Dečko koji obečava

srijeda, 30.04.2008.

Anketa za anketom...

Ok, anketa "najbolji gangsterski film" je i bila samo privremeno, pa se malo odužilo, znam da nije ništa originalno a kamoli zanimljivo već poi 100 ti put birati ista sranja. Ipak, rezultat je više nego zanimljiv. Pogledajmo!

Image Hosted by ImageShack.us


Iako sam mislio da će Kum svakako pobjediti tek je danas dobio drugi glas i dijeli prvo mjesto sa Shinjuku Triad Society (1995) , koji btw vodi od samog početka(!?) - ugodno iznenađenje, Rane (1998) također imaju 2 glasa što je i razumljivo poošto je film kult na ovim prostorima, svakako opravdano. Čudi me da Election (2007) i Infernal Affairs (2002) nisu dobili ni jedan glas, ali opet ukupan broj glasova je tek 13, tako da ovo ni ne možemo uzeti kao pravu anketu.
Da, ne davim više, uglavnom nova anketa je gore, pa čekirajte i glasajte!

Ovaj puta sam se odlučio na sulude, urnebesne, a ponekad i uznemirujuće pojmove koji su ljudi upisali na svoje omiljene tražilice i tako došli do ovog mog malog bloga. Ima tu hrpa bisera pa će anketa vjerovatno u dva dijela.
Prvi je tu pa.. IZABERITE FVORITA!

- 17:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 29.04.2008.

Behemoth

Da ne bi bile same recenzije filmova, evo jedno glazbeno intermeso.
Ništa čovjeka ne može opustiti kao malo odličnog blackened death metal u izvedbi odličnog poljskog Behemotha, koji BTW imaju tako mračnu stranicu da ćete podešavati svjetlinu vašim monitora! Ali i odličan album - The Apostasy.

Ovo je odličan intro (Rome 64 C.E.) + prva stvar (Slaying the Prophets ov Isa)
Uvalite se u fotelju, pritisnite plaj i zatvorite oči...






- 18:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Očekuje se jedan zanimljiv remake...

Za promjenu, jeli.

Uglavnom, Kim Jee-woon (A Tale of Two Sisters) je dovršio svoj najnoviji film. Riječ je o remakeu western klasika Dobar, loš i zao. Film se zove ‘The Good, The Bad and the Weird’ a radnja je smještena u 1930-te. Priča prati tri korejanca koji i njihovom petljanju sa japanskom vojskom, te koneskim i ruskim banditima. Zvuči zanimljivo i očito je da nije riječ o standardom copy paste zaradi na fanovima originala remakeu.
Jedva čekam da vidim...


Evo postera:

Image Hosted by ImageShack.us



A evo i nešto malo iz filma:




Inače ako vas zanima šta će se sve ponovno snimati, evo pravog mjesta za informacije, nekih 38 novih remakeova.., a tu su i neki nepotrebni nastavci, neke serije što će u kina, a naravno da ni Uwe Boll ne spava, pa ima tu i JOŠ nekoliko igara koje će postati filmovi


Još jedan relativno povezan link, najluđa ideja ikad: Disney planira musical remake Godfathera!! Nešto ne valja sa vodom u Hollywoodu...

- 17:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.04.2008.

Snuff 2000 (2004)

(r: Borja Crespo)

Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj kratki film, odnosno dva, stoje mi već duže vrijeme na disku, nikako da nađem 8 i pol minuta vremena da i to pogledam!:-)

Riječ je o vhs ripu pa mi se nije dalo gledati, čak sam ga mislio obrisati, ali reko da vidim samo početak odmah ću znati jel vrijedi potrošti osam i pol minuta na to... Bome vrijedi!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Snuff 2000 je priča o dva gej psihopata koji planiraju ubiti i silovati trudnu majku jednog od njih nakon što joj izvade fetus. Možda ovako napisano ne zvuči kao komedija ali film je pun dobrog, apsurdističkog crnog humora.

Image Hosted by ImageShack.us
Gej sprave za mučenje

Drugi kratki film je naslovljen: Kako postati uspješan psihopatski serijski ubojica u 12 kratkih natuknica. Ponovno dosta dobrog crnog humora i par korisnih sitnica koje će dobro doći svakome tko želi ubiti a ostati anoniman.

Image Hosted by ImageShack.us

E tako se rade kratki filmovi!

Ocjena: 7,5/10



- 22:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.04.2008.

My Sweet Satan (1994)

(r: Jim Van Bebber)

Image Hosted by ImageShack.us

Jedan jebeno loš trip!

Image Hosted by ImageShack.us

Film počinje kada se tip objesi u zatvoru. Kako je tu završio uskoro saznajemo u ovoj mješavini doku-drame i gore horrora. Poprilično dosadno do pred kraj, kada dva tipa ubijaju nekog klinca. Odlični efekti i solidan short redatelja koji je kasnije režirao The Manson Family (2003), prvi film koji sam opisao na ovom blogu. Ah, nostalgija me puca...

Image Hosted by ImageShack.us


Ocjena: 4/10


- 22:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Daughter (2002)

(r: Eduardo Rodriguez)

Image Hosted by ImageShack.us

Iako nema baš nekog posebnog smisla, nego se samo scene izmjenjuju jedna za drugom Daughter ipak uspije stvoriti nekakvu nelagodu i napetost, pa je ovo i jedan od najboljih kratkih filmova koji sam pogledao.

Image Hosted by ImageShack.us

Očito su i u Miramaxu dijelili moje mišljenje jer su redatelju ponudili snimanje čak 3 filma!
Ili mu je Robert Rodriguez nešto u rodu. Kasnije su radili na Curandero (2005) Robert je napisao scenarij a Eduardo režirao i editirao film. Nema baš neku ocjenu na IMDbsu ali to ionako ništa ne znači...

Image Hosted by ImageShack.us

Uglavnom, Daughter svakako treba pogledati!

Ocjena: 6/10 (dobro utrošenih 13 minuta!)



- 22:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 26.04.2008.

Flesh (2005)

(r: Edouard Salier)

Image Hosted by ImageShack.us

Flesh je kratki eksperimentalni film koji izgleda kao odličan spot za lošu glazbu - nekakav iritantni i dosadni downtempo/post rock. Počinje prikazom New Yorka sa slikama polugolih i golih teta naljepljenih na nebodere i ostale zgrade.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Zatim vidimo poznati 9/11 sudar aviona sa blizancima, a potom i cijelu invaziju putničkih avijona na NY! Ništa posebno, ali izgleda lijepo i može se pogledati jednom. Traje samo 8 minuta tako da ako vam se i ne svidi niste barem puno vremena izgubili s njime...

Image Hosted by ImageShack.us

Ocjena: 3/10 (predivne boje i oni crveni šiljci, te završna invazija)



- 21:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 25.04.2008.

Kratki filmovi Carlosa G. Gananiana

Akai (2006)
Coagula (2005)
Behemoth (2003)

(r: Carlos G. Gananian)

Akai je najnoviji, najduži, ali i najdosadniji kratki film Carlosa G. Gananiana, nevjerovatno je da film traje jedva 20 minuta a ipak ga nisam mogao pogledati bez premotavanja. Dosadno do bola i poprilično besmisleno.

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam vadio skrinšotove pa evo nešto prikladno s neta

Prva dva: Coagula i Behemoth su obečavali. U njima je redatelj pokazao da od gotovo ničega može napraviti zanimljiv kratki filmić (svaki traje 4-5 minuta), vizualno predivan i s dobrom atmosferom.

Image Hosted by ImageShack.us
Poster koji također nema veze sa opisanim filmovima

Ipak s Akaiem je pokazao da (čini se) ne zna snimiti nikakvu smisleniju (i dužu) priču. Glumci su ok, zanimljivo je i to što ima jako malo govora u filmu, ali ipak iznad svega je dosada.

Coagula: 4/10
Behemoth: 5/10
Akai: 2/10

(Kod ocjena je uzeto u obzir jako kratko trajanje filmova!)


UPDATE!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Evo i jednog iz filma!

Inače, sva tri filma možete besplatno (i potpuno legalno!) skinuti sa Twitch.neta, stranice koju bi i inače trebali što češće posjećivati.

Evo linkova

Download Carlos Gananian’s Akai
Complete, Downloadable Versions of Carlos Gananian's Coagula and Behemoth!

Eto, pa sami prosudite.

- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.04.2008.

Zanimljivo...

Naletio sam na zanimljivu filmsku najavu: THE INCREDIBLE HULK (2008)!

Image Hosted by ImageShack.us
Ok, izgled Hulka ne obećava ali vidit ćemo...

Dakle, snima se potpuno novi Hulk! Hulk mi je jedan od rijetkih američkih stripova koji mi se svidio, nisam baš lud za onim njihovim muškarcima u tajicama, pa mi se osim Hulka svidio jedino Swamp Thing. Što se tiče ekranizacija, onaj Ang Leejev mi je bio totalno smeće, očekivao sam da će on napraviti puno više i činio mi se kao čudan ali zanimljiv izbor za redatelja. Onaj TV sa Louom Ferrignom mi je imao svojih trenutaka.

Kod THE INCREDIBLE HULKa (novog) zanimljivo to što je scenarij pisao Edward Norton kojeg cijenim kao glumca i mislim da će on odraditi dobar posao, a s njime je na scenariju radio je i Zak Penn koji u svojoj inaće ne previše obećavajućoj scenarističkoj karijeri ipak ima i Last Action Hero (1993) jedan od meni dražih filmova koji je nažalost totalno neshvaćen i podcjenjen. Norton će i glumiti Bruce Bannera a i ostatak glumačke ekipe je više nego zanimljiv, između ostaloga tu je i Tim Roth i Liv Tyler koju dugo nisam vidio.

Redatelj je Louis Leterrier, koji je režirao The Transporter (2002) i Danny the Dog (2005) koji su mi oba dobre akcije, mislim da je to također dobar izbor. Vidjet ćemo...

Ovo je jedan od rijetkih hollywoodskih koje jedva čekam!


(IMDb link)


- 09:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Fak jea!

Ok, nikako da uhvatim vremena da konačno skockam osvrte na hrpu kratkih filmova koje pogledah u zadnje vrijeme. Bilo je toga svih vrsta i kvalitete, između ostaloga tu su i kratki filmovi sa kompilacije Ultimativni lezbejski festival, nešto sam napisao nešto još moram, a i moram se jebavati sa skrinšotovima, pa će to malo da potraje.

Jedan od razloga što ne pišem je i to što sam u zadnjih par dana pogledao sve što se moglo naći od Felony Fighta. Već dugo nisam gledao tako dobre borbe, dok su oni klipovi što se nalaze na netu većinom snimke klinaca koji idu okolo i izazivaju ljude na fajt, ovdje je situacija nešto drugačija, likovi koji se tuku sami pristaju na borbu i borba traje dok se jedan od njih ne onesvjesti ili dok ne kaže da mu je dosta, dakle, nešto kao Fight Club samo bez homoseksualnih konotacija...
Likovi su većinom osuđivani kriminalci ili članovi lokalnih bandi, otuda i naziv serijala. Uspio sam pribaviti 5 nastavaka, nemam pojma ima li toga još... ako netko nađe nek lupi link ili info!:-)

free video hosting
Free Video Hosting


Borbe su odlične, krvave i stvarno ulične, iako su ponekad i u prirodi, a i ima zanimljivih kombinacija kao npr. dva klinca protiv lika koji teži više nego njih dvojica zajedno, to mi je jedna od omiljenih - namlatili su ga ko onaj naš ugledni građanin svoju ženu. Tu je i dvije cure protiv nekog lika, te borba nunčakama koje su se ponovno u praksi pokazale kao beskoristan dio ninja arsenala. A tu je i vjerovatno najbolja kombinacija. Last man standing - četiri lika svatko za sebe dok samo jedan ne ostane na nogama!

A evo kako to izgleda 2 na 2.



Felony Fights At Canal - For more amazing video clips, click here




Uskoro dakle, recenzije kratkih filmova.
:-)
- 09:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.04.2008.

The Host (2006)

(r: Joon-ho Bong; originalni naslov: Gwoemul)

Image Hosted by ImageShack.us

Host je zanimljiv film katastrofe. Pravo osvježenje nakon svih onih loših američkih spektakla, mada nije tako dobar kako sam ja mislio... Srećom ameri snimaju remake;-)...

Image Hosted by ImageShack.us

Jebiga ja sam očekivao više drame i malo više krvi, no nema veze ipak sam uživao gledajući ovaj film. Ima tu svega pomalo: odlično prvo pojavljivanje čudovišta, malo humora, kul ekipa koja ide u search and rescue i još gomila sitnih detalja koje film izdižu iznad svih onih generičnih hollywoodskih posljednjih godina.

Ispecite kokice, otvorite si pivo i uživajte.

Ocjena: 6,5/10



- 22:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

An Engineer's Guide To Cats

Da ne bi samo davio sa recenzijama, evo jednog dobrog i krajnje edukativnog kratkog filma.




Toliko je dobar da sam ga objavio na oba bloga.
Više zanimljivih klipova na Internet je čudo!


- 18:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.04.2008.

One Missed Call (2008)

(r: Eric Valette)

Image Hosted by ImageShack.us

Moram priznati da sam čak nešto i očekivao od ovog filma. Original, iako ga je režirao Miike, jedan od meni najboljih i najdražih redatelja, nije me se baš dojmio, kako sam napisao u osvrtu, Miike je proba istovremeno i ismijati bezlične j-horrore i napraviti dobar bezlični j-horror. Zato sam očekivao da će ameri ili napraviti nešto kao ozbiljniju verziju Mrak filma ili barem gledljiv horror. Ovaj remake ne da je loš, nego je ovo jebeno ništa!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu vjerovati, kako bezlično, kako besmisleno, kako debilno.

Čista nula.

Ocjena: 0/10

Trivija: ako ništa saznao sam da je Eric Valette redatelj ovog ništavila prije toga u svojoj voljenoj Francuskoj režirao i hvaljeni Maléfique (2002), koji se čini dovoljno dobar da bacim oko.





- 21:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 18.04.2008.

Isolation (2005)

(r: Billy O'Brien)

Image Hosted by ImageShack.us

Još jedan dobar novi horror koji naravno nije američki. Dok ameri snimaju remake za remakeom, horror fanovi iz drugih zemalja koji nemaju toliko para snimaju ovakve filmove.

Isolation je još jedan dokaz da za dobar horror ne treba puno para, nego dobra priča, odlični glumci i dobar redatelj.

Neću vam otkrivati puno detalja o priči jer ovo stvarno vrijedi pogledati a ne želim vam upropastiti gledanje. Reći ću samo da se radnja odvija na jednoj farmi gdje jedan znanstvenik, veterinar i vlasnik farme pokušavaju dobiti mnogo plodnije krave genetskom manpulacijom...

Eksperiment naravno krene nepredviđenim tokom - don`t fuck with nature - i zabava počinje.

Iako film malo opada pred kraj i ne sviđa mi se "akcijski" kraj, ipak riječ je o iznimnom djelu i jednom od najboljih horrora.

Ocjena: 8/10




- 20:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 16.04.2008.

Frontiere(s) (2007)

(r: Xavier Gens)

Image Hosted by ImageShack.us

Francuzi ponovno rasturaju!
Nakon odličnog Inside aka Ŕ l'intérieur (2007) i Sheitana (2006) - o kojem isto uskoro - evo i još jednog ultra nasilnog i gorefestatičnog horrora Frontičre(s)! Scenarist je za podlogu uzeo standardnu priču a la Teksaški masakr motornom pilom, dodao tu nešto kritike vladajuće desne struje koja polako preuzima vlast u Francuskoj, naciste, kanibalizam, hrpu referenci na stare kultne naslove te nekoliko fenomenalnih krvavih scena koje će vam još dugo ostati u sjećanju nakon završetka filma.

Image Hosted by ImageShack.us

Ima tu svega: puštanja krvi tipu obješenom kao svinja, rezanju tetiva iznad pete, što je meni jedna od najgorih scena u filmovima uopće, gotovo izjednačena sa vađenjem očne jabučice, tu je rezanje tipa sa cirkularnom pilom, zatvaranje u nekakvu tlačnu komoru, odgrizanje vratne žile kucavice... ma toliko je tu lijepih scena da ih se sad ni ne mogu svih sjetiti. Fenomenalno!

Image Hosted by ImageShack.us

Frontičre(s) je definitivno jedan od najboljih horrora svih vremena. Gotovo pa savršen - smeta me jedino ono što ja zovem "drkanje sa kamerom" scene gdje se bržim pokretima kamerom želi naglasiti napetost ali dovodi samo do toga da ja gledam u zid pokraj tva dok ne prođe. Srećom to je slučaj samo na početku dok se radnja ne zagrije...

Zaključak:
Još jedno ugodno iznenađenje iz Francuske i svakako jedan od filmova koji mora pogledati svaki ljubitelj horrora i nasilja na filmu.

Ocjena: 9/10



Sad ću morati pogledati i Hitmana (2007), čisto da vidim kako se redatelj snašao u zemlji snova.



- 22:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 15.04.2008.

[Rec] (2007)

(r: Jaume Balagueró i Paco Plaza)

Image Hosted by ImageShack.us

Dugo sam već čekao da se film konačno pojavi na dvd-u i evo konačno ga dočekah. Srećom čekanje se isplatilo jer je ovo jedan od najboljih novih horrora koje sam pogledao i jedan od najnabrijanijih filmova još od Cranka (2006)! Fenomenalno!
Trudio sam se da o filmu saznam što je manje moguće prije samog gledanja i uspio sam. Iako sam ga čekao sa nestrpljenjem nisam imao ni najmanjeg pojma o samoj priči filma. Čak sam mislio da je riječ o još jednom slasheru! Srećom to nije slučaj, film je puno više. O samoj priči neću u detalje jer ne želim vam pokvariti par iznenađujučih otkrića tijekom samog gledanja.

Image Hosted by ImageShack.us

Film počinje sa tv ekipom nekakve kasnonočne emisije koja prati vatrogasce u onome što se na prvi pogled činilo rutinskoj misiji odazivanja na poziv o remećenju mira, kasnije nastaje cijeli kaos ali nećemo u detalje!
Ima jedna scena na koju sam stvarno skočio.

Film je sniman digitalkom iz ruke, simulirajući realizam jer u biti gledamo ono što snima snimatelj tv ekipe iz filma, koji je inače i snimatelj u filmskoj ekipi, čak mu je i ime isto!:-)

Zaključak:
Nisam baš ljubitelj horrora koji su snimani iz ruke, ali ovaj je definitivno najbolji. Zasad.
Gotovo pa savršen horror i jedan od zanimljivijih i originalnijih filmova koje sam pogledao. Cloverfeld koji je sniman sličnom tehnikom navodno i nije opravdao očekivanja i famu ali o tom više kad ga pogledam.

Ocjena: 9/10


Trivia: Jaume Balagueró je režirao i napisao i Los Sin nombre (1999) o kojem sam pisao na ovom blogu ali koji je potpuno drugačiji od [REC]a, a Paco Plaza je režirao Abuelitos (1999), odlični kratki film o kojemu uskoro malo više.
A obojica su sudjelovala na projektu Films to Keep You Awake, hvaljeni svojevrsni španjolski Masters of Horror, svaki sa svojim filmom, i to čeka na red u mom zatrpanom rasporedu...



- 21:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.04.2008.

The Changeling (1980)

(r: Peter Medak)

Image Hosted by ImageShack.us
Ova scena nije iz filma nego iz istoimene kazališne drame, pa može proći

Dakle, još jedna priča o ukletim kućama!

Baš me zanima da li je Hideo Nakata gledao ovaj film, jer ima par zanimljivih mada ne toliko bitnih detalja koji se kasnije ponavljaju u Ringuu - leš je u bunaru, a i cijelo to "tjeranje" glavnog lika da riješi misteriju. Zato mi The Changeling izgleda kao "već viđeno" jer sam većinu ovoga već vidio, i to većinom u gomili onih post-ringu azijskih horrora, a i ne samo tamo. I ne samo to, ne sviđa mi se ni to što je već sredinom filma razbijena misterija duha i on prestaje plašiti likove, pa tako i gledatelja. Šteta, redatelj od početka dobro gradi atmosferu i priču i šteta što to propada nauštrb otkrivanja zločina.

Image Hosted by ImageShack.us

Ipak nemojte misliti da je The Changeling loš film, naprotiv, ovo je jedan od boljih filmova o duhovima i ukletim kućama kojeg sam gledao. Čak i kada film prestane biti jeziv odnosno horror i dalje je zanimljiv i zanima me šta će se desiti, a i kraj jako popravlja ukupni dojam. A i scena davljenja je stvarno jeziva.

Image Hosted by ImageShack.us

Ocjena: 7/10




- 21:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.04.2008.

Mi nismo andjeli 3: Rock & roll uzvraca udarac (2006)

(r: Petar Pašić)

Image Hosted by ImageShack.us
Liga bend

Dobar je. Ali moram vas odmah upozoriti - budite spremni na ljigu i gotovo sve klišeje američkih (romantičnih) komedija koje su se mogle primjeniti u ovaj balkanski setting. I na očajno loše mlade glumce, nezainteresiranog redatelja, ljigavu glazbu...

Image Hosted by ImageShack.us

A šta je onda dobro, jeli?:-)
Pa priča barem pogađa trenutak - isti ovakav film se mogao snimiti i u Hrvatskoj, kada bi mi imali pametne scenariste sa smislom za humor i trenutak. Priča o tome kako narodnjaci "truju" mladež i odvode je od "pravog puta" koji je - naravno rock and roll je odlična. Scenarij Srđana Dragojevića* je odlično napisan, šteta je da nije bolje i realiziran. Soundtrack je jebeno dobar - parodični turbo folk hitovi su zakon, a ljigavi rock standardi sjedaju baš na mjesto.
Inaće u ovom filmu ima i najbolji (i najrealističniji) prikaz pravih svatova.

Image Hosted by ImageShack.us

Uglavnom, pustite mozak na pašu, što se ono kaže, možda si i popijte koju i uživajte u jednoj od najboljih komedija s ovih prostora u zadnje vrijeme.

Ocjena: 7/10 (drugi dio je možda bio bolji, ali ovaj vam se jednostavo mora uvuči pod kožu - i jebote što je dobra ta Seka Aleksić!:-)



* - Srđan Dragojević je napisao i režirao i najveće hitove na ovim prostorima - Mi nismo andjeli (1992), Mi nismo andjeli 2 (2005), Lepa sela lepo gore (1996) te Rane (1998), jedan od najboljih filmova svih vremena. Kojeg upravo sada ubacujem na anketu!




- 21:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 12.04.2008.

Fearless (2006)

(r: Ronny Yu; originalni naslov: Huo Yuan Jia)

Image Hosted by ImageShack.us

Fearless je iznenađujuće old skul borilački film. Dosta se očekivalo od ovog HK filma s Jet Lijem, kao nakon uspjeha na zapadu vraća se u Hong Kong da snimi pravi borilački film.

Image Hosted by ImageShack.us

Na kraju je ispalo da Fearless ne donosi mnogo toga novoga u žanr i nekima se možda zato i neće svidjeti. Ali hoće svima koji se sa suzom u oku sjećaju svih onih pregledanih piratskih kazeta sa kung fu filmovima iz sedamdesetih i osamdesetih. Svaki je bio na istu šemu: mladom i još neistreniranom ali marljivom učeniku na smrt prebiju učitelja/oca dok on nije prisutan, umirući otac/učitelj čeka dok se mladi učenik ne vrati i onda mu kaže tko ga je prebio i potom umre ostavljajući mladog ali talentiranog učenika da se sam snađe. Ovaj krene po selima, upoznaje raznorazne majstore, usavršava svoj kung fu i na kraju se sveti ubojici svog učitelja.

Image Hosted by ImageShack.us

Slična priča prati i ovaj novi Jet Lijev film, ima tu par začina, ali u osnovi to je to.

Meni je dovoljno dok god ima jebeno dobrih kung fu fajtova i vratolomija.

Ocjena: 7/10





- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 11.04.2008.

Dablbabl







- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.04.2008.

Invisible Target (2007)

(r: Benny Chan; originalni naslov: Nan er ben se)

Image Hosted by ImageShack.us

Još jedna odlična akcijska drama iz Hong Konga!
Priča o dobrim policajcima koji love zlikovce i razotkrivaju lošeg policajca iz svojih redova definitivno nije ništa novo, te je viđena sto puta. Ipak sa svakim novim filmom HK tjera stvari dalje te postavlja nove izazove novim generacijama kaskadera, i čini mi se da je samo pitanje dana kada će netko i poginuti! Nevjerovatno je što ti ljudi rade, i to sami glumci, redatelj nije dozvolio angažiranje kaskadera, tako da su sve scene "odglumili" sami glumci. Uključujući tu i fenomenalnu scenu potjere preko krovova zgrada te gotovo slobodni pad sa zgrade na asfalt.

Image Hosted by ImageShack.us

Da, glumac je bio pričvršćen žicom, ali kako se vidi na kraju u kratkom "making of" odnosno "najboljim lomovima" oni su ga jednostavno pustili da se prvo zabije u drvo, zatim glavom u kut zgrade a potom i da leđima padne na asfalt. Žica je bila tek ako stvari krenu krivo!? A tu je i udarac autobusa! Odlične eksplozije kojih sam se baš zaželio. Te hrpa odličnih scena borbe, uz pokoju dobru foru.

Image Hosted by ImageShack.us
BOOOM!

Dakle, još jedno "obavezno štivo" za sve ljubitelje akcije.
Jedini minus mi je predugo trajanje filma. Neke je scene definitivno trebalo izbaciti ili barem skratiti.

Ocjena: 8,5/10




- 21:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Submision position

Image Hosted by ImageShack.us



I nek mi onda netko kaže da ne treba jesti junetinu jer i mladi junci imaju osjećaja!



- 11:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Svaki pas ima svoj dan-dan

Predobra slika i još jedan dokaz koliko su mačke kul.

Image Hosted by ImageShack.us





(odlično novo otkriće: http://www.popgive.com/)



- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 08.04.2008.

After Sex (2007)

(r: Eric Amadio)


Najbliže goloj sisi u cijelom filmu!

Najviše od svega mrzim filmove za koje njihovi autori misle da su pametniji nego što stvarno jesu! I da After Sex je jedan od njih! Dugo me neki film nije raspizdio, i to već u negdje drugoj minuti trajanja! Mater im jebem kakav waste of talent!



Imaju neku curu koja izgleda više nego pristojno i umjesto da je nagovore na full frontal nudity, oni je tjeraju da izgovara nekakve kvazi intelektualne tekstove o ravnopravnosti spolova i ljubavi!! Mater im jebem! što bi rekao El Bahattee...





Nisam mogao to dugo trpiti, malo sam premotao, iduća priča - pederi, preskočim dalje, lezbe, još, neki lik i zgodna pička seru neke gluposti.



Fak of bolan!

Ocjena: 1/10 (ipak ima zgodni ženski unutra... sad kad razmislim, možda se mogao gledati bez tona i titlova?! bah! obriso!)



- 21:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.04.2008.

U staračkom domu Posljednji osmjeh

Sobe umirućih u staračkom domu Posljednji osmjeh osvjetljene su slabim neonkama koje su dodatno zračile stanare doma. Kao da im nije dovoljno zračenja od učestalih rengenskih snimanja. Sve samo da bi upravitelj opravdao goleme troškove doma...

U sobi, neslužbeno nazvanoj broj 15, neslužbeno jer su sva vrata soba ista i bez ikakvog obilježja, uprava je željela što je moguće više zbuniti one koji čekaju smrt u gljivičastim prostorijama Posljednjeg osmjeha. Dakle, u jednoj od soba bio je i Batko, ustvari Zlatko, ali sestre koje su mu prale intimne organe dale su mu nadimak - Batko. Iz samo njima znanog razloga..

Dakle, Batko je bio umirovljeni ličilac (moler), večinu svog života proveo je u bojanju, a sada su se svi bojali da mu i nije preostalo još puno. Života. U komi je...

Bio je visok, nekada možda nabit. Sada su njegovi bicepsi, tricepsi i ostali mišići izgledali poput udavljenih mačića u najlon vreči. Dakle, bilo ih je na sve strane. Lice naborano sa više nabora nego što je bilo mrtvih ljudi koji su glasovali za stranku na vlasti. Bolesno bijele boje, loše obrijan od strane curica na praksi, koje se više praskaju s doktorima nego što se praksaju. A kradu i tablete. Uši su mu velike i nekako izlomljene, kose ima vrlo malo. A oko njega se osjeća nekakav neugodan miris. Smrti? Možda. Mada više podsjeća na neopranu guzicu.


Tanja.
Medicinska sestra u drugoj polovici srednjih tridesetih je bila sasvim druga priča...
Dijete iz sređene obitelji, nije se previše izlagala štetnom zračenju Sunca, nije radila loše plaćene poslove. Jedina stvar koja joj je ostavila ožiljke bio je njezin fuck`t up love life. Ipak lijepo je to lice. Čisto. Izgleda čak i nešto mlađe nego što je.
Duga, u plavo obojena kosa, povezana u rep, pokoja borica iznad lijepih, čini se zelenih očiju. Nos bi mogao biti i manji, ali usne ne, taman su. Pune, sočne, ružom dodatno naglašene.
Sad bi bilo dobro da se mogu sjetiti kakve glumice, pevaljke ili manekenke na koju liči, ali jebiga ne mogu se sjetiti nijedne. Trebao bi više gledati tv i čitati Stars. Uglavnom, da skratim Tanja je imala lijepo lice i dobro oblikovano mršavo tijelo, možda premale sise, ali ipak je bila jebozovna. Imala je ono nešto...

A sada je sjedila kraj tog soon to be leša i prala njegov veliki kurac svojim lijepim dugim prstićima i malenom spužvicom.

Iz nekog samo njoj znanog razloga voljela je to. Da, voljela je prati taj stari ofucani žilavi kurac. Nekako joj je bilo baš zanimljivo kako joj raste pod prstima. Znala je dosta toga o biologiji i muškoj anatomiji, ali ipak ju je u praksi fasciniralo kako muški spolni organ, kurac ima mind of his own, dok je njegov nositelj tko zna gdje, možda mozgom već u večnim lovištima, on, kurac evo cvjeta na dodir njezinih prstića i tople sapunice. Fascinantno! Jednostavno ga je morala staviti u usta. A šta je drugo mogla?

Počela je, prvo suzdržano, a onda sve pohlepnije sisati taj, očito prijevremeno umirovljeni kurac. Taj golemi tvrdi kurac. Nevjerovatno! Razmišljala je dok je cuclala glavić veličine prvoklasnog genetski modificiranog šapinjona, kako taj ukomirani penzić može imati tako divan kurac? Stvarno je uživala. Inače i nije baš voljela pušiti, ustvari većinom ju je bilo teško nagovoriti na to, nekad zbog mirisa, nekad zbog veličine, ali većinom joj jednostavno nije pružalo nikakvog užitka, i zašto bi se onda mučila s tim? Ali ovaj žilavi umirovljenički kurac? Kao da se zaljubila u njega. Voljela je osjećaj kada jezikom pređe preko nabreklih žila, osjeti otkucaje tog umirućeg srca, to kako joj ispunjava cijela usta, širi joj dišne puteve. Probala ga je progutati cijeloga ali nije uspjela, tjeralo ju je na povračanje. Za to ipak treba prakse. Jebemu! Kud se nije izvježbala na onim silnim kurčićima, fini mini salamama i disney hrenovkama! Baš ga je htjela cijeloga! Desnicom je krenula pod suknju, osjetila je da pulsira, a onda je osjetila toplinu koja joj je oblila usta i sljevala se niz grlo. Koliko je toga bilo! Izvadila ga je iz usta, zgrčila se i morala povratiti. Srećom snašla se, povratila je u posudu sa sapunicom. Istom onom kojom je počela dražiti Batkovu batinu. Iz nje je izašao dug mlaz žučkasto bijele tekučine, pravi sjemeni slap. Jebote! Stari godinama, očito nije ni drkao, a kamoli šta drugo. Povračala je i dalje, sada krompir pire i ostatak ručka, ekspreso kavu, onu čokoladicu iz automata, bilo je toga...

A onda je konačno stalo. Udisala je duboko, iscrpljena, bolnih trbušnih mišića, iziritirana želuca, nije smjela misliti na ništa ni približno slično hrani... ili sjemenoj tekučini, op, skoro je opet krenulo, ali želudac je bio prazan. Obrisala je usta, ustala se. Malo zateturala, spremila Batkov golemi sada ispuhani kurac u pidžamu i pokrila ga. Udahnula je još par puta duboko, malo popravila kosu, uzela posudu sa sapunicom i svojim rigoletom, te izašla.


- 17:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

D-Day (2006)

(r: Eun-kyung Kim; originalni naslov: D-day - Eoneunnal kabjagi cheotbeonjjae iyagi)


Dead bodies everywhere...

Još jedan j-horror s dugokosim djevojkama kao progonećim duhovima. Zijev!
Početak je izgledao primamljivo: all girl school a umutra velika koncentracija relativno zgodnih i relativno mladih azijatkinja koje glume školarke.


Freaky Miki Maus

Ubrzo slijedi prvo razočarenje, sve odreda dobijaju nekakve ružne sive trenerke - službenu odječu škole - koje čak ni raskopčati ne smiju! Ma more idi u kurac! A kasnije se još počnu i nekakvi duhovi mrtvih školarki pojavljivati! koga više boli kurac za nasilne smrti koje su rezultirale sakrivenim leševima i nekažnjavanju krivca?!


Jedina koja se usudila raskopčati trenerku! Čak i duhovi izgorjelih učenica imaju uredno zakopčanu odječu na sebi!? Majku mu i komunizmu!

Ajmo sljedeći!

Ocjena: 2/10



- 00:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 05.04.2008.

The Tattooist (2007)

(r: Peter Burger)



Ako ništa priča je poprilično originalna, ne sjećam se nijednog drugog filma koji se vrtio oko opsjednutih tetovaža i duha tattoo artista!


Ova slika nije iz samog filma, ali je dovoljno kul da je stavim ovdje

Film nije nešto posebno, ali kako rekoh priča je pohvalno osvježenje, a sama radnja teče glatko uz pokoju zanimljivu krvavu ili da bolje kažem tuš scenu?! A ima i par spooky pojavljivanja duha, što je isto kul.

Zaključak:
zanimljiv horror.

Ocjena: 6/10

Simpa kuout:
"He needs a doctor." "No, he needs a tattoo!"



- 20:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 04.04.2008.

Busho dolazi!


Ovaj klip svakako morate vidjeti!




(preuzeto sa: http://www.velimir-grgic.com)




- 16:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 02.04.2008.

Naked Killer (1992)

(r: Clarence Fok Yiu-leung; originalni naslov: Chik loh go yeung)

Image Hosted by ImageShack.us
Got milk?!

Evo još jednog hvaljenog Cat III filma. Ovaj puta naglasak nije na nasilju nego na golotinji, a kako mi cure i nisu baš nešto, film me tako i nije dojmio kao neki prije opisani Cat III filmovi. Ipak nemojte misliti da je ovo samo jeftini seksplotation i da se tu osim koje gole sise ima šta vidjeti.

Image Hosted by ImageShack.us
Ima. O da... Tu je scena kada policajac "greškom" pojede odrezani penis jedne žrtve, zamjenivši ga za kobasicu iz svog sendvića, fajt scene su dosta dobre, tu je i policajac kojemu se riga kada uzme pištolj u ruku, a ima i nešto krvi.

Image Hosted by ImageShack.us

Zaključak:
Dakle, sasvim dovoljno za cjelovečernju zabavu.

Image Hosted by ImageShack.us

Da objasnimo ovu scenu: dvije cure ubojice okrenu se protiv svoje učiteljice, otruju je i prepuste ovoj dvojici, uz komentar jedne od cura: Još je niste silovali?! Pa mogli ste je već deset puta silovati, imate još par minuta prije nego li umre! O, da, to je taj uvrnuti kineski humor!:-)


Ocjena: 6/10




- 22:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker