Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

četvrtak, 17.08.2006.

TOKIO HOTEL - SCHREI LIVE

Dakle naziv ovog posta nosi isti naziv kao i novi DVD Tokio Hotela… Ne znam sigurno, ali imam osjećaj da ste baš svi vi koji živite na ovom svijetu, bili fanovi ili antifanovi, čuli za novi DVD ove zakon grupe.naughtynaughty Neki od vas imaju ovaj DVD, a drugi nemaju i sigurno se jako muče da bi ga nabavili… Eto ja sam spadala u tu grupu koja se mučila da nabavi DVD, ali sad ponosno mogu reći da je taj DVD u mojim rukama i non-stop se vrti u mom DVD playeru…yesyes

Dakle, kako sam došla do DVD-a?bang
Budući da nisam te sreće da u mom gradu postoji takva elitna trgovina, a da ne pričam koliko sam daleko od Zagreba, ja sam lomila živce iz dana u dan razmišljajući o tom kako ću, dovraga, nabaviti taj DVD.puknucu

Prvi DVD sam nabavila kad sam bila na ekskurziji u Zagreb, ali tad nisu imali novi, pa ga eto nisam kupila. Novi mi je kupio tata kad je poslovno išao u Zagreb (bravo tatathumbup), ali nije baš da moj tata voli Tokio Hotel!no

E, a ovako je tekao naš kratak ali jasan razgovor:
Ja: Tatice, hoćeš ti u Zgrebu imat vremena?? (kako sam samo brižna)
Tata: Da, hoću. (a neće pitati zašto)
Ja (onako umiljato): A, tata, jel nam možeš pogledati za jedan DVD???
Tata (pogled ispod obrva): Jel od Tokio Hotela?
Ja: Daaaaa…
Tata: Kak se zove?
Ja: SCHREI-LIVE !!! Ma ček malo, napisat ću ti (ne do Bog da kupi nešt krivo)
Tata (pogleda na papirić, pa onda u mene): Šta je to? ČISTO SRANJE??? roflrofl
… … … … …

Ja sam blenula i gledala u njega onim poznatim pogledom „jesi ti puko?“ ludnutludnut

Ali glavno je da sam ja dobila taj DVD!! I sad sam jako sretna… kisskiss
Odlučila sam svoju sreću podijeliti s vama (iako sam sretna već više od 2 mjeseca) i pojasniti neke situacije koje se pojavljuju na DVD-u.
Valjda znate da ima prijevod na engleski (što je jaaako važno svima nama koji ne znamo njemački) thumbuphrvatska

Počnimo… zujozujo

Evo par sličica s koncerta, zapravo početka koncerta…
Svijetla se pale i gase, a lude fanovke vriše… Ništa novo…
Image Hosted by ImageShack.us


Evo sam početak… Svijetla se naglo pale, a ove lude vrište… ajooooj… to se ne može opisat ni riječima ni slikama… Ali evo…
Image Hosted by ImageShack.us Koji bljesak...


Prva pjesma je Jung und nich mehr jugendfrei i Tom mora uvod odsvirati sam… Kaže da se toga uvijek boji (ma kao da bi on pogriješio) ali kad počne svirati sav strah nestane, tako je on rekao
Image Hosted by ImageShack.us



Bill prvo počne pjevati iza pozornice, a malo prije refrena sa stilom utrči na pozornicu… Ali kako se samo vidi kako mu oči sjaje, koja je to sreća, to ni slika ne može predočiti kiss kiss
Image Hosted by ImageShack.us Vidite da tu i Tom i Georg pjevaju


A ovo je za pjesmu Beichte… onaj dio kad kaže da je bratu preoteo djevojku… Pogledajte samo taj Tomov smješak, to je za umrijeti
Image Hosted by ImageShack.us Tu Bill ide prema Tomu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



To je sve od koncerta… Ne bih vam željela sve otkriti, tako da se imate čemu veseliti kad taj DVD primite u ruke…

No ima i plus materijal, tj. Extras
-One night in Tokio (ovo je koma)
-Bildergallerie (slike s koncerta)

ONE NIGHT IN TOKIO

Ovo je avion u kojemu su putovali…
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo je njihov izlazak iz aviona…
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Tomić OPET repa… cerek cerek

Image Hosted by ImageShack.us Tu je Gussi baš sladak…kiss

Image Hosted by ImageShack.us Ooo, pa to je zločesto…



Eeee, ovo je bilo i previše… yes kiss party
Nadam se da ste zadovoljni mojim novim postom… yes yes
Ima još malo, ali to ću ostaviti za idući post… naughty
Pozdrav ashleyy i svima koji posjećuju moj blog… mah mah wave wave
Uživajte…
Ki$$$$$$$... kiss kiss kiss kiss





17.08.2006. u 07:08 • 51 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...