nedjelja, 30.12.2007.

....Nakon dugog vremena.....

Evo svi pisu ,pa mogla bi i ja nekoliko recenicarolleyes
Od zavrsetka nastave ja sam bila u stisci sa vremenom,prvo sva ta nervoza uz ispite ,pa dolazak moje ljubavicerek.pa moj nastup zubopa sve svađe,i sve gluposti nikako da se odmorim kako treba.....Nocima ludujempartysmokinhehehe a strasno ludujem....mislim budem vani za sankom ispijam zeste...ma salim see...posto se praznici starci me piste duze vani ,pa onda ujutro me budi mobitel,a mama me vuce iz kreveta....namcora ja molim blablasamo da mi je jos koji tren ostat u onom mom toplom krevetu...ali ne...pa onda dorucakzijevzijevpa kava...i tako da vam ne nabrajam....Danas vam se zadnja sansa da ispunite ono sto se trebali,imate jos dosta vremena...a ako ne...duga je godina....
Zelim vam se najbolje,da u ovoj ostavite sve ruzno i negativno a sa sobom ponesete sve sto vas cini sretnim...nemojte se oko nicega brinut:)sve ce doci na svoje...rekla bi moja prijateljica:nezali za onim sto je proslo,ne cezni za onim sto nemoze biti, ne boj se onog sto treba doci,ako je tuzno jednom ce proci....Ja samo mogu pozeliti svije osobe do kojimh mi je stalo....a one ce znat tko su....Jednoj ludi zelim sve najbolje....jer joj je napokon krenulu u svemu,i onom mome od kojeg su mi sjede na glavi:)hihihih
ali nema veze volim ga ja puno,puuuuuuuuuuuuuuuuunocerekcerek
eto ostavite mi puuuuuuuuuuuuuuuuuno komentara...
i svima najbolje:)
kiss


15:56 | Komentari 17 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.