četvrtak, 13.03.2008.

...samo jedan trag:)...

Eto i mene u ove vode nakon duuuuugog vremena:))
Hehe...jos malo pa se i nasi praznici:))ajme jedva cekam:))Nadam se da ste iskoristili ove ljepe dane na setnje,jer ko zna kad ce opet doc:))al nece to nas stjerat u kuce.A sad sta je se dogada kod mene..e pa to je jedna velika prica:)ma strasna je....kod mene sve po starom..skola,pa dosadivanje,listanje knjige,navecer ucenje...i tako stalno...evo jucer nakon duuuuuuuuuugo vermena izasla na kavu sa svojom klincezom:)i toliko smo imale jedna drugoj ispricat da nismo znale odakle pocet,pa se nismo ni trudile:)hmmm...al nadoknadit cemo mi to...hehe
Uglavnom sve je na mjestu,cak mi je super...samo fali jedan mali u mom zivotu....neznam ni zasto sam ovih dana toliko u depresiji,stvarno bez razloga:)
cool shoes
Fali mi ljeto,izlasci,provodi.:))a kome ne fali...jedan je zivot i nemislim ga potrosit gubeci vrijeme na gluposti:))ispunite svoje zelje i snove,bez obzrira na tude komentare....PA ZAR NISAM U PRAVU??
Dakle papir i olovku i napisite sve zelje...i sada ih pocinte ostvarivat:))Znaju osobe na koje se ovo odnosi:)


SRETNO:)))


11:59 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.