Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

..moja razmisljanja..

četvrtak, 08.11.2007.

...zasto me nerviraju...

Ne znam kako vi, ali mene ovo predizborno vrijeme uzasno nervira..Politicari iskacu odasvud..gdje god se okrenes pozivi na predstavljanje programa, reklamiranje njihovih uvjerenja, sadasnjih i navodno buducih dostignuca...oduvijek pomalo naginjem ulijevo, ali sve ovo skupa mi nalikuje na jednu veliku laz, koja cak i nije dobro upakirana, sto bi covjek ocekivao za sve te milijune kuna koje namjeravaju potrositi u tih nepunih mjesec dana..

I stalno ti nekakvi skandali, koji se cuvaju bas do izbora. Odjednom kao jedni varaju, drugi su u sukobu interesa, treci ne ispunjavaju obecanja...Pitam se gdje su svi ti moralni i istinoljubljivi politicari bili zadnje cetiri godine?Skupljali pogreske svojih protivnika da bi ih mogli objaviti malo prije izbora?, jer kao ovako su uvjerljiviji? Meni nisu, uvjeravaju me samo da su svi jednaki lazovi koji se brinu za svoj uspjeh i nista vise.

Jos jedna stvar koju povezujem sa predizbornim kampanjama i nadolazecim izborima. Sinoc na dnevniku gledam kako dovode mladog Zuzica okovanog lancima u sudnicu. Cemu ta predstava? Sto se boje da ako decku stave samo lisice da ce ih sve skupa u sudnici poubijati i pobjeci? Malo vjerojatno.. Nekako mi se cini da se tom predstavom pokusalo uvjeriti narod u pravednost i funkcionalnost naseg pravnog sustava. Ni u to me nisu uvjerili... Da se razumijemo, nisam na strani mladog Zuzica, a njegova obrana kako se je posvadjao s djevojkom i zbog toga napio i sjeo za volan zvuci kao los vic i nikakvo opravdanje..cak nisam sigurna vjerujem li u njegovo iskreno kajanje..Medjutim, imam osjecaj da ce taj decko sada morati platiti ne samo svoj vec i zlocine svih tatinih sinova, i to samo zato jer se sve odvija u predizborno vrijeme, a narod zeli pravdu. Pa gdje je tu pravda, pitam se? Zanima me isto tako kako bi proteklo sudjenje onom decku iz "drustveno prihvatljive obitelji" (ne sjecam mu se imena), da je slucajno one dvije djevojcice ubio oko izbora? Mogla bih se kladiti da ne bi dobio samo sest mjeseci.

Izbori nam se priblizavaju, a ja jos nisam kupila ni jednu laz koju prodaju. Tko zna dok potrose svih petnaest milijuna kuna, mozda se i nauce fino pakirati, a ja oduvijek padam na lijepu ambalazu...Ako ne, izaci cu na izbore ne jer mi je to gradjanska duznost, vec da se uvjerim da moj glas nece pripasti onima kojima vjerujem..pa makar i tako da ubacim nevazeci listic...

- 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ..sve sto me zanima naci cete ovdje..komentari na moj vlastiti ali i tudji zivot..razmisljanja o svijetu, politici, modi..svemu onome sto me u tom trenutku opterecuje..mnogo pitanja i pokoji odgovor...

Linkovi