22.03.2008., subota

Fala ti Slobodna!

Ljudi moji jesan danas sritan. Odavno se već nisan tako razveselija ka šta san se razveselija jutros kad mi je u ruke došlo moje omiljeno svakodnevno štivo. Kad mi je s naslovnice blisnija u oči onako crven i slasan odma su mi sline počele cidit niz usta. Pršut, judi, pršut mi se smije s naslovnice Slobodne, «jedne od najvećih novina u južnom dijelu Hrvatske», kako Google pretraga kaže. Draže mi je bilo vidit ti pršut nego da su na naslovnici objavili da smo primljeni u NATO ili još bolje u EU. Ili da Bush, uz Zagreb, do koji dan dolazi posjetit i Šćekiće.
Da bi bija još sritniji pobrinila se i slučajnost da mi dopadne fita pršuta onako s više crvenoga nego biloga. Ajde, istinu za reć, nije in poletija nož pa osika seljački debelo nego je fitica rizana onako filigranski precizno, s pomjon, more se kroz nju vidit i Vis ako se potrudiš. Ali bože moj bitna je dobra namjera.
I samo da su se u EPH bolje organizirali i domislili, i danas, osin ovoga pršutića u Slobodnoj, i uz Jutarnji dali čitateljima komad sira, a uz Globus komad kruva ispod peke, i gospe mi ako to ne bi bila bogovska marenda za ovi nevojni i tišikavi narod.
Sad nestrpjivo čekan sljedeći praznik: evo već za malo više od misec dana je i Prvi maja. Mogli bi onda Pavić i kumpanija s novinon dilit vakumiranu porciju fažola i plastični kućarin. Virujen da bi in to prilično povećalo nakladu, ali i smanjilo redove taj dan prid kazanima u Maksimiru i na Marjanu. Ajde, idi gladni narode, Pavić časti!
A mogli bi oni i češće uvest ova iznenađenja u novinama, a ne čekat državne blagdane. Recimo, počet dilit deke svake nedije: jedne dat malo brašna, druge malo cukra, pa malo uja, rizi, manistre, kumpira... Sve za privuć čitatelja. Jer jebi ti ono šta in unutra oni novinari pišu i pizde. Neš ti tamo kvalitete i raznovrsnosti. Same reklame i stare vijesti. A svaka marketinška pizda zna da je naslovnica ono šta prodaje novinu. A ovi narod je dobro ogladnija i bit će iz dana u dan sve više debulece i nevoje. I zato, na naslovnicu zalipit po deka parizera i svi će ti kupit novinu. Kad već unutra nema šta za pročitat, bar neka se naidemo ka judi.
Iden sad pojist oni pršut. Je da će ga bit problem podilit na nas pet, al bože moj uskrsno je vrime, ne triba bit ingord...

- 14:54 - KomentirajIsprintaj - #

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv