreću punu čavala i rekao mu da svaki put kad pobijesni i izgubi kontrolu nad sobom, ukuca jedan u ogradu.

Prvoga je dana dječak ukucao 37 čavala. Tijekom sljedećih nekoliko mjeseci on je naučio kontrolirati svoj bijes i broj zakucanih čavala se smanjivao. Otkrio je da je lakše kontrolirati svoju narav, nego zakucavati čavle u ogradu.

Napokon je osvanuo dan u kojem dječak nije nijedan čavao zakucao u ogradu. Otišao je ocu i rekao mu kako toga dana nije pobijesnio.

Otac mu je tada rekao:
Svakoga dana kada uspiješ kontrolirati svoje ponašanje, iz ograde iščupaj po jedan čavao.
Dani su prolazili i jednoga je dana dječak bio u stanju kazati svom ocu da je izvadio sve čavle.

Otac je uzeo sina za ruku i odveo ga do ograde. Tada mu je rekao:
Dobro si to uradio, sine moj, ali pogledaj sve te rupe u ogradi. Ograda više nikad neće biti ista. Kada u bijesu kažeš neke stvari, one ostavljaju ožiljak, kao što su ove rupe u ogradi.
Možeš čovjeka ubosti nožem i izvući nož i poslije toga nije važno koliko puta kažeš da ti je žao, rane ostaju.
Verbalna je rana isto toliko bolna kao i fizička.
Prijatelji su zaista vrlo rijedak dragulj, oni čine da se smiješiš, ohrabruju te da uspiješ u nečemu, oni su spremni da te saslušaju, da podijele tvoju bol, imaju lijepe riječi za tebe i uvijek im je srce otvoreno za tebe.


I zato je potrebno pokazati svojim prijateljima koliko vam je stalo do njih. Oprostite jedni drugima što ste "napravili rupe u ogradi".

- 13:02 - Yo! What´s up? (10) - Don´t ask! Just print! - #

utorak, 29.11.2005.

JOJ, NEE, SHIT, ZAŠTO, AJ,....

Sve ovo kaj sam napisala u naslovu padne mi na pamet kad mi neko spomene moj razred. Nije da ja mrzim svoj razred ili nekoga iz razreda, nego mi smeta kaj nismo složni, kaj se stalno svađamo i slične stvari. Ja mislim da još niije kasno da se promijenimo i postanemo kao prava zajednica, ali to je moguće samo ako poštujemo mišljenje drugih i ako im se ne namećemo, i najvažnije ako zaboravimo sve što smo do sada zamjeravli jedni drugima i pokušamo se promijeniti. Mislim da nije u redu odbijati ničije prijateljstvo, ali nije u redu niti da se drugi druže s nama samo da nas zezaju ili iz koristi. To bi bilo sve o slaganju u razredu, a sad nešto drugo, ali isto vezano za razred.
Jučer sam si kupila zimsku dlakavu šiltericu i svima se toliko sviđala da su me stalno dirali po glavi. Osijećala sam se kao izgubljeni pas kojeg svi žale (ako i kad me cure iz razreda okruže i pitaju neka pitanja na koja ja ne znam odgovor). Šilterica je fakat super kad se svidjela i mom treneru kojem se niš moje ne švižđa (rekao je da ga podsjeća na vepra što bi trebao biti kompliment, ali u njegovom stilu).

P.S.
Zaboravila sam još napisati da sam danas skoro pukla od smijeha kad sam čula kak ju dečki zovu: Maja- Majan (govore joj u muškom rodu i svakak zezaju). Znam da je bezobrazno od mene što sam se smijala tome, ali kaj mogu kad je mi je to bilo užasno smiješno, a meni kad je nešto smiješno, cijeli se dan tome smijem.

Aj sad čao i čujemo se sutra!
(Po mogućnosti nas posjećujte između 7 i 9 na večer. NIke je u ranijoj smjeni, a ja u kasnijoj, uglavnom.)

- 20:44 - Yo! What´s up? (3) - Don´t ask! Just print! - #

ponedjeljak, 28.11.2005.

ISTINA BOLI

Danas mi nije bio baš nekakav dan.Radočajka i Rogička se ljute na mene jer su saznale da sam ih nazvala glupačama i cijeli dan me ljutito gledaju.Zapravo,sam sve cure u razredu nazvala glupačama.Žao mi je što sam ih tako nazvala,ali što sam tako nazvala i ove dvije babe uopće mi nije niti malčice žao.Zbilja sam ponosna na sebe što sam ih tako nazavala.Čovjek se bolje osjeća kad kaže ono što misli.
Te dvije babetine su se odjednom počele ˝družiti˝ s nekim curama iz razreda za koje ih prije uopće nije bilo priga.Uzrok tome je ˝Kata shov˝ koji je bio prije nekih mjesec i pol dana.Taj dan smo imali sat razrednika i nekaj smo raspravljali kak se cure u razredu uopće međusobno sve ne druže.Barlek je izvalio da smo taj dan imali ˝Kata show˝ i sad se svaka takva raspravljanja zovu tako.Naša razrednica se zove Kata pa je show tako dobio i ime.
Da se vratimo tim babama.Tak sam ja njih nazvala glupačama i one su to nekak saznale.Rekla sam ih da se to nije odnosilo na njih,ali sam lagala jer se to najviše na njih odnosilo i nije mi se dalo razgovarati s njima o tome.One su saznale da sam lagala i počele me mrziti zbog toga.Kao da one mene nikada nisu nazvala glupačom? Sad se tam ponašaju kao da sam nešto strašno rekla i po njihovim pogledima očito je da me mrze.Šta da još kažem nego da ISTINA BOLI a ja nisam rekla ništa drugo nego istinu.
Sad kad sam to sve napisala se stvarno odlično osjećam.

SEE YA!

- 20:34 - Yo! What´s up? (12) - Don´t ask! Just print! - #

petak, 25.11.2005.

KAKO DOŠO TAKO I OŠO

Naslov se u ovom slučaju odnosi na snijeg. Iako volim snijeg i sve sniježne radosti, mrzim kad snijeg padne dok traje škola jer nas dečki grudaju i šopaju snijeg (iako na znam kakva im je to fora). Misle da su facu zato kaj pobijede slabijeg protivnika.
A od ostalih novosti, danas se nije dogodilo niš posebno osim kaj smo pisali školsku zadaću iz engleskog i hrvatskog i kaj nike i mene svi napadaju da smo vrijeđali druge cure iz razreda što nije točno. Zapravo, Nike je taj dan bila loše volje jer su ju cure iz razreda cijeli dan zezale i govorile gluposti koje su ju toliko naživcirale, pa je to i napisala u postu. U tom bijesu je napisala da su ju cure (tada je rekla glupače) cijeli dan mučile, ali morate priznati da ponekad i za svoje best frendove kažemo nešto slično kad nas naljute, pa kako ne bi za one koji se do sada nisu htjeli družiti s nama i onda nas odjednom samo napadaju nekim svojim glupostima.
I da, odjednom ko zna od kud su saznale ko se sviđa nekim curama iz razreda i sad stalno govore de će one to njima reći i dogovoriti spojeve itd. A sada vi recite da vas to ne bi naljutilo!
P.S.
Ako ima koga iz razreda nek KOMENTIRA!

SEE YA!

- 19:56 - Yo! What´s up? (15) - Don´t ask! Just print! - #

utorak, 22.11.2005.

DOĐOSMO! VIDJESMO! POBIJEDISMO!

Jednom davno, dok je zemlja još bila mlada .................?! Dobro,ne baš tako davno.
Idemo ispočetka! Prije točno mjesec dana,22.10.2005.,sastale su se dvije prijateljice.Tim dvjema prijateljicama,poznatim kao Puma i Nike,palo je na pamet nešto neobično.Neobično,ali opet genijalno.Odlučile su napraviti ......... BLOG! Ali što je zapravo blog?Pa sad,blog je na neki način tvoja vlastita internet stranica,ili je to možda nešto drugo!?Čudno,vrlo čudno!
Gdje sam ono stala .......,ah da,sjetila sam se!Tako su Puma i Nike krenule s izradom bloga.Trebali su im sati,dani,tjedni,mjeseci,a možda i godine sve dok napaokon nisu uspjele.Puno truda su uložile u izradu ovoga bloga,a na kraju im se taj trud i isplatio.Njihov blog,to savršenstvo je napokon stajalo ispred njihovih očiju. Nisu mogle zamisliti ništa bolje od ovoga.
Naravno,nisu baš svi mislili isto što i Puma i Nike.Neki su ga vrijeđali i govorili drugima da ga vrijeđaju (takvi ljudi su zbilja jadni),nazivali ga pogrdnim imenima i govorili svakakve gluposti.Ne smijem zaboraviti i one koji su im davali podršku,savijete i one koji su hvalili njihov blog.Zato, u njihovo ime,u ime Puma i Nike i u ime njihovog bloga mogu vam reći samo jedno,a to jedno je ˝HVALA˝! Samo zbog vas,koji su ih hvalili i pružali im podršku, ovaj blog je opstao čak MJESEC dana i nitko ga nikada neće moći poraziti ili na bilo koj način poniziti.
Puma i Nike to nikada neće dopustiti!!!



- 19:51 - Yo! What´s up? (17) - Don´t ask! Just print! - #

nedjelja, 20.11.2005.

PROBLEMI,PROBLEMI

Kak mi ovaj blog ide na živce!Kaj da radim s njim?Mrzim ovaj dizajn!Mrzim ovu pjesmu!Htjela bi oboje promijenit,ali nemam ideja.Ništa mi se ne sviđa!Svi ponuđene pozadine su mi bezveze a ne znam kak da stavim nešto što ja želim kao pozadinu.Niti jedna pjesma mi se ne sviđa a one koje mi se sviđaju ili ih ne mogu upalit ili ih uopće nema.Htjela sam stavit jednu super pjesmu koju imam na mobitelu ali je nema.
Molim vas,dajte nam neki savijet za pjesmu i ovaj glupi blog jer ja više nemam živaca s ovim sranjem.Hvala unaprijed!

P.S.
Eva, tvoje prijedloge ne prihvaćam!

- 19:25 - Yo! What´s up? (24) - Don´t ask! Just print! - #

srijeda, 16.11.2005.

Evo i naše slike...

Malo smo se okupili da proslavimo ročkas ... Pumin rođendan! Okupile se Mica i Kepec, Freestylerica, Nike i Puma...

- 19:53 - Yo! What´s up? (26) - Don´t ask! Just print! - #

nedjelja, 13.11.2005.

NOVI POSTIĆ

Za početak rješenje mozgalice:
KUĆA1 KUĆA2 KUĆA3 KUĆA4 KUĆA5

žuta plava crvena zalena bijela
Norvežanin Danac Britanac Nijemac Šveđan
Dunhill mješavina Pall Mall Prince Blue master
mačke konji ptice RIBA psi
voda čaj mlijeko kava pivo



A dalje:
tea, ..... jedno! Ti se dogovaraš umjesto mene? Kaj si mi ti glanogovornik? Misliš da ja volim sjediti u sredini? Prošle sam godine stalno sjedila u sredini i ove godine neću! Pošto ti i Barlek živite blizu, dogovorite se ko će od vas dvoje sjediti u sredini.



A za kraj:
Ljudi komentirajte i dalje, posjećujte nas i uživajte jer ćemo i mi navratiti do vas.


I još nešto:
Zaboravih vas pozdraviti:
Booooooooooooooooooooooooooookiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiić!!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:55 - Yo! What´s up? (16) - Don´t ask! Just print! - #

petak, 11.11.2005.

ZAGORSKO PISMO

Dragi moj sinek Štef,

Evo bum ti ovo napisala da znaš da sam živa.Pišem ti polakho,jer
znam da nemreš brzo čitati.

Ne buš prepoznal hišu kad dojdeš,jer smo se preselili.Adresu ti
još nemrem poslati jer su bivši stanari odnesli brojeve vu svoju
novu hišu da ne buju morali svoje adrese menjati.Nova hišica ima
odličnu perilicu,ali ne radi dobro.Jučer sam stavila oprati japine
dve košulj i onaj zeleni šorc,povukla lanac i robe više nikam ni!

Japa su dobili odličan novi posel.Imaju pod sebom 500 ljudi.Oni su
sad grobari tu v selu. I kad to velim,da znaš da smo konačno
pokopali stričeka Jožu.Vu selidbi smo ga pronađli vu ormaru kam se
je bil sakril još onega Božića kad nas je pobedil na skrivača.

Danas je rodila tvoja sestra,ali kak još ne znamo jel je sinek ili
pucica,ne mrem ti povedati jel si ujak ili ujna.

Kaj bum ti još povedala?Sećaš se stričeka Blaža?Onog kaj se
navek falil da je brži od susedova bika?Je, sad znamo da ni.

Prošli tjedan se utopil tvoj kum vu kaci s rakijom.Više njih ga je
štelo spasiti,ali on se ni dal.Tri dana su vatru gasli kad smo ga
kremirali.

A ujna Ruža?Njoj je prav sve suprotno neg meni.Ona kad pije kavu
ne mre spavati,a ja kad spim, ne mrem kavu piti.Nego furt sam
zabrinuta za tvog peseka Bobbya,kaj ne dela niš drugo već ganja
zaustavlele aute i tak mu je preveć dosadno.

Inače, kod nas proizvođači konzervi promenili natpis na kutijama
sardina.Sad veli ˝povuci za otvoriti˝, a ne kak je prije pisalo
˝otvoriti ovdje˝,pa smo ih uvek morali otvarati u samoposluzi i do
kuće bi se sve prolilo.

Neki dan kad smo šli vu onaj Getro kaj su ga otvorili vu našeme
selu,je bilo nestalo struje baš kad smo se vozili na pokretnim
stepenicama.Tri sata smo čekala da se buju opet pokrenule.A ondak
je tvoj sestrić Matjaž zatvoril izvana vrata od avuta i ostavil
kluče fnutri,pa smo svi kaj smo bili v avutu morali ga čekati još
dve vure dok je on išel kući po rezervne klučeve.

Jako nam fališ,a naročito od kak si otišel.Moraš nam pisati kak ti
ide sa tvojom novom curom stranjkinjom.Ne mreš si zamisliti kak smo
se svi obradovali kad si nam ono rekel da si vu krevetu s tom
Hepatitisom.Kaj je ona iz Grčke?

Ovo bum ti pismo poslala po Matjažu,kaj sutra putuje vu Zagreb.Kaj
bi ga mogel dočekati na kolodvoru?Ak buš videl strinu Maru,lepo je
pozdravi a ak je ne buš videl,nemoj ju pozdraviti.

Voli te tvoja mama,

Jožica.

P.S. Štela sam ti poslati sto kuna v pismu,ali sam već zalepila
kuvertu.




- 19:24 - Yo! What´s up? (11) - Don´t ask! Just print! - #

nedjelja, 06.11.2005.

MOZGALICA

Danas sam bila kod tete u Križevcima.Ona mi je dala jednu mozgalicu.Mislila sam da će mi biti teško riješiti ju , ali uopće nije.Nevjerojatno je lagana i zato sam je odlučila staviti na blog.Onak da vidimo koliko ste pametni.Zbilja nije teška.Dovoljno je samo logički razmišljati.Zbog toga nekoliko dana neću pisati postove,barem dok netko ne kaže točan odgovor.Ivana,zato te molim da ne pišeš nove postove nekoliko dana.

Einstein je napisao ovu zagonetku i rekao da ju 98% ljudi neće moći riješiti.

1.Postoji 5 kuća obojenih u 5 različitih boja.
2.U svakoj kući živi osoba različite nacionalnosti.
3.Svaki od tih kućevlasnika pije određenu vrstu pića,puši određenu marku cigarete i ima određenog
kućnog ljubimca.
4.Niti jedan kućevlasnik nema istog kućnog ljubimca,ne puši istu marku cigarete,niti pije isto piće.

TKO POSJEDUJE RIBU?

Britanac živi u crvenoj kući.
Šveđanin ima pse kao ljubimce.
Danac pije čaj.
Zelena kuća je lijevo od bijele kuće.
Vlasnik zelene kuće pije kavu.
Osoba koja puši Pall Mall uzgaja ptice.
Vlasnik žute kuće puši Dunhill.
Čovjek koji živi u kući u sredini pije mlijeko.
Norvežanin živi u 1. kući.
Čovjek koji puši mješavinu živi pokaj onog koji ima mačke.
Čovjek koji ima konje živi pokraj onog koji puši Dunhill.
Vlasnik koji puši BlueMaster pije pivo.
Nijemac puši Prince.
Norvežanin živi pokraj plave kuće.
Čovjek koji puši mješavinu ima susjeda koji pije vodu.

Probajte riješiti jer nije tako teško. Dobru zabavu,iako ne vjerujem da će vam baš biti zabavno.
SEE YA!

- 19:57 - Yo! What´s up? (24) - Don´t ask! Just print! - #

subota, 05.11.2005.

HARRY POTTER

NAPOKON!Jučer sam dobila šesti dio knjige Harry Potter i princ miješane krvi.Čekala sam više od mjesec dana da je dobijem i jučer se to napokon ostvarilo.Knjiga je ODLIČNA,ali je prekratka (samo 519 stranica).Počela sam je čitati jučer oko devet navečer,a prestala sam negdje oko 2 ujuto.Nisam mogla odvojiti oči od nje.Prije par minuta sam završila sa čitanjem jer sam morala pisati zadaću i učiti.Sad mi je žao kaj sam ju tak brzo pročitala.Kao što sam već rekla,knjiga je odlična,ali i dosta tužna.Jedva čekav sedmi dio.Ful je napeto!Pitam se da li ću uspijeti izdržati.Obožavam te knjige,a najdraža mi je Harry Potter i odaja tajni.
Ne znam kaj da više pišem o tome.
SEE YA!

- 19:27 - Yo! What´s up? (3) - Don´t ask! Just print! - #

petak, 04.11.2005.

POST KOJI NEMA NASLOV,ILI IPAK IMA?

Danas je bio tak nekakav bezvezan dan.U školi mi je bilo dosadno,a pogotovo na zemljopisu i engleskom (skoro sam zaspala,ali ipak nisam).Na kraju sam se još i posvađala s Evom.Ona si je umislila da Marija i ja imamo nekakav plan protiv nje.Nije to bio toliko plan koliko ideja da ju počnemo ignorirati kao što je ona nas ignorirala.Prije smo si bile baš super,ali onda se Eva počela družiti s Majom i potpuno nas ignorirati.Nismo mi imale nikaj protiv toga da se ona druži s Majom.Ima se pravo družiti s kim želi,ali onda nek nas barem ne iskorištava i ne ignorira.Kap je prelila čašu prošle nedjelje(30.10.05.) kada su me Eva,Marija,Maja,Vokalica i Mia pozvale van da se idem prošetati s njima.Marija i ja smo htjele otići po Lončarekicu da i ona ide s nama,ali ostale četiri nisu htjele jer su morale otpratiti Miu na tramvaj u kojega su i one ušle jer ona ne može sama.Tada su mi stvarno digle tlak.Nije mi se svidjelo što nisu htjele otićo po Ivanu jer nam je i ona prijateljica (moja najbolja prijateljica).Ne mogu je sam tak ignorirati.Na kraju smo otišle po nju jer nisu htjele mene naljutiti što bi bilo kobno za sve njih.Koze jedne!Eva i ja smo se na kraju danas pomirile.Ispričala se Mariji i meni preko posta i nadam se da će se držati onoga što je obećala jer ja stvarno više nemam živaca s njom i želim da ostanemo prijeteljice.

P.S.
Marija nadam se da ti je post sada dovoljno dugačak.

SEE YA!

- 19:15 - Yo! What´s up? (1) - Don´t ask! Just print! - #

utorak, 01.11.2005.

NOVA PJESMA

Evo stavila sam drugu pjesmu.Ona prva mi je već išla na živce.Ivana nemoj se ljutiti,ali ona pjesma je već pomalo dosadna.Bilo je vrijeme da je promjenimo.
Nemojte pomisliti da sam luda za Backstreet Boysima,ali ova njihova nova pjesma Incomplete mi je baš dobra. Ivana,ako ti se ne sviđa možda je promijenim.
Ne znam više kaj da napišem pa bi to bilo to.
See ya!

3.11.2005. Vratili smo staru pjesmu jer smo ovu novu ˝jako dugo˝ imali pa je već postala malčice
dosadna,a i nismo je mogli uključiti.Nije mi se dalo pisati novi post pa sam to ovdje
ubacila.

- 20:33 - Yo! What´s up? (18) - Don´t ask! Just print! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pogledali smo vaše blogove!Shvatili smo da su KOMA!Zaključili smo da tu treba nekaj novo i mnogo bolje nego kaj je vaše!Pa smo se i mi priključili!

- Za one glupače koje me mrze zbog toga kako sam ih nazvala
Image Hosted by ImageShack.us

- opasnosti koje krije fast food
- ovo je glumica gwineth
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- a ovo je jenifer lopez
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- a ni julia roberts nije bolje prošla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- križanje različitih vrsta može završiti pogubno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NEKAJ O NAMA,STVORITELJIMA OVOG COOL BLOGA!!!
-naš moto: ˝TKO TEBE KAMENOM TI NJEGA JOŠ VEĆIM˝
-imamo 14 godina
-idemo u 8.c razred O.Š. Antuna Mihanovića
-slušamo svakakvu muziku
-najbolje smo prijateljice
-puma trenira atletiku,a nike ništa
-najdraži predmeti su nam matematika i tjelesni
- mrzimo engleski,zemljopis i fiziku
-markiramo kad kod stignemo,ali svejedno prolazimo s 5.0 (nismo štreberice)
-volimo žderati,ali nismo debele svinje
-volimo životinje
-Nike ima zeca Bobija , a Puma mačka Slaveka
-volimo igrat PlayStation
- najdraža igrica nam je TEKKEN
-nemojte se šaliti na naš račun jer ćete nastradati
-možete nas sresti na zagrebačkoj špici
-bez obzira na ime bloga nismo šminkerice