deponij rariteta

nedjelja, 13.03.2005.

južina

sanjala sam sinoć bivšeg.. ljubavnika.. Cijeli dan ga ne mogu izbaciti iz glave.. U biti ne njega, nego želju. Smiješno, već sam bila zaboravila kakvog je mirisa. Mislila sam da je nije ni bilo.. Sada sam potpuno svjesna da je bila stvarna. Pamtim jasno njegovu studentsku sobu. Uvijek očišćena, pripremljena za moj spektukularni dolazak. Pomno izabrana muzika.. Čokolada -milka od jagoda, da poslije svega stavim točku na i.. I njegovo lice.. Pratilo je svaki moj korak.. Želio je da mi bude dobro. Da budem zadovoljna i zadovoljena. Bila sam zadovoljena svake noći, ali rijetko zadovoljna.. iako je bio bez sumnje najbolji ljubavnik u mom rijetkom herbariju ljubavnika, to mi ni jedne noći nije bilo dovoljno. Niti jednom nisam poželjela prespavati i znala sam da je uzalud.. Ljubav i seks. Seks i ljubav. U mom smiješnom, utopističom svijetu još uvijek se drže za ruke.. Htjela sam da se oblikuje nešto više od želje i dragosti. Htjela sam ga gledati onako kroz maglu..Zaljubljena, zaštićena od sumnji. Sigurna u svoju glupost, u njega, u našu neminovnost. Ništa od toga nije bilo u njegovoj sobi. Bila sam sasvim svjesna svega. Svake njegove riječi; i one koja mi je dobro zazvučala i one koja je bila tako kriva u tom momentu.. Svjesna svog samozavaravanja. Svjesna da mi već pola sata pušta neku muziku i objašnjava njen smisao,a ja nemam ni najmanju potrebu čuti ga.. Čudim se zapravo toj svojoj potrebi da budem izgubljena kada sam pored nekoga.. U poljupcima.. U dodiru... U blizini.. To su rijetki trenuci kada nisam svjesna sebe i svoje težine.. Laganost..
U toj studentskoj sobi, oko 3 ujutro bila bih djevojka od 22 godine, uistinu teška .. Sinoć, u mom snu, nije bilo težine. Gledao me u oči, spustio na krevet u nekoj nepoznatoj sobi, i ja sam osjetila onu želju koju sam proglasila nepostojećom. Onu istu želju kao kada me prvi put mazio na svom krevetu u svojoj studentskoj sobi.. Voljela bih da je tu. Da mu kažem da je bio bitan na svoj način.. da zna da nije sve bilo samo onako. I sada se smijem svojoj gluposti.. Znam da će sutra proći..
Upalila sam mirisne štapiće- magnolija.. Svira nešto sasvim po mom izboru.. Južina.. Znam, leći ću nezadovoljena, ali zadovoljna..

- 00:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • konstantna rekonvalescencija u maniru jedne naizgled sasvim naočite djevojke..

sama na sceni

  • Ispred mene je samo tama;
    toliko ljubavi i mržnje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    I kad me ruše laž i galama
    ja moram opet ostati ista
    ja moram opet biti dama..

    Ni moje srce ne zna što hoće
    i ja se vraćam mjestu samoće..
    Ni tvoja ljubav ne znači meni;
    meni je mjesto samoj na sceni..

    Život je cirkus, život je drama
    nekad mi otme, nekad mi daje..
    Ali ja sam na sceni sama..

    Ni moja pjesma me ne brani;
    Ni kada vaša srca slama..
    Ja sam opet na sceni sama..

    Da, ja sam opet na sceni sama..