utorak, 22.05.2007.

Sutra je zadnji dan....


Zadnji dan srednjoškolskog obrazovanja...
zadnji dan sjedenja u klupama...okružen licima osoba na koje sam navikla..
osoba koje su mi ponekad dizale živce..ponekad nasmijavale do suza, a ponekad ljutile do suza !
Nadam se da ćemo sve ružno zaboraviti ,a da će nam u sjećanju ostati SAMO lijepi trenutci.
KAd razmislim da ću sutra zadnji put sjediti s Markom u istoj klupi, zadnji put se nasmijati Vesni i reći da je volim...zadnji put gledati Anu kako živčani bez razloga, zadnji put sjediti s dečkima pod knjigovodstvom i smijati se njihovim glupostima...zadnji put ići sa Batom doma... ( sad on čita ovo i pada sa stolice od smijeha, ali eto barem je netko sretan što me se rješava).
4 godine provedene u klupama s istim ljudima, djeleći s njima sve svoje brige i naravno fore :), prošlo je sve to tako brzo.
Sjećam se upoznavanja, svi su mi bili čudni, nikom nisam zapamtila ime... a sad ćemo imati ludi dan, pjevat ćemo , plesati..ići ćemo na maturalnu. Eto, idem spavati i proživjeti taj zadnji dan... nadam se da se nećete ljutiti što ću ja tako puno plakati sutra...
to be continued....

- 21:17 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>