nedjelja, 20.01.2008.

Groznica subotnje veceri:)

Prije nego sto pocnete citat.....nemoj te mi zamjerit na pravopisnim pogreskama....naucim ja jednog dana pravopisno pisat:)
Evo nakon našeg GROZNOG tjedna u školi ja i moje klinceze odlucile smo same sebi poklonit jedan DOBAR provod:) I eto bas naletimo na plakat t.b.f-a....i odlucimo se zaputit u Metkovic...
I eto nazalost moj plan da odem u Split da iskoristim ova snizenja nije uspio:(buuu..al nema veze..i tako mi se zaputile u Metkovic,i prije smo malo svrljale po kaficima BILO JE ODLICNO!!!!!sve dok nismo saznale da t.b.f pocinje tek u 1...a mi tako zalosne smo se zaputile natrag zajedno sa jednom momkom koji nevoli narodno u jedan kafic koji je bio leglo narodnjaka....ISLE SMO MU TRAZI CURU...ali misija nije uspila...pa smo imale jos jednu koja je,amo rec,uspila...zahvaljujuci dugim nogama jedne klinceze(Zrinke)hehehe...uspile smo je slikat sa 6 likova koji su bili tako ponosni na svoje djelo....ccccccc....ipak su nasi domaci puno bolji,.....SALIM SE...samo je JEDAN dobar koji se sinoc upustio u svoje stare vode...al nema veze....i tako zrile je cilu vecer trcala za neki likom....MA SALIM SE!!!!
jos ce se na ljutit na mene:(:(
kiss

Moram naglasi da je Mime plesala sinoc najbolje ...hehehe imam sve snimljeno tako da se vise nasmijes folirat.....
I kako se blizila ponoc klincezim tata nas je zvao da moramo biti u jedan gotove pa smo se zaputili prema tom nasem nesuđenom mjestu...al nema veze mlade smo iduci put cemo moci pola sata vise...hehehehe
eto ljudi idem ja sada molo knjigu u ruke uzet....
Sve vas vojim....i svoje klinceze,i svoju ljubav kojoj idem na zivce sa svojim brigama....:)
bye:)


15:16 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.