Vulcan 1600 Classic ili kraće VN1600 pripadnik je kraljevske klase cruisera ove plemenite obitelji. Motor se kupuje isključivo po narudžbi i nije baš čest na našim cestama. Sjeli smo na motocikl i oprezno ga ispravili s bočnog nogara.
Stvarno je težak. Njegovih 307 kg je otprilike težina manjeg konja. Mjenjač je pomalo krut, ali to nadomješta “klackalica” koja olakšava mijenjanje brzina po sistemu prsti-peta, što dodatno pridonosi udobnosti. Prilikom svake promjene stupnja prijenosa čuje se već dobro poznati kardanski zvuk. Položaj sjedenja je vrlo ugodan, što se i očekuje od ovakvog cruisera.
Sjedi se uspravno s blagim nagibom prema nazad, stražnjica je duboko smještena u “sedlu”, a trtica oslonjena na povišeni dio vozačkog sjedala, što posebno pomaže prilikom ubrzavanja, kada tijelo klizi prema natrag. Suvozačko mjesto je također dovoljno prostrano i udobno će se smjestiti čak i oni većih proporcija.
Blatobrani su postavljeni nisko u klasičnom stilu i pružaju dobru zaštitu od špricanja. Za motocikl ovih proporcija, čija dužina doseže više od 2,5 metara, gotovo je iznenađujuće da ga se vozi s izuzetnom lakoćom.
Ciklistika je na visokoj razini za ovaj tip motocikla, a međuosovinski razmak od 1680 mm pridonosi udobnosti. Masa VN-a u vožnji ne predstavlja problem i upravljivost je vrlo dobra.
Motor vrlo dobro prima gas pa vas ovih umjerenih šezdesetak konja može ponekad iznenaditi ako ga malo agresivnije odvrnete. Velika zapremina od 1552 ccm i okretni moment od 127 Nm pri niskih 2700 okretaja u minuti ulijevaju povjerenje vozaču, dok ostali sudionici u prometu osjećaju strahopoštovanje.
Ovaj će motocikl pružiti puno zaljubljenicima u klasiku, a s njim se može proživjeti cijelo desetljeće. Trenutno je tržišno najpovoljniji i definitivno opravdava svoju cijenu od 85.200 kn, koja je daleko ispod konkurencije.
Post je objavljen 23.07.2006. u 09:10 sati.