1. Ako ste vlasnici, vodite računa o svom vlasništvu i onima koji tom vlasništvu daju vrijednost i smisao, jer svaki bloger uvećava vašu imovinu i vašu dobit. 2. Kada želiš nešto, dovoljno je da to i zatražiš, želimo da se to primijeni i na blogere. Mi smo oni koji stvaraju blogosferu! Mi radimo za vas bez plaće, budite barem fer! 3. Kada postavimo neko pitanje, želimo na njega čuti i odgovor. Ne želimo vikati u gluhu tišinu. 4. Kada zamolimo informaciju, želimo je i dobiti Kod nas nema nekih skrivenih poruka niti predbacivanja. Ako tražimo pomoć, onda je i trebamo, a svojim radom je i zaslužujemo. 5. Dosta nam je jednosmjerne komunikacije s adminima. Budite barem toliko pristojni da odgovorite na postavljeno pitanje! 6. Mi smo jedina besplatna radna snaga.Bar ponekad ne mislite samo na sebe. To nije ništa strašno. Molim vas da se naviknete na to da na pitanja treba odgovoriti, to je stvar osobne kulture, čak i u virtualnom svijetu. 7. Ako blogeri pišu svaki dan, nađite i vi vremena za oodgovore na njihova pitanja. 8. Nema nikakvog zadovoljstva u tome da te ignorira netko tko živi od tebe. Predlažem štrajk u pisanju blogova na tri dana. 9. Kad postavljamo pitanja, ne radimo to samo zato da vas gnjavimo. 10. Imate dovoljno koristi od našeg pisanja, nemojte nas tjerati da molimo. Nemojte ignoriranjem sami sebe dovoditi do financijske propasti, jer naš rad nije nikakav dokaz naše ljubavi prema vama! Radi se o razmjeni: vi nama prostor, mi vama sliku, glazbu i riječi, no ako komunikacija ne bude dvosmjerna, mnogi će odustati, mnogi već jesu. 11. Mnogi imaju i po nekoliko blogova.I bloger zbog kojeg nastaje ovaj manifest ih je imao čak četiri, zar ne zaslužuje pomoć? 12. Jednostavno je odgovoriti na upit. Odgovori poput da ili ne su potpuno dovoljni kod svakog pitanja! 13. Kada imaš problem, prirodno je zamoliti za pomoć i prirodno je očekivati odgovor i rješenje. Ne tražimo sažaljenje nego korektnu suradnju. 14. Frustracija ubija volju za rad, a izostanak odgovora budi revolt i vodi odustajanju i kad su manji problemi u pitanju. 15. U ovom manifestu nema ništa što se može dvojako tumačiti.Bloga bez blogera nema, a bez suradnje blogeri bi mogli odustati. 16. Svi vlasnici vide samo profit! Samo dalekovidni vide i kako ga održati i još uvećavati. 17. Mi blogeri očito volimo pisati i biti čitani, kao što vi volite novac koji ljudska potreba da se izrazi donosi.No, ako vi nas ne razumijete; ne razumijemo ni mi vas!Jednostavna logika. 18. Kada vas nešto pitamo odgovorite! 19. Nemojte nas pitati da li nam se blog sviđa! Kada ne bi bilo tako, većina nas ne bi bila tu gdje jesmo!No, ako želite i da ostanemo tu i privučemo još blogera, potrudite se malo kad zagusti. 20. I na kraju osnovno pravilo: U slučaju najmanje nedoumice, dileme ili sumnje, o čemu god se radilo, ponudite nam najjednostavnije rješenje, odgovorite nam , makar to morao biti i negativan odgovor!!! Ovaj manifest pošaljite na što je god moguće više blogova, da napokon i jednom zauvijek admini i vlasnici portala uspiju razumjeti blogere! MI STVARAMO BLOG!!! |
kliknite na link za prava blogera. Hvala ! pobuna u magli |
photo by interplet ...iako sam već stavljao slike ovog u isto vrijeme čarobnog i zastrašujućeg raskršća, uvijek vrijedi doći ponovo... klikni,dolje,ako želiš vidjeti sliku u pravoj veličini |
Premijernu predstavu Hanjo u režiji Senke Bulić, adaptaciju drame japanskog pisca Yukia Mishime koja je nastala kao dio ciklusa Pet modernih, možete pogledati u Teatru Itd-a 23. studenog u 20 sati. Hanjo je predstava o autoru i njegovim fantomima. Predstava istražuje i sliku i pokret japanskog klasičnog teatra, ali i njihovo uništenje. Uništenje slike realizira se kod Mishime neovladanim strastima, vječnim čekanjem umišljenih ljubavnika koje dovodi do ludila pa time i do slika koje su plod halucinacija, sve do smrti. Reprizu predstave možete pogledati 24. i 26. studenog u 20 sati. vidi,Net.hr Teatar &TD YUKIO MISHIMA: HANJO prema motivima drame Yukia Mishime HANJO premijera: 22. studenog, u 20 h izvedbe: 23., 24. i 26.11. u 20 Redateljica: Senka Bulić Glume: Ana Karić, Ivana Jozić, Mislav Čavajda Ikone: Silvio Sentić, Miro Manojlović, Darko Japelj Scenograf: Tomislav Čurković Autor glazbe: Tomislav Čurković Kostimograf: Oliver Jularić Prijevod: Zlatko Wurzberg Oblikovatelj svjetla: Olivije Marečić Produkcija: LAB&TD – otvoreni laboratorij izvedbenih umjetnosti Hanjo je napisan 1956. i dio je ciklusa Pet modernih No drama japanskog pisca i dramatičara Yukia Mishime. Kroz izraženu estetiku vizualnosti predstava nastoji prodrijeti u najintimnije elemente krhkosti. Hanjo je polazišna točka istraživanja, no predstava na scenu donosi i likove vezane za mentalni svijet autora, koji teže nekoj vrsti realizacije opsesivne ljubavi. Kod Mishime se vrlo često radi o opsesijama i razdirućim strastima. Hanjo je predstava o autoru i njegovim fantomima. Predstava istražuje i sliku i pokret japanskog klasičnog teatra, ali i njihovo uništenje. Uništenje slike realizira se kod Mishime neovladanim strastima, vječnim čekanjem umišljenih ljubavnika koje dovodi do ludila pa time i do slika koje su plod halucinacija, sve do smrti. Jedan od prvih estetskih šokova za Mishimu bio je posjet kabuki teatru. Svijet kabuki teatra i zatvoreni svijet “zelenih kuća”, koje su sinonim za bordele. Svijet prepun erotizma obilježio je Mishimu i neće biti izostavljen ni iz nove predstave u Teatru &TD. Predstava traje: 60 minuta vidi,Studentski centar gore,Yukio Mishima |
Svakomu strancu nakon dolaska u Japan bit će uzeti otisci prstiju, u cilju suzbijanja terorizma. Iznimke su diplomati i mlađi od 16 godina. Riječ je o novoj imigracijskoj politici te zemlje - koja je podijelila javnost Službenici kažu da su nove mjere sigurnosti nužne. Tokio je dao čvrstu potporu američkim napadima na Irak i Afganistan, šireći uvjerenje da će i Japan postati metom terorista. Japan je druga zemlja iza SAD-a s takvim sustavom zaštite. Otisci prstiju i fotografije će biti uspoređeni s bazom podataka terorista i dosjeima zločinaca u Japanu i ako se neki nađu na tim listama bit će im zabranjen ulazak u zemlju. Amnesty International smatra da je odluka opasna, te da ne cilja samo na borbu protiv terorizma. Posljednji veći teroristički napad u Japanu dogodio se 1995. U napadu otrovnim plinom sarinom u tokijskoj podzemnoj željeznici poginulo je 12 ljudi. No napad je izvela japanska sekta, a ne strani teroristi, rečeno je u vijestima HTV-a. hvala Ines na linku do teksta Domo arigato gozaimashita ! ...o ovom je već pisala Kućanica iz Japana... |
...vidi tekst na hagakure blogu... gore,unutrašnjost katedrale u Hiroshimi u kojoj je održana danas misa zadušnica za vukovarske žrtve photo by internet vezane vijesti |
Selektor japanske nogometne reprezentacije Ivica Osim na intenzivnoj je njezi nakon doživljenog moždanog udara u petak u svoj kući u Chibi koja se nalazi pored Tokya.Osim je smješten u bolnici u gradu Urayasu,Chiba prefektura. Izvor:Japan Today |
Ivica Osim, izbornik japanske nogometne reprezentacije, u petak ujutro po japanskom vremenu pretrpio je moždani udar, izvijestili su iz Japanskoga nogometnog saveza. Osim (66) je moždani udar doživio u svom tokijskom domu, nakon čega je prebačen u bolnicu. Osima je, kako pišu strane agencije, pronašla žena, a netom prije nego je doživio moždani udar gledao je na televiziji englesku Premier ligu. Zasad nema konkretnijih informacija o stanju velikog trenera. "Šokirani smo. Više od bilo čega sada, željeli bismo da se naš izbornik brzo oporavi", izjavio je predsjednik saveza Saburo Kawabuchi. "Njegov stanje je vrlo ozbiljno i nadam se kako će preživjeti," kazao je Kawabuchi koji je plakao dok je govorio o Osimu. Dodao je kako se cijeli savez moli za Osimov oporavak. Direktor Japanskog nogometnog saveza Kozo Tajima kazao je kako još nitko iz Saveza nije Osima posjetio u bolnici jer nikome osim obitelji liječnici ne dozvoljavaju pristup. Dodao je kako je s njim cijelo vrijeme obitelj. Sve strane agencije prenijele su vijest o Osimovom udaru, a neke donose i njegove izjave u kojima se šalio sa svojim zdravljem. Tako je kada su Japan i Australija na Azijskom kupu, nakon remija, pucali jedanaesterce rekao: "Ne mogu to gledati jer bi to bilo loše za moje srce". Spomenimo samo kako je Japan ipak pobijedio sa 4:3. "Ne želim umrijeti ovdje. Želim umrijeti u svom rodnom gradu, Sarajevu." - prenosi AFP još jednu Osimovu izjavu. Srebrić: Osim je odličan suradnik Glavni tajnik Hrvatskog nogometnog saveza Zorislav Srebrić, kazao je za Index kako je šokiran viješću o Osimovom moždanom udaru te je podsjetio na davne dane kada je Osim na zagrebačkoj Trešnjevci imao prvi nastup za Željezničar. "Sjećam se kada je bio mladić od 19 godina i već onda je na mene ostavio odličan utisak. I kasnije se pokazao kao vrstan stručnjak i poslije smo surađivali kroz Željezničar. On je odličan suradnik i osebujan nogometni erudita. Nevjerojatno mi je da se onako snažnom čovjeku moglo nešto takvo dogoditi." - kazao je Srebrić izrazivši nadu da će se Osim uspjeti oporaviti od posljedica udara. index.hr gore,Osim i Nakamura,igrač škotskog Glasgow Rangersa |
gore,Robert Gates, Američki ministar obrane gore,Shigeru Ishiba,Japanski ministar obrane Američki ministar obrane Robert Gates rekao je kako bi Japan trebao imati ulogu u globalnoj sigurnosti koja bi odražavala njegov status snažne demokratske države. Tretnutačno su američka i japanska politika u zategnutim odnosima oko vojnih pitanja, zbog najave Japana da će se povući iz Afganistana. Gates je rekao kako bi htio vidjeti da Japan na međunarodnoj sceni ima ulogu koja mu i odgovara kao jednoj od najvećih i najbogatijih demokracija svijeta. "Postoji nekoliko međunarodnih mirovnih misija i drugih aktivnosti u kojima bi Japan mogao imati konstruktivnu ulogu", rekao je Gates na konferenciji za novinare. Japanski ministar obrane Ishiba rekao je kako vlada nastavlja pregovore oko nastavka misije u Afganistanu. "Što duže traje neizvjesnost, to se naša pozicija u ratu protiv terorizma doima negativnijom", rekao je Ishiba. * autor teksta:Martina Čizmić,NACIONAL ** vidi i članke na stranicama poslovnog dnevnika o Japanu iz listopada i studenog ove godine |
gore,Koji Yamamura Animirani Made in Japan * ANIMAFEST,ZAGREB,13. - 17.studeni 2007. U programima festivala nalaze se dva japanska anime filma: Putovanje kroz vrijeme Mamoru Hosoda, Japan, 2006, 100', 35 mm Originalni naslov: Toki wo kakeru shoujo Tehnika: 2D/3D animacija, crtež na papiru Režija: Mamoru Hosoda Scenarij: Satoko Okudera Umjetnički direktor: Nizou Yamamoto Dizajn: Yoshiyuki Sadamoto Animacija: Hiroyuki Aoyama, Madhouse Ltd. Montaža: Shigeru Nishiyama Glazba: Kiyoshi Yoshida Zvuk: Shizuo Kurahashi Producenti: Tsuguhiko Kadokawa, Jungo Maruta, Shinichiro Inoue Produkcija: Madhouse, Kadokawa Pictures Inc. Distribucija: Kaze S.A.S. Kada sedamnaestogodišnja Makoto Konno stekne sposobnost da doslovno unatrag "skače" kroz vrijeme, smjesta počne popravljati svoje ocjene i sprečavati osobne nezgode. Međutim ubrzo shvaća da mijenjanje prošlosti nije tako jednostavno kako se čini pa će se na kraju morati osloniti na svoje nove moći kako bi stvorila budućnost za sebe i svoje prijatelje. Prema noveli Yasutake Tsutsuia. Mamoru Hosoda je rođen 1967. godine u Toyami. Godine 1991. pridružio se produkcijskoj kući Toei Eiga (Toei animacija), gdje je počeo raditi na TV-serijama i dugometražnim filmovima. Nakon što ih je 2005. napustio, kratko vrijeme surađuje sa studiom Ghibli, ali ubrzo odlazi i počinje nove projekte pridruživši se umjetnicima u studiju Madhouse koji surađuje sa Satoshiem Konom, Naokiem Urasawom i Yasuhirom Nightowom. Midori Hiroshi Harada, Japan, 1992, 52', Beta SP Originalni naslov: Shoujo tsubaki Režija, animacija, producent: Hiroshi Harada Umjetnički direktor: Katsufumi Haryu Snimatelj: Nobuyuki Sugaya Montaža: Toshiharu Ogata Glazba: J. A. Seazer Produkcija: Kiryukan Tokio sredinom 50-ih. Nakon što mlada prodavačica cvijeća Midori izgubi oba roditelja pridružuje se putujućem cirkusu. Tamo je zlostavljaju i iskorištavaju sve dok se jednoga dana ne pojavi zagonetni mađioničar koji joj daje nade za bolju budućnost… Film "Midori" kultni je film zabranjen u Japanu, nastao prema mangi "Mr. Arashi's Amazing Freak Show" Suehira Marua. Svaki je crtež u filmu nacrtao Harada, zbog čega mu je trebalo pet godina da ga dovrši. Hiroshi Harada je rođen 1962. godine. Sa 14 godina je počeo snimati 8 mm animirane filmove. Na njega je utjecao nezavisni filmski pokret Dokuritus Eiga Undo, a studirao je i teoriju režije Satsua Yamamota. Godine 1983. napravio je televizijski animirani film s japanskim veteranom animiranog filma Yasujiem Moriem. Nastavio je s radom u avangardnom pokretu, spajajući slike, glazbu, marionete i ples. Njegov animirani film "Death Lullaby" ('85), koji tematizira školsko nasilje, prikazivan je na mnogim svjetskim festivalima. * crotaku, anime fansite |
Hrvatska je postala turistički hit u Japanu, a budući je cilj uzeti što veći dio od 17 milijuna Japanaca koji godišnje obilaze svijet Makar na putovanje krenuli i s partnerom, Japanci u hotelu žele sobu s odvojenim krevetima. Ne dolazi u obzir niti kupaonica bez kade jer u tom je narodu duboko ukorijenjena kultura kupanja u kadama. Hrvatske wc školjke su im previsoke, a za doručak žele kuhanu rižu i jela od ribe. Salatu od hobotnice uvijek će rado pojesti. Osjetljivi su i na najmanje pojedinosti pa će japanski turist itekako zapaziti kako je servirana hrana, je li osoblje ljubazno ili kako se odjenuo vozač ili vodič. Vrlo su striktni kad je u pitanju usluga - žele isključivo ono što su naručili i neće biti zadovoljni makar dobili i bolje. Japanski turistički zakon strog je: kazna se plaća u slučaju da dođe do bilo kakve promjene ili nesrazmjera u naručenoj i izvršenoj usluzi. Neće tako Japanac biti zadovoljan čak i ako, primjerice, dobije uslugu na razini pet zvjezdica, a platio je za četiri, jer organizator će morati plaćati penale. U Hrvatskoj ne moraju brinuti da će dobiti više za manje, u najboljem će slučaju dobiti ono što su i platili. Lako za krevete i kadu, pa i zahode kojih je, smatraju Japanci, premalo u Hrvatskoj, ali zasigurno će (ne)srazmjer usluge biti najveći izazov ovdašnjim turističkim djelatnicima koji su itekako zainteresirani za japanske turiste, poznate kako odlične potrošače. Okupili su se tako predstavnici turističkih kompanija i putničkih agencija u srijedu u Zagrebu, na prezentaciji Atsushi Saito-a, atašea Veleposlanstva Japana u RH koji im je na tečnom hrvatskom jeziku pokušao približiti specifičnosti japanskog turističkog tržišta. I Atstushi potvrđuje kako je Hrvatska postala turistički hit u Japanu. Još donedavno kao samostalna država ondje nije bila posebno poznata, a oni koji su i čuli za nas - klonili su se zbog rata. Do protekle godine japanskim su turistima informacije o našoj zemlji bile dostupne putem tek jednog poglavalja unutar turističkog vodiča za Središnju Europu, ali ove su godine tom tržištu osigurane četiri nove publikacije samo o Hrvatskoj, a HTZ i sustav turističkih zajednica redovito objavljuju brošure namijenjene isključivo japanskim turistima. Čak je u pripremi i otvaranje predstavništva HTZ-a u Tokyu jer i Hrvatska želi dio japanskog turističkog kolača - samo je lani 17 milijuna Japanaca putovalo izvan svoje zemlje, a ondašnja turistička politika procjenjuje da će se kroz nekoliko godina taj broj povisiti na 20 milijuna! U našoj zemlji ih je prošle godine bilo oko 64 tisuće, a ostvarili su stotinu tisuća noćenja. I hrvatsko veleposlanstvo u Japanu aktivno sudjeluje u promociji, a negativan imidž rata i sukoba postupno nestaje iz percepcije prosječnog Japanca. Interes japanske javnosti za Hrvatsku pobudile su utakmice u sklopu FIFA Svjetskog nogometnog prvenstva 1998. i 2006. godine između reprezentacija dvaju zemalja, a u zemlji Izlazećeg sunca Hrvatsku su posebno popularizirali i Mirko Filipović, Maksim Mrvica, Goran Ivanišević... Fenomenu širenja interesa za Hrvatsku u Japanu doprinijelo je i imenovanje Ivice Osima, glavnim trenerom japanske nogometne reprezentacije. Možda je upravo Mrvica ili Cro Cop potaknuo neke od 1.400 Japanaca koji su koncem kolovoza i početkom rujna s četiri čartera iz Tokya sletjeli u Zagreb i Dubrovnik. Bila je riječ o gostima koji su većinom prvi puta posjetili Hrvatsku, više od polovice bilo je starije od 60 godina, a 70 posto su bile žene. Najstariji putnik imao je 84 godine i smjelo se uputio na vrlo zahtjevnu turu - u samo 8 dana prokrstarili su Hrvatskom, Slovenijom, BiH i Crnom Gorom! Naime, japanski turisti vole u što kraće vrijeme vidjeti što više destinacija pa je jedan let obuhvaćao oko desetak različitih itinerera. Uz glavne destinacije Zagreb, Plitvice, Split i Dubrovnik upakirane su bile i posjete Bledu, Postojni, Ljubljani, Mostar i Kotor. Prosječna cijena po ovom putovanju bila je 2.200 eura, a u Hrvatsku su ih doveli JTB World vacation- najveća turistička kompanija u Japanu, i JAL, najveća tamošnja aviokompanija. Japanci putuju u grupama i preferiraju zajedništvo tijekom putovanja pa preporučuju da se svim gostima u grupi osigura potpuno jednak tretman. Nipošto ih se ne smije razdvajati pri smještaju ili kakvoj drugoj usluzi. Japanski ataše preporučuje Hrvatima da promoviraju hotele i druge turističke proizvode terminima koji će impresionirati japanske goste. Primjerice, Hotel Esplanade kao "Hotel Orient Expressa", a vino Dingač kao "Titovo vino", jer za Tita, navodno, u Japanu još svi znaju. Oni koji žele japanske turiste u "svojoj butigi" moraju itekako voditi računa o uslužnosti jer Japanci su poznati po tradiciji izrazite uslužnosti, pa očekuju isto i u zemlji u koju putuju. Saito ističe kako Japancima odgovara naše gostoprimstvo i japanski gosti poručuju kako je najbolje da se ponašamo prirodno. Upozorava da ih ne pozdravljamo naklonom i sklopljenim rukama na srcu, jer oni to čine samo u hramovima. Uvrijedit će se ukoliko ih se zamijeni s Kinezima, Tajvancima ili Korejcima. Japanci bi učili hrvatski Turisti iz Japana voljeli bi da ih u Hrvatskoj dočeka više osoblja koji znaju oba jezika, japanski i hrvatski. Japanski ataše ističe kako bi puno Japanaca željelo učiti hrvatski, no preskupo im je. Žali se da im hrvatska Vlada ne daje stipendije, za razliku od japanske koja stipendira hrvatske studente. Kao 'prvu pomoć' za doček Japanaca darovao je mali riječnik japanskog jezika: dobro došli= jokoso dobro jutro= ohajo gozaimasu dobar dan = konnichi wa dobra večer = konban wa laku noć = ojasumi nasai do viđenja= sajonara izvolite = doozo hvala = domo arigato gozaimasu ispričavam se = sumimasen/gomen nasai japanski jezik = nihon go ima = arimasu nema = arimasen znam = shitemasu ne znam = shirimasen razumijem = wakarimasu ne razumijem = wakarimasen ovdje je = kochira desu Prosječan japanski gost je: - vrlo dinamičan - putuje tijekom cijele godine - ne štedi na hrani i suvenirima - odsjeda u hotelu - jede u lokalnim restoranima - želi putovanje od tjedan dana * članak je preuzet sa stanice poslovnog dnevnika na kojoj možete pročitati još dva teksta vezana uz temu japanskih turista u Hrvatskoj ** zahvaljujem smiling cricketu na linku poslovnog dnevnika na kojem se nalaze ovi tekstovi;Domo arigato gozaimashita ! |
Tabu(Zabranjeno) japansko-francusko-britanski film (GOHATTO, 1999.) HTV 1 petak,02.11.2007. 00:05 Trajanje:95 min. Uloge: Takeshi Kitano, Ryuhei Matsuda, Shinji Takeda, Tadanobu Asano, Koji Matoba, Yoichi Sai Scenarij: Nagisa Oshima i Ryotaro Shiba (prema romanima Shinsengumi Kepporokua) Redatelj: Nagisa Oshima(1932) Drama. Kyoto, 1865. godine. U hramu Nishi-Honganji vojska Shinsengumija odabire novake pod ravnanjem narednika Isamija Kondoa (Y. Sai) i kapetana Toshiza Hijikate (T. Kitano). Kandidati, opterećeni vrlo napornim treninzima, moraju se součiti s najboljim ratnikom vojske, Sojijem Okitom (S. Takeda). Jednoga dana dvojica vrlo perspektivnih ratnika ulaze u vojsku: Hyozo Tashiro (T. Asano), samuraj nižeg ranga iz klana Kurume, i Sozaburo Kano (R. Matsuda), mladić čija zasljepljujuća ljepota privlači sve poglede. Oko njega će početi izbijati sukobi i svađe ostalih pripadnika klana. Kapetan Toshizo može intervenirati ako to želi, no radije pušta Kana da sam odabere kako će se ponašati... "Gohatto" je iznimno uspio film uglednoga japanskoga redatelja Nagise Oshime (Boy, In the Realm of Senses, Sretan Božić, gospodine Lawrence) o životu u samurajskoj vojnoj školi u šogunsko vrijeme, odnosno, pri kraju "samurajske" ere, sredinom 19. stoljeća. Vrlo je zanimljiv jer na osobit način, uz naturalističke prikaze obučavanja mladih ratnika i njihovih međusobnih sukoba, razmatra temu homoseksualnosti u takozvanoj shudo tradiciji - ljubovanja starijih, nadređenih muškaraca s mlađima unutar zatvorene, samurajske sredine. Glavnu ulogu tumači slavni japanski glumac i redatelj Takeshi Kitano, koji je našim gledateljima najpoznatiji po nedavno emitiranom filmu "Zatoichi samuraj". gore,Beat Takeshi tj. Takeshi Kitano(1947),figura kakva ne postoji na zapadu, jer on je redatelj,glumac,scenarista,producent,slikar,kolumnist,autor knjiga, TV zvijezda i tko zna što još,nema što on nije * linkovi: Takeshi Kitano,google Nagisa Oshima,google |
< | studeni, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |