srpanj, 2006 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svasta i nista...........
Opis mene.....
Ime:NeNo
Godine:15
Grad:RiJeKa
Volim:RaP,HiP-hOp,NoGoMeT,aUtE,mOtOrE.....
Ne volim:RoCk,MeTaLiC,TeNiS,........
Naj reper:2Pac
Naj nogometas:Raul
Naj auto:Porsche
Naj motor:Kawasaki Ninja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
hm.... mala inka....
Sara - Naj frendica
Ivana - luda cura
Leyaaa - super cura
Kika.. - zajebana mala
Mysa - cool frendica
Mala Plava - fora cura
Nina - satro cura...
Gogo- super frend
Cigla - super za zajebanciju
My Secret Life- fora
Tina - reperica
Striga - cool
Mely - cura koja obozava sex.....
Pricess -.....sve super
Robi - frend
Prco - boy from da Cavle....cool
Sonja- frendica iz osnovne....super je
Dea - ok cura
Enny i Jasna - crazy girls
3 Racunalke -fora curke
Sto se tice linkova,nisu svi tu.....pa koga sam zaboravio ili ko oce u linkove neka kaze....i odmah leti u linkove....hehe
This album is powered by BubbleShare - Add to my blog
Vulcan 1600 Classic ili kraće VN1600 pripadnik je kraljevske klase cruisera ove plemenite obitelji. Motor se kupuje isključivo po narudžbi i nije baš čest na našim cestama. Sjeli smo na motocikl i oprezno ga ispravili s bočnog nogara.
Stvarno je težak. Njegovih 307 kg je otprilike težina manjeg konja. Mjenjač je pomalo krut, ali to nadomješta “klackalica” koja olakšava mijenjanje brzina po sistemu prsti-peta, što dodatno pridonosi udobnosti. Prilikom svake promjene stupnja prijenosa čuje se već dobro poznati kardanski zvuk. Položaj sjedenja je vrlo ugodan, što se i očekuje od ovakvog cruisera.
Sjedi se uspravno s blagim nagibom prema nazad, stražnjica je duboko smještena u “sedlu”, a trtica oslonjena na povišeni dio vozačkog sjedala, što posebno pomaže prilikom ubrzavanja, kada tijelo klizi prema natrag. Suvozačko mjesto je također dovoljno prostrano i udobno će se smjestiti čak i oni većih proporcija.
Blatobrani su postavljeni nisko u klasičnom stilu i pružaju dobru zaštitu od špricanja. Za motocikl ovih proporcija, čija dužina doseže više od 2,5 metara, gotovo je iznenađujuće da ga se vozi s izuzetnom lakoćom.
Ciklistika je na visokoj razini za ovaj tip motocikla, a međuosovinski razmak od 1680 mm pridonosi udobnosti. Masa VN-a u vožnji ne predstavlja problem i upravljivost je vrlo dobra.
Motor vrlo dobro prima gas pa vas ovih umjerenih šezdesetak konja može ponekad iznenaditi ako ga malo agresivnije odvrnete. Velika zapremina od 1552 ccm i okretni moment od 127 Nm pri niskih 2700 okretaja u minuti ulijevaju povjerenje vozaču, dok ostali sudionici u prometu osjećaju strahopoštovanje.
Ovaj će motocikl pružiti puno zaljubljenicima u klasiku, a s njim se može proživjeti cijelo desetljeće. Trenutno je tržišno najpovoljniji i definitivno opravdava svoju cijenu od 85.200 kn, koja je daleko ispod konkurencije.