03.03.2008., ponedjeljak

Nesvrstani postaje zaista nesvrstan

Eto, došao je i taj dan. Nakon dugog razmišljanja i brojnih dvojbi odlučio sam se napokon na korak ka osamostaljenju i proglašenju nezavisnosti. Na adresi http://nesvrstani.org od sada ćete moći nastaviti čitati moje umotvorine. Kako će ovo biti sada toliko popularna nadzirana neovisnost, jednakim ritmom kao i do sada (što znači bar jednom tjedno) i na ovome mjestu i na nesvrstani.blog.hr-u objavljivat ću standardne (glupe ili pametne, zavisno već o inspiraciji) postove. A one koji žele znati više pozivam da mi se pridruže na gore navedenoj novoj adresi.

Što to donosi novoga? Pa u prvom redu na ovoj adresi ću pokušati revitalizirati svoj Photoaddict blog koji je dosta dugo vremena bio zanemaren, jednako kao i ponovno oživjeti moj najdraži hobi, što hoće reći - fotografiju. Dakle, političkim frazama rečeno, na ovome mjestu je napokon ostvaren tisućljetni san o ujedinjenju mojih dvaju blogova – Nesvrstanog i Photoaddicta. Glede foto dijela bloga ubuduće ću se potruditi da ne samo objavljujem fotografije uz osnovne šture tehničke podatke, već i da malo pišem o njihovom nastanku (ono: di san bija, šta san radija i sl.). Uz to, nadam se i da ću na matičnom blogu biti u mogućnosti ipak nešto češće objavljivati neke kraće postove od dosadašnjeg uobičajenog ritma.

Sljedeća stvar koja me veseli vezano uz ovu promjenu je novi izgled bloga nastao u nekoliko dana nakon što sam upoznao sve mogućnosti za mene novog alata zvanog Word press. Ovo na što je dosad sličio moj blog teško bi se moglo nazvati pristojnim izgledom, pa sam se sad malo više potrudio i uz pomoć Cleaker teme (koju sam dugo kasapio i tramakavao) napravio nešto što mi se napokon svidjelo. Lagao bih kad bih rekao da je sve išlo glatko. Na početku sam imao stanovitu ideju s NewYorker temom koja se u kasnijem razvoju pokazala neprilagodiva mojim zahtjevima, pa sam zatim čak i pokušao perverzije poput instaliranja Revolution 2.0 teme, ali sam na kraju ipak shvatio da je jednostavnost moj forte i stoga je sada pred vama ovaj dizajn. U spomen na Newyorkera ostali su crveni linkovi, a u spomen na Revolution ovaj favicon gore u navigacijskom baru vašeg Firefoxa. I, naravno, u bookmarksima, ako me tamo stavite ;)

Sljedeći problemi su došli kada sam trebao uštimati sve one pluginove instalirane u blog od kojih je možda najznačajniji Yet Another Photoblog WP plug-in koji blog vulgaris pretvara u punokrvni foto blog. Ima, doduše još nekih funkcija koje bih želio dodati, ali to će valjda doći s vremenom. Koliko sam dosad uspio vidjeti, na blogu nema nikakvih ozbiljnijih grešaka i bugova. Ako slučajno naletite na koji, volio bih da mi javite.

Oni koji će se pitati zašto je u pozadini logoa broj 3.0, objašnjenje da je to u uskoj vezi s egidom «nastavak bloga istim sredstvima» jer dok je verzija 2.0 bila ona na blog.hr-u koja će uskoro ući u četvrtu godinu postojanja, ona je samo bila nastavak jedne davne web priče oko pokojne Skandejuše pokrenute još 1999. godine.

To bi bio kratki manifest na početku ove nove verzije nesvrstanog blog bivstvovanja koji sam želio podijeliti s vama. Da ovaj post završim krajnje patetično, parafrazirat ću Churchilla i obećati vam krv, blog i suze.
- 21:15 - KomentirajIsprintaj - #

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv