x...za njega...x

Vec godinu dana ja na tebe cekam
Vec godinu dana sretna nisam bila..
I sanjam o sreci…
Sanjam o onom danu kad
Ponovno cu te sresti
Da dotaknem tvoje lice malo i umorno
Zelim da snovi postanu java
A da java postane san..
Zelim te ponovno sresti
Da sreca prekrije tugu u ocima mojim
I da osmjeh ponovno padne na moje lice
Zelim da me poneses na krilima ljubavi
Da plovim nebom na bijelim oblacima
Zelim…zelim te pored sebe…
Barem na tren..neka traje zauvijek

08.05.2009. u 00:52 | Reci nekaj pametnog (4) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ovo je samo moje..i tu bum pisala kaj god ocu..
U ovom blogu pišem o svome životu...kako napredujem u razvijanju svojih mogučnosti..
o odnosu s drugim ljudima...
o mojim raspoloženjima...i sličnim stvarima.
Onaj koji će ismijavati nije dobrodošao.
Što se tiče komentara, ne ostavljajte komentare poput sljedečih:
"Super blog", "Hey, svrati do mene" i sl.
Mene ne zanima jeli ovaj blog nekome super ili ne.
Samo me zanimaju mišljenja drugih o onome što se
događa u mome životu.
ovo je samo moje..i ak neko misli kopirat nek
ode i nade si zivot...
a ne da tu druge kopira...taj mora da je jadan i da nema svoje misljenje..
Ugodno čitanje... i nemojte gledati iza sebe... ne pitajte zašto... samo nemojte.
tolko o tome


mom srcu drago:metal,crna i ljubičasta boja,tišina,samoća,
moja šuma,tamna strana,muzika,sviranje
jedna osoba,mrak,kiša
i jos dve osobe(tea i dada)



x...about me...x
a girl who name is tina
she live for music
she is a dreamer
the world breake her
belive in nothing
she love one boy <3
and best friend tea and dada <3
she love rain,black color,metal music,dark and silence
she hate some people and harm

x...Neke moje pjesme...x

LAKU NOĆ
Prije no što zemlja zaspaše,
Nebo i oblak tamni oči zaklopiše,
na prozoru obasjana mjesečinom,
Sjedim ja i na tebe mislim
Ljubavi moja.
Duboko u noć slušam tišinu,
A mjesec me mlad obasja
Kao da u moju dušu zaviruje
I gleda brodolom srca mojega.
Pokazah mu svoje najdublje želje,
A ono zasja još jače,izgleda
Kao da sjaji krvavim sjajem
I znam, da u sobi tvojoj sada
Dopire svjetlost njegova jaka,
Da obasja lice tvoje malo i umorno
I zaželi ti ...laku noć...
sjaje zvijezde brojim,
Kao minute što su prolazile
Kada zajedno smo bili ti i ja.
I nakon svakog našeg susreta,
Uvijek sam zaželjela ti ... laku noć....
Kao što sve dođe, tako i prođe.
Pa se oprostih od mjeseca i zvjezda,
Jer uskoro zli covjek ce me odvojiti od njih,
A koliko sam ovdje na tebe mislila,
samo nebo ce znati,koliko me boli
Moja bol će ploviti nebom,
A tebi, ljubavi moja,
Laku noć.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NOĆ U PATNJI

Sjedoh u travu među krijesnice,
Pogledah u divno većernje nebo.
Vidjeh kako zvijezde sretno trepere,
A eto u trenu bljesak i zlatan trag male zvijezdice.
Padaše polako, jedna tužna među tisuće veselih.
Brzo zaželjeh želju toplu da srce moje razveseli.

Poželjeh one prekrasne crne oči,
Te prstima kroz onu meku i divnu, crnu kosu proći.
Osjetiti nježne dlanove na svojoj koži,
Uz toplinu tijela se stisnuti,
I prekrasn glas slušati,
Koji moje ime govori.

Poželjeh njegov smijeh slušati,
Simpatične pokrete tijela i lica gledati
Koji će me uvijek veseliti.
O da mi je i zagrljaj čvrst,
Koji pamtit ću viječno
I poljubac jedan onih usana vrelih,
O ljubavi moja....

Upitah se, da li zvijezde ispunjavaju želje?
Zaslijepi me svijetlost jaka,
Pogledah kraj sebe i vidjeh zvijezdu
Kraj dlana kojoj polako
Svijetlost gasi se do svog kraja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


APSOLUTNO NIŠTA

Ništa.apsolutno ništa
potpuna tišina..mrak i gorčina
tupo gledam u zidove,
a suze umivaju moje lice..
osječam ogromnu prazninu u grudima..
ne dišem,nemam snage,a ni volje da ustanem..
nemogu više,potpuno sam uništena
i sve što želim je da ova bol napokon prestane..
da nestane u potpunosti,u istoj brzini u kojoj je dosla..
ništa ne osječam...apsolutno ništa osim ove tupe boli
i ogromne praznine..u meni nema vise ničega
osim praznine i boli..nemogu više..ovaj put je to jace od mene..
gotovo je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KRVAVE RUŽE

Ruže, ove krvave ruže....
Slika su moje gorke,
a tako slatke patnje
Gledajući ove crvene ruže,
u rukama svojim, kao živo biće,
njegujem tople i meke latice.
I plaćem i prestati ne mogu,
kao obasuta trnjem,
stvara se ugodna bol,
a krvave suze teku niz lice,
skrivajući tajnu koja polako
odlazi u viječno sjećanje
najmilije mi ljubavi.

U sebi vićem,nitko me ne ćuje.
Zarobljena u ovom prokletstvu,
u srcu gorim, krvarim iz očiju.
Samo me ove crvene ruže gledaju,
i upijaju svaku kap mojih krvavih suza.
Toliko proplakanih noćiju,
a nitko nezna, ,što voljeti znaći,
život za nekog dati,
kao ove krvave ruže kratkog vijeka,
žrtva za vječnu radost i ljepotu
sjećanja na najmiliju mi ljubav.volim te
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us