Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

..moja razmisljanja..

srijeda, 03.09.2008.

DJEVOJKA IZ IZLOGA



¨ Zastrašuje me koliko brzo prelazim put od mržnje do ljubavi prema njemu i pitam se je li tako kod svih...˝
Melissa Bank: Djevojački vodič za lov i ribolov




Što je to fatalna ljubav? i može li se takav odnos uopće nazvati ljubavlju...ili je to naprosto vrsta ovisnosti?

U takav nekakav odnos sam se uplela prije nekoliko godina...Na početku je to bila samo zabava, nešto novo, problematičan dečko, koji, naravno, nije toliko bešćutan i bezosjećajan kao što svi misle...naravno...prevarila sam se...U tom našem odnosu bez odnosa, ljubavi bez ljubavi, vezi bez veze sve je fatalno...ne mislim to na nimalo pozitivan način...Volim ga, a u istom ga trenu i mrzim...Želim ga, a jednakom me jačinom odbija..Sve što želim osjećati je indiferentnost, a baš to mi nikako ne uspjeva...Ne podnosim svoju ovisnost o njemu, svoju slabost da nekome tko me ne zaslužuje nisam sposobna reći ne..ne podnosim svoju nadu da će se sve promijeniti, kada znam da neće..

Sutra će opet biti isto...jedna lijepa riječ, osmijeh, zagrljaj..i opet sve ispočetka, al ovoga puta djevojka iz izloga ima nadu u indiferentnost...

- 23:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ..sve sto me zanima naci cete ovdje..komentari na moj vlastiti ali i tudji zivot..razmisljanja o svijetu, politici, modi..svemu onome sto me u tom trenutku opterecuje..mnogo pitanja i pokoji odgovor...

Linkovi