Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

četvrtak, 24.08.2006.

TOKIO HOTEL : DOLAZE ILI NE

Hey! wavewave Dugo me nije bilo. Posao. Nije to lako. yes No što se tiče dolaska Tokio Hotela, moramo napokon raščistiti neke stvari! Znam ja dobro kako ovo zvuči. Sad sigurno mislite: Ma super sad će još reći da ne dolaze. Eh pa to vam neću reći… Inače bih to odmah navela u naslovu, a kako nije u tom stvar, baš takav je naslov. Dakle, na drugim blogovima u komentarima vidim da se često postavljaju pitanja je li istina da dolaze. Ljudi očito nisu sigurni, mnogi vjeruju da je sve to trač, ali eto ja se nadam… yescerek
Znam da sam već davno objavila taj post u kojemu sam točno navela i datum kad dolaze i znam da je glupo da to pobijam, ali to se mora srediti…hrvatska
Dakle na par blogova sam vidjela da su informacije da dolaze istinite i vlasnici blogova su u to potpuno sigurni… A opet, neka službena informacija se nigdje ne spominje… No, možda bi bilo dobro da znate da je na njemačkim vijestima objavljeno da dolaze (to mi je ipak malo sumnjivo, ali ako su govorili kuda idu, moguće je). Ja te vijesti nisam vidjela, uostalom ne znam njemački (nažalostbang). To je još jedna informacija u koju možemo, a i ne moramo vjerovati… Uostalom to može biti veeeliki trač, a opet i ne mora…
No dobro, mislim da je svima dosta toga da ili ne, može ili ne mora i te gluposti…
Znači dolazimo do zaključka da je tu još uvijek ta crna sumnja i mogućnost da je to trač, ali ta je sumnja sve manja i manja…

AKO SAM REKLA DA DOLAZE, ONDA DOLAZE cool ali sigurno ste se svi zapitali kad ste vidjeli one komentare u kojima se vidi da ništa nije sigurno i da još mnogi vjeruju da je to trač…

Ovo bi bilo za sada, i na kraju ovoga nemojte biti obeshrabreni već zapamtite:
NADA UMIRE ZADNJA!!! deaddead

A evo napokon i jedan koma intervju… Ja sam se bacala od smijeha… Uživajte… rofl

TOKIO HOTEL
O VJENČANJIMA I ŽENIDBI


Bravo: Biste li se željeli udati jednog dana?
Tom: Teško za zamisliti. Vjenčanja su staromodna. Postoji li prava ljubav? Ne znam
Bill: Ja vjerujem u nju ! ! (opet on i njegova prava ljubav)
Tom: Ja stvarno ne znam. Ostati s curom na duže vrijeme ok, ali zauvijek? Mislim...postoje ljudi koji su zajedno od 16 godine i zajedno su do smrti. (pa ako umru oko tridesete, jel tako može?)
Bill: Ja vjerujem da prava ljubav postoji, samo je nažalost nisam još pronašao.
Georg: Htio bi se kasnije oženiti. U jednu ruku to je sažaljenje i ograničavanje sebe zato je želim upoznati kad ću biti stariji. Ali u drugu ruku to je nešto prekrasno. Ako postoji negdje ona prava za tebe, savršena, tada mora ići sve u redu.
Tom: Imam izmiješane osjećaje kada ljudi prianjaju konstantno jedni drugima. Uvijek se slagati? Pa kome to uspijeva? Evo da malo osvježim ovu borbu. Ja ću se oženiti tek sa 60 (smije se...)
Gustav: Trenutno ni ja sebe ne mogu zamisliti oženjenog.
Bill: Ja bi se jedino oženio ako bi vjenčanje bilo fora.
Bravo: Kako to misliš Bill?
Bill: Njezina vjenčanica bi trebala biti crno-crvena, crni make-up. I da ne bude one staromodne formalne muzike. I ja bih htio imati vjenčani tatto prsten (naš ludi Bill, nikad se neće promijeniti)
Bravo: A što je s djecom?
Georg: Ja bih htio imati dvoje. Prvo muško pa žensko.
Bill: Pa..trenutno se ne mogu zamisliti da imam djecu.
Tom: Ni ja isto. Jer onda više ne bih mogao ići na partye. (zloćko mali, pa on će tulumariti do smrti)
Bill: Ja si ne mogu zamisliti Georga kako mijenja dječje pelene. I od bebe slinjenje po njemu (svi se smiju)
Tom: Da, i onda bi vrištalo cijeli dan i noć. Znate «Super nanny»-onaj show…vidite kako se djeca ponašaju...
Georg: Ali to je sve u odgoju.
Tom: Ako ću ja ikada imati dijete tada bi trebalo biti starije na porodu. P.S. Georg bi bio dobar obiteljski vozač auta.
Georg: Ne, ja neću voziti obiteljski auto, ja ću si nabaviti kočiju...(smije se)

A evo i jedna pjesmica...

Even if it’s not true…

I’m looking at your eyes
And all I see are lies…
How can you say you love me?
When it’s not true and I can see
You just wanna make me feel good
You just wanna make better my mood…

I know that I don’t mean you anything
I know that you’ve got everything
But let me be with you
Just one more day
I beg you just say
Even if its lie
Just don’t make me cry
Say that I mean a world to you
Say even if it’s not true…


A evo vam i par sličica, da se razvedrite (ako ste se snuždili…)

...da nastavimo napokon i s onim DVD-om...

...nemam pojma gdje sam stala, ali nastavit ću...

...evo ovdje...

Naš slatki Bill je prije koncerta jaaaako nervozan (nemojte se čuditi), to mu se vidi po izrazu lica, ali na kraju sve dobro obavi...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A ovo je na aerodromu... Mislim da ništa ne moram reći...
Image Hosted by ImageShack.us ...Tomova poza govori sama za sebe...

E a ovo je onaj dio kad Tom govori kako mrzi letenje... Imate prijevod na engleski...
Image Hosted by ImageShack.us ...mrzim letenje...

Image Hosted by ImageShack.us ...i po ovom vremenu. Nema ni prozora... (da vam bude jasnije vrijeme je bilo snježovito...zujo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us ...Da stavimo sliku lijepog vremena? -To bi bilo lijepo... (vidi ga jadničak mali)

Image Hosted by ImageShack.us ...Vidi kako gleda... A po prethodnim slikama ste mogli vidjeti da je i Bill malo uznemirenog pogleda... Možda gleda da se avion neće raspasti...


Evo to je sve za sada... Hvala što ste čekali...
Veliki pozdrav svima koji me posjećuju...
Kissss...


24.08.2006. u 08:31 • 117 KomentaraPrint#^

četvrtak, 17.08.2006.

TOKIO HOTEL - SCHREI LIVE

Dakle naziv ovog posta nosi isti naziv kao i novi DVD Tokio Hotela… Ne znam sigurno, ali imam osjećaj da ste baš svi vi koji živite na ovom svijetu, bili fanovi ili antifanovi, čuli za novi DVD ove zakon grupe.naughtynaughty Neki od vas imaju ovaj DVD, a drugi nemaju i sigurno se jako muče da bi ga nabavili… Eto ja sam spadala u tu grupu koja se mučila da nabavi DVD, ali sad ponosno mogu reći da je taj DVD u mojim rukama i non-stop se vrti u mom DVD playeru…yesyes

Dakle, kako sam došla do DVD-a?bang
Budući da nisam te sreće da u mom gradu postoji takva elitna trgovina, a da ne pričam koliko sam daleko od Zagreba, ja sam lomila živce iz dana u dan razmišljajući o tom kako ću, dovraga, nabaviti taj DVD.puknucu

Prvi DVD sam nabavila kad sam bila na ekskurziji u Zagreb, ali tad nisu imali novi, pa ga eto nisam kupila. Novi mi je kupio tata kad je poslovno išao u Zagreb (bravo tatathumbup), ali nije baš da moj tata voli Tokio Hotel!no

E, a ovako je tekao naš kratak ali jasan razgovor:
Ja: Tatice, hoćeš ti u Zgrebu imat vremena?? (kako sam samo brižna)
Tata: Da, hoću. (a neće pitati zašto)
Ja (onako umiljato): A, tata, jel nam možeš pogledati za jedan DVD???
Tata (pogled ispod obrva): Jel od Tokio Hotela?
Ja: Daaaaa…
Tata: Kak se zove?
Ja: SCHREI-LIVE !!! Ma ček malo, napisat ću ti (ne do Bog da kupi nešt krivo)
Tata (pogleda na papirić, pa onda u mene): Šta je to? ČISTO SRANJE??? roflrofl
… … … … …

Ja sam blenula i gledala u njega onim poznatim pogledom „jesi ti puko?“ ludnutludnut

Ali glavno je da sam ja dobila taj DVD!! I sad sam jako sretna… kisskiss
Odlučila sam svoju sreću podijeliti s vama (iako sam sretna već više od 2 mjeseca) i pojasniti neke situacije koje se pojavljuju na DVD-u.
Valjda znate da ima prijevod na engleski (što je jaaako važno svima nama koji ne znamo njemački) thumbuphrvatska

Počnimo… zujozujo

Evo par sličica s koncerta, zapravo početka koncerta…
Svijetla se pale i gase, a lude fanovke vriše… Ništa novo…
Image Hosted by ImageShack.us


Evo sam početak… Svijetla se naglo pale, a ove lude vrište… ajooooj… to se ne može opisat ni riječima ni slikama… Ali evo…
Image Hosted by ImageShack.us Koji bljesak...


Prva pjesma je Jung und nich mehr jugendfrei i Tom mora uvod odsvirati sam… Kaže da se toga uvijek boji (ma kao da bi on pogriješio) ali kad počne svirati sav strah nestane, tako je on rekao
Image Hosted by ImageShack.us



Bill prvo počne pjevati iza pozornice, a malo prije refrena sa stilom utrči na pozornicu… Ali kako se samo vidi kako mu oči sjaje, koja je to sreća, to ni slika ne može predočiti kiss kiss
Image Hosted by ImageShack.us Vidite da tu i Tom i Georg pjevaju


A ovo je za pjesmu Beichte… onaj dio kad kaže da je bratu preoteo djevojku… Pogledajte samo taj Tomov smješak, to je za umrijeti
Image Hosted by ImageShack.us Tu Bill ide prema Tomu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



To je sve od koncerta… Ne bih vam željela sve otkriti, tako da se imate čemu veseliti kad taj DVD primite u ruke…

No ima i plus materijal, tj. Extras
-One night in Tokio (ovo je koma)
-Bildergallerie (slike s koncerta)

ONE NIGHT IN TOKIO

Ovo je avion u kojemu su putovali…
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo je njihov izlazak iz aviona…
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Tomić OPET repa… cerek cerek

Image Hosted by ImageShack.us Tu je Gussi baš sladak…kiss

Image Hosted by ImageShack.us Ooo, pa to je zločesto…



Eeee, ovo je bilo i previše… yes kiss party
Nadam se da ste zadovoljni mojim novim postom… yes yes
Ima još malo, ali to ću ostaviti za idući post… naughty
Pozdrav ashleyy i svima koji posjećuju moj blog… mah mah wave wave
Uživajte…
Ki$$$$$$$... kiss kiss kiss kiss





17.08.2006. u 07:08 • 51 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 14.08.2006.

I AM BACK

Hey ljudi evo mene natrag!!mahmah
Živa sam se vratila iz divljine i spremna sam nastaviti voditi ovaj blog i posjećivati blogove koje sam dosad redovito posjećivala!! Nešto novo o Tokio Hotelu?!! Pa da vidimo… E, pa da!!! BILL IMA NOVU TETOVAŽU!!!:yes: Ali to više i nije tako novo zar ne?? A eto, žao mi je što uvijek kasnim s tim stvarima, ali eto takva sam ja!! Ma glavno da sam to objavila!!zujozujo Tek da se zna!! Kak sam bila na Velebitu (ne cijelo vrijeme) spustila sam i u jedan mali primorski gradić u kojem sam kupila Popcorn, a imam i BRAVO i Yam! !!!

BRAVO:
kBillove najnovije slike s tetovažom!! Mislim da mu tatoo jako lijepo stoji, a vi??!! To vam je točno na 28., 29. i 30. stranici. Zanimljivo je kolike su si zvijezde dale istetovirati zvijezdu , najčešće na zapešće i na gornji dio ruke (rame) ali naš je slatki i inovativni Bill pokrenuo novi trend!!! Zvijezda na trbuhu!!! Sexy!!!!
kStranice 32 i 33: BRAVO Stars aktuell : Nova pjesma Tokio Hotela koju treba prevesti!! Malo niže naći ćete riječi te pjesme za koju Tom kaže da je slična Durch den Monsun : u početku malo laganini, a prema kraju sve dinamičnije… Nisam ju čula ali jedva čekam!!! A vi??
kStranica 62 : BRAVO Style (Bill)

POPCORN:
k12. i 13.stranica: Tokio Hotel in Love!! E da tu su vam one slike svih članova benda sa nekim curama!!! Ja znam samo LaFee (a i ona ne liči sebi!), a ove druge plavuše me ne zanimaju jer je to sve neka fotomontaža (pojma nemam)!! Znam da zvuči glupo ali moja seka i njena frendica otkrile su „malu“ grešku kod Toma!!! IMA PIERCING NA KRIVOJ STRANI USNICE!!!! A i kosa mu je malo potamnila jel vam se ne čini??!!! Kod Billa se premalo vide pramenovi (to baš nije 100% sigurno jer sve ovisi kako je slikano). Za Georga su rekli da mu je kosa premasna (znači ni to ne bi trebao biti on!) a Gustav ima neku čudnu facu!! I tako ispada da su to njihove zamjene!! Ali ni to ne štima!! Ne znam kako nisam primijetila to za Toma kad ga stalno gledam, ali kako su mogli naći ljude koji taaaako jako njima liče!! To je sasvim nemoguće!!! I onda ispada da to nije varka ali taj Tomov piercing ne vara!!! To je taaako očito da više ne znam što da mislim!!! Ako imate Popcorn pogledajte malo bolje!! Možda sam se ja zabunila, jer više ne vjerujem svojim očima!! Bar ja uvijek mogu naći neko rješenje, objašnjenje bilo kakvo ali nešto mogu reći ALI OVO!!! Izgubila sam se!!!blabla Vi pogledajte pa me prosvijetlite molim vas jer ću poludit!!

Ali da znate nitko na višem položaju nije rekao da je ovo fotomontaža pa nemojte to uzeti jako ozbiljno ali nešto je čudno!! Ja sam vam samo skrenula pažnju na to a vi prosudite!!namcor

YAM!
kNešto malo o Billovoj tetovaži na 7. stranici…
kNa stranici pod brojem 10 slike su Georga i Gustava kak su vozili formule il tak nešt! Kak su sretni… A tu Bill ima totalno ispeglanu frizuru i ispričavam se svim njegovim opsjednutim fanovima ali tu izgleda stvarno kao cura!! Mislim stvarno pretjeruje!! Ne kažem da ne izgleda super ali previše podsjeća na curu!!!
kTerror gegen FANS na 60. i 61. stranici
kFan fiction (BILL) na 88. i 89. stranici!! Tu je stvarno jaaako puno teksta (na njemačkom naravno) pa vam ne mogu baš pomoći!! No mislim da svi vi možete nabaviti Yam! pa niste uskraćeni!! Ja se i dalje osjećam jadno zbog tog neznanja njemačkog!! Zahvaljujem ashley na pomoći!!!



Najnovija pjesma Tokio Hotela!!!!kiss

TOKIO HOTEL
WIR SCHLIEBEN UNS EIN


Wir sehen vom Fenster
Die Mächte um sich schlagen
Wir schauen uns an und wissen
Wir müssen nicht sagen
Es kann alles kommen
Selbst der größte Sturm
Kriegt uns hier nicht weg
Es ist gerade so perfekt

Refrain:
Wir schließen uns ein
Wir schließen uns ein
Bis die Zeit uns vergisst
Bis die Zeit uns vergisst
Bis ihr den letzten Tag vermisst

Schau aus`m Fenster
Der Blick kommt nirgendwo an
Wir ha`m hier drinnen
Den Rest des Lebens eingefangen
Wir he`m den Schlüssel abgebrochen
Und uns in uns selbst verkrochen
Es ist gerade so perfekt

Refrain:
Wir schließen uns ein
Wir schließen uns ein
Bis die Zeit uns vergisst
Bis die Zeit uns vergisst
Bis ihr den letzten Tag vermisst

- Gitarrensolo -

Ich weiß, dass keiner
Von uns geht
Ihr seid
Der letzte Weg

Refrain:
Wir schließen uns ein
Wir schließen uns ein
Bis die Zeit uns vergisst
Bis die Zeit uns vergisst
Bis die Zeit uns vergisst
Bis die Zeit uns vergisst
Bis ihr den letzten Tag vermisst

Evo za početak dvije sličice s Velebita tako da znate gdje sam bila...

Image Hosted by ImageShack.us Jel nije prekrasno???!!!eek

A ovo je nešto romantično...
Image Hosted by ImageShack.us

A evo i nešto od Tokića... (ludo Bože kak sam ja to počela govoritlud)

Image Hosted by ImageShack.us Ovo je super slika za pozadinu koju sam obećala stavit u komentarim na jednom blogu... Poslužite se besplatno je!!

Image Hosted by ImageShack.us Tom & Bill

Image Hosted by ImageShack.us Jel nisu preslatki?? Stalno to govorim ali kad nemam šta drugo

Image Hosted by ImageShack.us Ovo je ODLIČNO!! Dok su bili u Parizu (to je bar očigledno)

Image Hosted by ImageShack.us Mačak mali...


A evo i slika u prenesenom značenju ...
Baš me zanima hoćete li moći odgonetnuti o kome se radi

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us A ovo je naš Bill (jel nije?) Kako slatko!!cerek

Image Hosted by ImageShack.us




14.08.2006. u 11:39 • 15 KomentaraPrint#^

subota, 05.08.2006.

GUŽVE NA AUTOCESTAMA … KOLONE NA GRANIČNIM PRIJELAZIMA … TOKIO HOTEL ODRŽAVA KONCERT U ZAGREBU


Evo još jedan pozdrav svim fanovima Tokio Hotela!!! Znam da ovo nije najoriginalniji početak posta, čak je i pomalo dosadan, ali je jedini koji mi sad pada na pamet!! Da sam mogla pisala bih i prije ali eto imam malu zabranu za Internet pa se teško provučem da za par minuta postavljam neke sličice i koji intervju!

Znači sad kad je 100% siguran onaj dolazak Tokio Hotela u Hrvatsku ja sam toliko sretna da ne znam šta ću sa sobom!! Čak mi je i mama dozvolila odlazak ali sad imam jedan drugi problem!! PRIJEVOZ!! Moj već prije zakazani prijevoz je otkazao zakazano!! Pa mislim, daj!!! Kakav je to način! Ja cijeli svoj opsjednuti život čekam taj jedan jedini dan i sad da nema prijevoz!! Ali ja zato kristalno jasno da ne smijem ići busom ili vlakom ili avionom ili biciklom… Nema šanse!! No nema te sile koja će me spriječiti u mojoj namjeri da dođem na taj koncert i budem u prvim redovima (to će ipak biti malo teže, ali vrijedi pokušati)!!



Znači taj važan događaj, za mene dosad najvažniji, pada na jedan lijepi dan 29. u jednom lijepom mjesecu 10. jedne vražje godine 2006. i to na najsvetiji dan u tjednu koji je naziva nedjelja kad se ništa ne radi osim što se juri na koncert!!



Ne morate čekati izvješće iz HAK-a ja ću vam predvidjeti, i to točno, stanje na cestama za taj vikend!!

Bilo bi to nešto u ovom smislu:


„Što se tiče prometa na autocestama prema Zagrebu očekuju se gužve veoma neočekivane u ovo doba godine!! Naime u Zagrebu se održava koncert najbolje grupe na svijetu i opičene cure diljem cijele Lijepe Naše i okolice zakrčit će sve prilaze Zagrebu!!

Molimo vozače da se opskrbe strpljenjem i vodom, mobitelima i fotoaparatima, te markerima kojima će suvozači ukrasiti svaki slobodni djelić kože!!! Na graničnim prijelazima također se očekuju velike gužve, ali neka vam dugačke kolone ne otjeraju veselje zbog dugo očekivanog koncerta!!

Hvala na pozornosti!

Ugodnu i sigurnu vožnju želi vam vaš DOOTH! (Društvo Opičenih Obožavateljica Tokio Hotela)



No dobro to bi bilo sve od mene i mojih predviđanja!



A sad ću vam napisati nešto što ću često spominjati u idućim postovima (naravno kako se bliži koncert): Mi, DOOTH u Hrvatskoj, molile smo i željno iščekivale rezultate čestih protesta u domovima i taj dan kad će se najbolja grupa (Tokio Hotel, naravno) stvoriti i u našoj državi! I kad je bilo teško nismo se predale, vjera i zaluđenost, nada i molitva bili su jači od klepetanja ljubomornih antifanova! I kako ste često mogli čuti i sami sebi reći : Nada umire zadnja! Mi smo tu poslovicu i opravdale!! Samo što u našem slučaju nada neće umrijeti nikada!! Iz dana u dan bit će sve veća i nikad neće nestati!!! Kad vam antifanovi počnu solit pamet glupim izmišljenim sranjima nemojte se živcirati već sami sebi i njima recite :



TOKIO HOTEL IS THE

BEST FUCK THE REST!!



A sada je dosta mojih hrabrenja i predviđanja!

Evo vama jedan intervju da se razveselite!!!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



VIVA LIVE 9.3.2006. – ona scena kad jedna cura iz publike pita nešto…

Cura: Hello! Ja sam Kati iz Bavarie!
Klaas (voditelj): Da…Kati iz Bavarie, hajde!
Cura: Da. Pa ja imam pitanje za vas: Pročitala sam da je netko od vas imao seks sa 25 cura… i sada ja…
Tokio Hotel: *prekidaju veoma glasno* ŠTOOOOOOOO???
Bill *vrlo ironično*: Pa ja nisam NIKADA pročitao nešto tako *svi se smiju* gdje je to ikad pisalo???
Tom: Koji divlji trač *smije se*!
Cura: Da… pročitala sam to! I od veoma velikog vašeg fana sam isto to čula… pa…
Bill *pokušava izgledati zapanjeno*: O nama???
Georg: O kome???
Tom: Ne može biti nitko od nas!
Bill: O Georgu!!! *svi se smiju*
Georg: Mislim da miješaš stvari!
Tom: Da! Georg!!! *smije se*
Cura: Želim da se trač potvrdi ili da se odbaci!
Klaas: Kati, moraš kopati dublje! Ne žele odgovoriti! Učini to ko Beckman (njmački talk-show voditelj). On uvijek uhvati ljude ako ne žele odgovoriti!
Cura: Sigurno?! Pa…eeeeeh.
Klaas: Da! Stvarno! Ustani se i učini to kao Beckmann.
Cura: Ali ne znam o kome je trač bio! *ustaje se*
Klaas: Pa Kati…*smije se* Malo ću ti pomoći…probaj s Tomom!
Tom: Ne! Ne! Georg! Pitaj Georga!
Georg: Ili možda Bill?!
Tom: Ne! To je bio Gustav!
Georg: Gustav?!
*Kati ide do Toma i uhvati ga za ruku*
Klaas: Uhvati ga za ruku! Pogledaj ga u oči i opet ga pitaj!
Tom *prekida Kati prije nego je išta rekla i gleda ju poput male bebice* : Zar ja izgledam tako???!!!
Cura: Pa…Ne znam.
Tom: Eto! Onda…hajde…idi *okreće se* …idi k…Georgu, ok?
Cura *prestaje ga držati za ruku i smije se nesigurno*
Tom: Pa…pa je li to šala ili?!
Cura: Pa…ja mislim da Georg ne izgleda tako…*publika se smije*
Tom: A tako. Ali ipak oni koji tako ne izgledaju su prvi koji su takvi.
Bill: Točno tako! Takvi su najgori!
Tom: Da! Tako ti je to…
Cura *pokazuje na Toma i Billa* : Pa ja mislim da vi oboje izgledate kao da biste mogli…*smijeh*
Bill: Nas obojica??!!
Cura: Da da…veoma ste zeznuti vas dvoje!
Georg: Wohoooaaa *lol*
Tom: To je tako zločesto od tebe! Možda smo podijelili tih 25 cura, ne?
Bill *napravi nevinu facu*: Tom i ja, mi vjerujemo…mi vjerujemo u jednu i jedinu ljubav, i nikad ne bismo…
Cura *prekida ga*: Daaaaaaaa, naravno!!!!
Klaas: Kati iz Bavarie, hvala ti puno… prije nego se zahukta situacija, mislim da je bolje ovo prekinuti!
Georg: Da! Dobra ideja…*smije se*
Cura: U redu….
Klaas: Hvala ti puno Kati! *publici* Dajte veliki pljesak Kati i njenoj hrabrosti da izvede ''Beckmanna''



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Koma!! Ima još takvih intervjua, ali neću ih staviti sve odjednom!cerekwinksmijeh

I samo da se zna jedna stvar!!

Ja taj događaj iz intervjua nisam vidjela jer nemam satelitsku nit znam njemački! Taj intervju je skinut s nekog zakon bloga (žao mi je što ne znam koji je to) i nadam se da ako se vlasnica nađe na ovom blogu neće ljutit!! Da ne ispadne da je ovaj intervju moja zasluga! wavemahhrvatska

Sličice...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I dvije animacije...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



By, by!!mahmahmahwavewavewave






05.08.2006. u 18:22 • 4 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...