Rad na brodu - Stvarne djevojke

subota , 22.12.2018.

Forum Klix.ba










Click here: Rad na brodu






Računovođa troškova zadužen je za upravljanje i kontrolu troškova na brodu, uključujući dnevne troškove hrane i pića. Šef oficira za veze odgovoran je za komunikacioni centar broda, mora biti kvalifikovan za opravke centra kao i operacije elektronike, telegrafije i satelitskih faxova. Oficiri su najviše rangirani na hijerarhijskoj lestvici, i imaju najveće beneficije na brodu. Ne voli elita sirotinju,tako da,ako neko misli da ce radom na brodu da se provede ,zeznuo se.



Rad na brodu

Ovo mu je prvi put a prosao je nakon razgovora u Sarajevu pa valjda ako se dobro sjecam u Zagrebu. POSAO I ZARADA NA BRODU I KRUZERIMA Kakav je posao na brodu, koja zanimanja se primaju na brod. Maseri moraju biti kvalifikovani po Švedskim standardima masaže.



Rad na brodu

Rad na brodu - Moj posao u pocetku je bio rad u crew messu tj mestu gde jede crew, cistis podove, brises stolove, odnosis trolije metalna cuda sa posluzavnicima od kojih ti se povraca, brises buffet liniju itd itd. Počelo je da se smrkava, dobila sam lozinku za internet, napokon da se javim kući da sam dobro.



Rad na brodu

O samom poslu na kruzerima sam čuo jos pre više od 7 godina kada su me tadašnje kolege u državnoj firmi nagovarale da idem da radim na njima, jer nisam imao ugovor za stalno i nisam oženjen. Ja sam tada bio apsolvent i iskreno nisam ni razmišljao preterano o tome. Par godina kasnije, kada je diploma postala samo jedan više papir u kući i kada su računi počeli da se gomilaju, počeo sam da guglam i da se raspitujem. Setio sam se druga iz srednje čije sam slike gledao na netu iz raznih delova sveta i od njega sam dobio neke prve informacije kako, šta, gde i tome slično. Ubrzo potom pronašao sam ovaj Forum i ostalo je manje više istorija. Sve informacije koje sam dobio, kako od drugara tako i od još par poznanika, su bile nepotpune i u početku sam celu priču vezanu za kruzere počeo totalno neupućen. Kada sam počeo da iščitavam Forum tada sam već bio u procesu apliciranja, ali svakako me je Forum pripremio na to šta da očekujem tamo negde na drugom kraju sveta. O pomoći i savetima drugih forumasa da ne govorim. Ako ste nekvalificirani za taj posao, tada će vam plaća biti niža, a kad niste na brodu, tada ne dobijate ništa. Onda tih par mjeseci rada podijelite sa 12 mjeseci da vidite koliko će vam ostati. Još ako ste bili na brodu manje od 183 dana tada ćete platiti i porez. Zato je poželjno naći dobru kompaniju gdje se koliko toliko isplati raditi, a eventualni porez dobro izračunajte.



Kako dobiti posao na brodu?
Rečeno nam je da dođemo rano ujutro poslovno obučeni, da će nas ispitati gradivo i proceniti kako znamo engleski. Ima li neko da je bio i koliko je pametno uputiti se... To je zvanični dokument, nije smeo da ima greške, da se po njemu žvrlja, ispravlja, što su nam naglasili. Ovo su najteži poslovi, do kojih je najlakše doći. Sto se pocetnog kapitala da ga tako nazovem tice zavisi sta imas kod kuce... Ovo je veoma važno jer je poseda internacionala. Rad na brodu posao na brodu Princess Cruises Beograd Srbija 16. Ja sam kupila pantalone i 3 bele kosulje sto mi nije bilo neophodno jer smo dobili uniformu odmah cim smo stigli, ali je bilo i onih koji su cekali uniformu mesec dana... Sta mislite o poslu na luksuznim brodovima. Dobra strana svakako su gradovi koje smo posetili, gde god bi brod pristao.

[Seks sa maloletnicom bez kondoma za 1.500 dinara!|Oglasnik.hr osobni oglasi|Seks poze slike]






Oznake: prava, ISTINA, o, radu, naš, brodu, kako, izgleda, život, u, vremenskoj, kapsuli, za, 800, evra, mesečno, foto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.