Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

četvrtak, 24.08.2006.

TOKIO HOTEL : DOLAZE ILI NE

Hey! wavewave Dugo me nije bilo. Posao. Nije to lako. yes No što se tiče dolaska Tokio Hotela, moramo napokon raščistiti neke stvari! Znam ja dobro kako ovo zvuči. Sad sigurno mislite: Ma super sad će još reći da ne dolaze. Eh pa to vam neću reći… Inače bih to odmah navela u naslovu, a kako nije u tom stvar, baš takav je naslov. Dakle, na drugim blogovima u komentarima vidim da se često postavljaju pitanja je li istina da dolaze. Ljudi očito nisu sigurni, mnogi vjeruju da je sve to trač, ali eto ja se nadam… yescerek
Znam da sam već davno objavila taj post u kojemu sam točno navela i datum kad dolaze i znam da je glupo da to pobijam, ali to se mora srediti…hrvatska
Dakle na par blogova sam vidjela da su informacije da dolaze istinite i vlasnici blogova su u to potpuno sigurni… A opet, neka službena informacija se nigdje ne spominje… No, možda bi bilo dobro da znate da je na njemačkim vijestima objavljeno da dolaze (to mi je ipak malo sumnjivo, ali ako su govorili kuda idu, moguće je). Ja te vijesti nisam vidjela, uostalom ne znam njemački (nažalostbang). To je još jedna informacija u koju možemo, a i ne moramo vjerovati… Uostalom to može biti veeeliki trač, a opet i ne mora…
No dobro, mislim da je svima dosta toga da ili ne, može ili ne mora i te gluposti…
Znači dolazimo do zaključka da je tu još uvijek ta crna sumnja i mogućnost da je to trač, ali ta je sumnja sve manja i manja…

AKO SAM REKLA DA DOLAZE, ONDA DOLAZE cool ali sigurno ste se svi zapitali kad ste vidjeli one komentare u kojima se vidi da ništa nije sigurno i da još mnogi vjeruju da je to trač…

Ovo bi bilo za sada, i na kraju ovoga nemojte biti obeshrabreni već zapamtite:
NADA UMIRE ZADNJA!!! deaddead

A evo napokon i jedan koma intervju… Ja sam se bacala od smijeha… Uživajte… rofl

TOKIO HOTEL
O VJENČANJIMA I ŽENIDBI


Bravo: Biste li se željeli udati jednog dana?
Tom: Teško za zamisliti. Vjenčanja su staromodna. Postoji li prava ljubav? Ne znam
Bill: Ja vjerujem u nju ! ! (opet on i njegova prava ljubav)
Tom: Ja stvarno ne znam. Ostati s curom na duže vrijeme ok, ali zauvijek? Mislim...postoje ljudi koji su zajedno od 16 godine i zajedno su do smrti. (pa ako umru oko tridesete, jel tako može?)
Bill: Ja vjerujem da prava ljubav postoji, samo je nažalost nisam još pronašao.
Georg: Htio bi se kasnije oženiti. U jednu ruku to je sažaljenje i ograničavanje sebe zato je želim upoznati kad ću biti stariji. Ali u drugu ruku to je nešto prekrasno. Ako postoji negdje ona prava za tebe, savršena, tada mora ići sve u redu.
Tom: Imam izmiješane osjećaje kada ljudi prianjaju konstantno jedni drugima. Uvijek se slagati? Pa kome to uspijeva? Evo da malo osvježim ovu borbu. Ja ću se oženiti tek sa 60 (smije se...)
Gustav: Trenutno ni ja sebe ne mogu zamisliti oženjenog.
Bill: Ja bi se jedino oženio ako bi vjenčanje bilo fora.
Bravo: Kako to misliš Bill?
Bill: Njezina vjenčanica bi trebala biti crno-crvena, crni make-up. I da ne bude one staromodne formalne muzike. I ja bih htio imati vjenčani tatto prsten (naš ludi Bill, nikad se neće promijeniti)
Bravo: A što je s djecom?
Georg: Ja bih htio imati dvoje. Prvo muško pa žensko.
Bill: Pa..trenutno se ne mogu zamisliti da imam djecu.
Tom: Ni ja isto. Jer onda više ne bih mogao ići na partye. (zloćko mali, pa on će tulumariti do smrti)
Bill: Ja si ne mogu zamisliti Georga kako mijenja dječje pelene. I od bebe slinjenje po njemu (svi se smiju)
Tom: Da, i onda bi vrištalo cijeli dan i noć. Znate «Super nanny»-onaj show…vidite kako se djeca ponašaju...
Georg: Ali to je sve u odgoju.
Tom: Ako ću ja ikada imati dijete tada bi trebalo biti starije na porodu. P.S. Georg bi bio dobar obiteljski vozač auta.
Georg: Ne, ja neću voziti obiteljski auto, ja ću si nabaviti kočiju...(smije se)

A evo i jedna pjesmica...

Even if it’s not true…

I’m looking at your eyes
And all I see are lies…
How can you say you love me?
When it’s not true and I can see
You just wanna make me feel good
You just wanna make better my mood…

I know that I don’t mean you anything
I know that you’ve got everything
But let me be with you
Just one more day
I beg you just say
Even if its lie
Just don’t make me cry
Say that I mean a world to you
Say even if it’s not true…


A evo vam i par sličica, da se razvedrite (ako ste se snuždili…)

...da nastavimo napokon i s onim DVD-om...

...nemam pojma gdje sam stala, ali nastavit ću...

...evo ovdje...

Naš slatki Bill je prije koncerta jaaaako nervozan (nemojte se čuditi), to mu se vidi po izrazu lica, ali na kraju sve dobro obavi...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A ovo je na aerodromu... Mislim da ništa ne moram reći...
Image Hosted by ImageShack.us ...Tomova poza govori sama za sebe...

E a ovo je onaj dio kad Tom govori kako mrzi letenje... Imate prijevod na engleski...
Image Hosted by ImageShack.us ...mrzim letenje...

Image Hosted by ImageShack.us ...i po ovom vremenu. Nema ni prozora... (da vam bude jasnije vrijeme je bilo snježovito...zujo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us ...Da stavimo sliku lijepog vremena? -To bi bilo lijepo... (vidi ga jadničak mali)

Image Hosted by ImageShack.us ...Vidi kako gleda... A po prethodnim slikama ste mogli vidjeti da je i Bill malo uznemirenog pogleda... Možda gleda da se avion neće raspasti...


Evo to je sve za sada... Hvala što ste čekali...
Veliki pozdrav svima koji me posjećuju...
Kissss...


24.08.2006. u 08:31 • 117 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...