Ljubav, bijes i prijezir u Zagrebu https://blog.dnevnik.hr/nikaostoic

nedjelja, 25.04.2021.

Mrak zatvorenih umova

Znate li kako se uvijek teško staviti u nečiju tuđu kožu?

Meni se teško staviti u kožu voayera kojih je jako puno, populacija koja Big Brother čini suludo popularnim. Neki udžbenik koji mi je došao u ruke na fakultetu, kaže da smo preko stotinu godina mi društvo skandala. Reklo bi se da većina ljudi živi za skandale, tuđe naravno. Što je po meni skandal? Po meni bi nešto vrijedno naziva skandalom trebala biti milijunska novčana prijevara ili nešto što uključuje brutalno ubijene ljude. Npr. to. Ali, kako su umovi masa jeftini, tako se pod skandale uvrštavaju gluposti koje se događaju svaki dan: nekoj ženi ispala sisa, neku drugu vara muž, netko se nadrogirao - i to su novinski naslovi. Držanje poznatih pod povećalom je zapravo toliko jadno. Glumci npr., američki, nekome se raspadne brak i onda taj bude razapet po svim medijima i optužen da je ljubavnik s muškarcima i ženama koje nikada nije vidio. i onda se tome smije neka kućanica u Dugoj Resi dok si led drži na glavi jer ju je muž jučer prebio i ona se tim nečijim razvodom naslađuje iako je njen život puno skandalozniji samo ona nikoga ne zanima jer nije bila nominirana za Oscara.

Pojavom društvenih mreža skandali su počeli zahvaćati i ljude koji nisu slavni jer uvijek netko čeka da netko drugi prosere neki trač. I mase uživaju. U tu kožu se ne znam staviti jer znam što se dešava s nekolicinom prijatelja i to mi je dovoljno. Čak i kad je riječ o osobama čiji sam obožavatelj, npr. Liam Gallagher, ja ga ne špijuniram po netu, iskreno - ja ne znam za koga je on trenutno oženjen i je li uopće. Fan sam njegovog rada i javnih ispada. Jer mi je oboje kul. Tko su te većine populacije koje samo prate tračeve i skandale? Meni je pratiti neki kvazi skandal koji uključuje ljude koje ne poznajem zadnja stvar na listi stvari koje bih radila. Ili nešto crtam, ili piskaram, pričam s nekim kog smatram prijateljem, gledam film ako mi nije do ničeg navedenog. Neki ljudi žele biti u središtu skandala, bila sam jednom i nije bilo lijepo

. Sve izgubilo smisao jer se svodi na tračeve, pogrešne informacije koje služe tome da se nekoga ocrni, društvo skandala. Jeftinih skandala koji to nisu. I ona slavna ''Sex always sells'' - kad će svijet to prerasti? Kako odraslu osobu može toliko zanimati bilo čiji sex na bilo kakvoj televiziji? Mislim da nečija sisa na ekranu zanima samo one koji u životu nisu vidjeli puno sisa i zato nikad u životu nisam imala problem da se presvlačim pred nekime, ako je situacija da moram, stav mi je: ''ako tog i tog čini jako sretnim što mi je vidio sisu na sekundu, jadan on i nek se veseli''. Isto tako, za ove ljude koji su producente Big Brothera i sličnih emisija učinili novčano bogatima, te ljude smatram vrlo ograničenima - nemaš nešto 2% pametnije u životu? Nekoga za razgovor npr.? Draže ti je buljiti u nepoznate ljude koji se prepucavaju na televiziji? U tu kožu se ne znam staviti. I ne znam se staviti u kožu onih koji sa ''strahom i prijezirom'' gledaju moje ruke, odjeću i kosu. U toliko primitivnom svijetu sam valjda ja hodajući skandal iako gledam svoja posla. Rušenje Twin Towersa je skandal, a ne nečije istetovirane ruke ili činjenica da se netko razveo.

Ali sve dok je ovo drugo dvoje skandal, svijet će biti u kurcu. Možda ipak ljudima malo fali obrazovanja i otvaranja očiju. Svi vole za sebe reći da su otvorenog uma, ali to je najveća laž cijelokupnog čovječanstva ovog stoljeća. Da je to stvarno tako, nečija sisa ili Big Brother ne bi bili najčitaniji, najgledaniji i najguglaniji pojmovi svakog tjedna. Živimo u mraku zatvorenih umova.

25.04.2021. u 00:33 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2021  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (17)

Opis bloga iliti osobe

blog
Ženska kojoj je prestalo biti stalo.
Biti stalo što će drugi misliti.
Misliti o njenim mislima.

Tko to gleda?